Gå til innhold

Cafe Lebensstil -gemeinsames Forum-


Gjest Good4me

Anbefalte innlegg

...det høres godt ut!

 

Hei, alle sammen!

Nå begynner min siste ferieuke. Jeg er allerede nå spent på veiingen neste mandag. Jeg har nok godt noe ned, men forkjølelsen hindret meg i den utstrakte sykkelkjøringen som jeg hadde planlagt. Har vært på apoteket og kjøpt en rekke produkter, fra hustedempende til slimløsende, men fremdeles sitter det.

Det bærer muligens til legen på fedag etter hjemkomst, bare for å sikre at det ikke er noe bronkitt.

Har fremdeles ikke latt meg friste av øl og vin, ikke heller noe annet alkoholisk. Har levd en ganske sunt i ferien.

Overgangen til hverdagen i Norge blir derfor ikke stor, som jeg føler kan være veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Enig i at den Tacosalaten høres god ut...den må jeg prøve!

Jeg er så innmari glad i skalldyr og det er absolutt min sommerfavoritt.

 

Det kan jo være litt dyrt i ferskvaredisken, men jeg har oppdaget at noen butikker har pakker med frossen ferskvannskreps i dill-lake.

De er nydelige!

Jeg tiner pakken i kaldt vann, da blir de like god som ferske ;)

Rema 1000 er desidert billigst -løp å kjøp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

med min lille godgutt idag. Vi har vært nede ved sjøen og badet og kost oss. Vi har strååålende vær. Helt fantastisk!! Tenker med skrekk og gru på fjorårets sommer, da jeg gjemte med innendørs. Turte ikke vise meg ute i shorts og singlett engang.... tragisk!!! Men sånn var det. Jeg er jo enda veldig stor, men føler meg ikke sånn "freak-show"-stor, hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut Turtles!

Siden vi bor i samme landsdel og jeg har enda ei uke med ferie har det vært uteaktivitet på planen her også ja. Ungene har storkosa seg med bading og jeg har småpuslet med litt planter og busker som desverre viser at sommeren sånn smått er på hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg Xankix og alle andre!

 

Jeg funderer på hvordan jeg skal planlegge helga sånn at jeg ikke føler at all innsats i uka blir delvis ødelagt av helgefrotsing. Er visst litt for mange sosiale mat og godteriglade lag for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Da er jeg kommet tilbake til Norge, etter en fin tur med Color Magic.

Mandag er det veieng, da får jeg vite sannheten om jeg har vært noenlunde flink i ferien. På Color Magic turen ble det nok noen øl og en pizza med tunfisk/løk samt en deilig frokost med mye usunn mat, men deilig var det med speilegg og stekt bacon mm. Men ellers har jeg vært nokså disiplinert i ferien.

 

Nå er det også greit å komme inn i hverdagen igjen, ta fatt på treningen, etc..

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ferien definitivt over for de fleste av oss. Jeg er jo en av de som legger på meg ,bare jeg hører ordet ferie... så nå har det vært en kamp et par uker for å komme ned på normalen. HÅPER OG ØNSKER AT DU ER HELDIGERE!!!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han samboeren din har vel egentlig et poeng der !

Har en historie fra den tiden jeg var kursleder.

Da var det en dame som var så stresset på vektnedgangen ,at hun betrodde oss om at hun hadde ikke turt å bruke body lotion om morgenen, for som hun sa- den veier jo noe!! Vi fikk oss en god latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inn I Bunaden
Ja' date=' han samboeren din har vel egentlig et poeng der !

Har en historie fra den tiden jeg var kursleder.

Da var det en dame som var så stresset på vektnedgangen ,at hun betrodde oss om at hun hadde ikke turt å bruke body lotion om morgenen, for som hun sa- den veier jo noe!! Vi fikk oss en god latter :)[/quote']

 

Det er godt vi er flere - jeg har lurt på om jeg skulle ha shavet armer og legger i morgen kveld, før veiing onsdag morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg bruker mest stekepanne med slippbelegg slik at jeg bruker ikke noe. Dersom jeg skal steke i f.eks. jerngryten som jo trenger litt fett bruker jeg rapsolje. Det er jo sunt og fint og litt fett skal man jo ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...