Gå til innhold

Dagbok ^^


Gjest NyttÃ…rNyeMuligheter

Anbefalte innlegg

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

det var det jeg heller ikke orket.. men grete roede er mer allsidig da, du kan spise litt av egentlig alt, det er mye mer begrenset hva du kan spise på lavkarbo. så du må være ganske viljesterk for å klare å følge lavkarbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

Da har jeg fått maten fra såisdegslank.no, og det ser veldig godt ut! har spist et par brødskiver, og de var knall :)

 

gleder meg til å spise dette i to uker fremover.. så blir det syden en uke m/all mat inkludert-og jeg skal være flink der også-selv om jeg skal kose meg litt.. så blir det en uke til med spisdegslank.no`s mat :D etter det må jeg vel lage maten selv igjen.. :/

 

meeen jeg har jo tre uker der andre har lagd mat til meg-som ligger her i fryseren og en uke der jeg forsyner meg med mat andre skal lage.. åå, deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

gud.. lurer på om de porsjonene fra spisdegslank.no, er litt små til meg.. holdt på å gikk i bakken på jobb idag! kjennte godt at jeg ikke hadde fått i meg nok næring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

for en dag.. og for en matlyst! søtsug.. har hatt i meg en baguett (fin osteloff), 2 bananer, 4 pølser m/brød og 2 sjokolader.. og INGENTING av det der kan jeg spise.. men jeg bare driter i det, jeg får bare ta meg en slik dag idag, og begynne på friskt i morgen.. tydeligvis må jeg ha noen slike dager for å klare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest NyttÅrNyeMuligheter

og da er man tilbake for fullt med motivasjon :) begynnte på lavkarbo igjen på mandag, og har til idag gått ned 2 kilo :) blir ikke trening i tillegg til maten på en stund, siden jeg vil gå ned litt uten å gå opp pga av muskelbygging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

så fint at du følger med! :)

 

ja, det har jo vært litt lite motivasjon inne på denne tråden nå, siden jeg datt helt ut i ca 2 mnder.. men nå er jeg tilbake, med masse stå på vilje :) så bare fortsette å følge meg :) veier meg på mandager, forresten :) så vet du det, om du følger med på nedgang, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest NyttÅrNyeMuligheter

må kanskje skrive litt her nå, en stund siden sisst.

jeg har holdt meg til lavkarbo i straks en måned etter at jeg startet igjen, og det går helt fint. har gått ned 3,5 kg til nå, og er ganske fornøyd med det..

 

har startet med jillian 30 days shreed igjen, og er på dag 4. (egentlig dag 5 idag, men leieboeren er hjemme nede-så det passer seg ikke med at over 90 kg skal hoppe opp og ned rett over hodet på han..) får vell legge meg ned på gulvet og ta noen armhevinger, og trene mage istedet idag. og noen av jillians triks som du bare står på gulvet å gjør ;) ikke noe "jumping jacks" :( er det veldig rart om jeg synes magen min har blitt fastere allerede? hmmm, synes nesten det altså.. ble litt sjokkert i dusjen idag :D

 

samboeren min har ENDELIG begynnt på lavkarbo han også, så nå går alt såå mye lettere :) håper vi endelig kan finne en vekt vi trives med. han trives uansett han da, men kroppen sier noe annet ;P jeg er så lei av å begynne på nytt hele tiden etter en mislykket slanking. det blir faktisk bare mer og mer irriterende og gå ned de samme kiloene- gang på gang! snakker om syden gjør vi også, men jeg vil gå ned mere først, egentlig. orker ikke tanken på å koke i klær som skjuler kroppen i syden..

 

vel.. det var vell en liten oppsumering av litt forskjellig.. veldig fint om noen av dere som leser og har erfaring med å ha fullført jillians 30 days shreed-sier virkningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest NyttÅrNyeMuligheter

ligger fortsatt på samme vekt. 91 kg..

 

nå føler jeg det er på tide å prøve noe annet enn lavkarbo.. det har julpet meg fra 110 til nå 91 kg, men jeg må bare si jeg er lei av å bruke så lang tid på å planlegge og lage mat.. det passer ikke inn i hverdagen min. samtidig har jeg merket en negativ effekt av det, jeg husker veldig dårlig.. har gått på det i 1 år ca, og jeg husker bare mindre og mindre.. er blitt skikkelig glemsk! slik har samboeren min det også, og det begynner å bli inmarri plagsomt!

 

jeg skal telle litt kalorier nå, og spise mye frukt og grønnt. ikke gå på noe spesiellt, men prøve å være sunn generellt-det jeg føler er å være sunn.. holde meg borte fra alt for mye karbo, sukker og ikke få alt for mye kalorier. blir spennende å se om det fungerer det jeg selv mener er rett ;P ikke spise for sent heller.. frukt til mellommåltider og brødskive!! (slik som er fyfy på lavkarbo.. og jeg gleder meg :D )

 

og om noen av dere vet om jeg skal gå på meny 1 eller 2, hadde det vært fint å høre ;) tror jeg lå på 2200. er det så enkelt som å trekke fra.. si 900 kcal fra det for å finne hvor masse kcal jeg skal spise hver dag? altså at det blir 1300 kcal jeg skal spise pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttÅrNyeMuligheter

etter to dager med farrang.. har jeg gått ned til 89,5 :)

kan bare si at de kiloene fortjente jeg gå ned!! har ikke hatt det så jævlig på maange, maange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest NyttÅrNyeMuligheter

vell.. etter farrangen gikk jeg rellativt fort opp til 91 igjen, tok kanskje en uke.. (selv om jeg var flink) men nå i julen har jeg lagt på meg 1 kg-altså er jeg 92 kg igjen. og jeg har ikke vært flink ijulen, så regnet med en mye større oppgang. så ble litt stolt over kun å ha gått opp 1 kg. men, nå er det jo hverdag og må vel begynne å spise sjerpet igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...