Gå til innhold

Cafe Lebensstil -gemeinsames Forum-


Gjest Good4me

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Det går an å få det til ja, men det vet vi jo med så mange med flotte resultater her inne også!

God lørdag forresten! Her i Trøndelag skinner sola og jeg skal ut for å frisere plenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Jeg skal i vei å prøve noe nytt nå. Yoghurt Heaven i Oslo.. Yoghurt-is er ikke det verste vel?

 

Fin sol, fin familie og fine venner.. Jeg er heldig!

 

Håper dere alle har en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Takker for det, Good4me.

 

Litt mer trim, ja. Hadde det bare vært så enkelt. Det er noe med det å finne et opplegg som man kan leve med også etter at man er ferdig, og det er det jeg har prøvd på. Kan ikke fordra å trene (ja, har prøvd både treningsstudio og det som er, men klarer ikke å finne det lystbetont), men turgåing 2-3 ganger i uken har funket og det kan jeg også leve med videre. Om jeg ikke kan intensivere treningen litt frem til ferien? Jo, kan sikkert det, men denne uken blir det vanskelig nok med de 2-3 turene grunnet en sinnsykt full kalender fra morgen til kveld hver dag, etterfulgt av reise. Men - får vel bare bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Veuve Cliquot. Og ferske jordbær med rød pepper drysset på.

 

Jeg antar du foretrekker Brut i steden for Seco/Semi Seco!

 

Én flaske champagner er erting, to er deilig og tre gjør deg salig. Kvanta er beregnet på to personer, vel å forstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... er det noe som heter ! Men skjønner filosofien til deg" Good 4 me"! ;)

 

Det er deilig med friske bær og man blir litt oppfinnsom på hva de kan brukes til etter hvert...men pepper.....den sitter langt inne kjenner jeg!

 

Jeg er veldig glad i cottage cheese med friske bær..særlig bringebær. Har en nabo som lar meg plukke så mye jeg vil av både bringebær og epler, koselig å ha sånne naboer ;)

Så nå skal jeg bake noen eplekaker å ha i fryseren, for det synes jeg er så lettvint når jeg får besøk. Stort sett alle liker det! Og jeg klarer å se på!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Har hørt om ananas med pepper, men ikke jordbær med pepper. Jordbær med balsamico har jeg derimot hørt om, men aldri prøvd siden jeg ikke gidder ødelegge gode jordbær med noe jeg ikke liker. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en sånn her tråd:)

Går ann og skravle litt:)

 

Her har det hvert ferie, har bare hvert hjemme, men når gutta har fri fra barnehagen i 3 uker så er energien på topp.og ikke så veldig mye tid til noe annet enn og aktivisere dem. Veldig glad for at barnehagen startet opp igjen på Mandag.

 

Nå som ferien er over skal jeg prøe og bli lit mere aktiv her inne igjen også, og få inn rutinen på og føre opp hva jeg spiser, det har sklidd helt ut.

neste kurskveld er ikke før 25 aug laaaaang ferie på kurset (23.06- 25.08) Har heldigvis hatt 2 veiinger sånn at jeg har hatt litt kontroll.

 

Håper alle har hatt en super sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med en skravletråd!

 

Jeg har gått opp en kilo i ferien, men det gjør ingenting ;) Jeg har begynt på nytt kurs igjen denne uka og har nå full fokus på kosthold og trening etter 3 late uker ;) Er veldig glad for at jeg fikk begynne på kurs med en gang etter ferien. Jeg liker at jeg må rapportere til noen, det holder meg i ørene helt klart!

 

Gleder meg til høsten og følge alle fremover ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten FruFleksnes! Håper dette blir det sted jeg skal bruke mye. Jeg starter opp på mandag. Begynner å kjenne at jeg er veldig klar for endringene. Veldig inspirerende å lese om hva dere har fått til! :-) Det vil jeg også klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....velkommen tilbake fra ferien. Du snakket mye om mat i ferien, men hvordan gikk det med det flytende. Thailand har god øl (Tiger?) og annet godt.

 

1 kg. opp er vel ikke noe å klage på, dette fikser du fort!

 

Jeg har en uke ferie igjen, kommer tilbake til Norge på fredag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good4me: det er en veldig god grunn til at jeg ikke nevner flytende :) Jeg er total avhold og rører ikke alkohol, synes ikke det er noe godt i det hele tatt ;) Så det ble bare vann og litt Pepsi Max på meg i Thailand ;) Men min mann synes ølet de har er kjempegodt, favoritten hans er Singha.

 

Ja, jeg regner med at det kiloet er borte neste uke :)

 

Kos deg den siste uka på ferie ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestillt meg to matbokser med 3 innsatser i. Har lenge forsøkt å få tak i sånne bokser - og her var de! :-) Kjøpte to - så nå er det ingen unnskyldninger for å ikke ha med seg spennende matpakke på jobb! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...