Gå til innhold

Krymperne , uke 4


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Hallo folkens ! Tiden flyr ; ny mulighet !! Har ikke skjedd mye med vekta mi siden sist , ned 0,1 !!! Har faktisk fått trimmet så mye jeg hadde håpet på ; har 12 poeng denne uka . Har gått fint med maten også , ingen rare " lyster" denne uka , så jeg er egentlig fornøyd selv om vekta står iro . Håper det vises på vekta neste gang, da. :- ) . Et spørsmål til dere : Hvis du ligger på meny 1 pluss ( 1400 kcal) , og har f.eks. 2,5 trimpoeng en dag , spiser dere da noe ekstra ?? Det jeg mener er jo at med det kcal - inntaket og trimpoengene den dagen , har du egentlig bare fått i deg 900 kcal. Er det for lite , når det er under 1000 ??? Hmmmm....... Takknemlig for svar . Mandagsklem til alle dere superslankere fra petit . .-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har ikke skjedd så mye med vekten min heller. Ned 0,3kg. Skikkelig skuffet jeg etter 22,7treningspoeng(målt med pulsklokken) og ingen store utskeielser i matveien. Men det er vel bare å stå på videre med trening og riktig mat så må vel resultatene komme etterhvert.

Håper det har gått bedre med dere andre.

 

Petit, jeg har dessverre ikke noe svar på spørmålet ditt, lurer på det samme selv.

Men jeg innrømmer at jeg unner meg litt ekstra lørdagene. Da trener jeg tidlig på dagen og forbrenner ca 1000kcal. Så den dagen spiser jeg det jeg har lyst på uten å fråtse. Tipper jeg ligger på ca.2500kcal denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en liten nedgang denne uken : ned - 0.2 og 0,5 cm i midjen.

Men jeg venter mensen i disse dager og da går jeg alltid opp så jeg er fornøyd jeg. Og så handler det jo ikke bare om hvor mye du går ned hver uke men det at du klarer å holde målene du har satt deg. Klarer du å holde deg i matveien og få den trimmen du har planlagt så kommer vektreduksjonen av seg selv ;-)

Det var fint at du er fornøyd petit. På GR kurs skulle vi legge til 100 kcal hver dag pr trimpoeng ekstra..... men jeg husker ikke når du gikk over den grensa(kanskje 12 trimpoeng i uka ..men da er det vanskelig å vurdere hver dag?). Jeg pleier å ha 2-3,5 trimpoeng en dag og ingen neste dag når jeg kjører lange trimøkter og en fridag og da bruker jeg ikke legge til noe.Men jeg vet ikke om det er rett.

Hun på GR kurset brukte å anbefale 2 trimpoeng pr dag for da hadde du forbrent middagen så kanskje det er en målepinne.

 

Jeg ligger på 10,5-12.5 trimpoeng i uka og er fornøyd om jeg klarer å ha ca 1400-1600 kcal (sliter fortsatt med å få i meg nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg merkelig nok gått ned 1/2 kilo til, og ligger nå på 65 og 1/2. Merkelig, fordi jeg ikke har trent, men jeg har for så vidt vært ganske flink til å spise riktig. Men det er det jeg tenker stbs: at vekta ikke alltid følger slavisk trening og matinntak. Plutselig går du ned selv om du ikke egentlig har fortjent det, og av og til blir du stående selv om du burde gått ned. Men moralen er egentlig: Bare stå på. Hvis du tenker i litt lenger perspektiv så får du den kroppen du fortjener...

 

Jeg har så liten tid til å trene for tida! Har begynt i ny jobb, og det er litt stress, men jeg håper jeg klarer å komme igang snart. Helst denne uka...Men det sa jeg jo forrige uke også.

 

Lykke til alle krympere. Det går jo riktig vei med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...