Gå til innhold

min kamp mot kiloene!


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

Jippi snart vært snopfri i 2uker :( *STOLT*

Med maten går det bra, men skulle gjene ha kommet opp i 1450kcal men får se hva som skjer, prøver så godt jeg kan<3

 

gleder meg til veiing på Fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Æsj nå er det første dag jeg skal på jobb etter nesten 1uke, har ikke orket etter som at bestefar døde forige uke. men nå må jeg liksom =( æsj å!

 

seinere i dag skal jeg få rydda litt og stekt noe kjøtt siden kjæresten min kommer i kvel og vi skal kose oss med pitapizza og salat :( det blir digg<3

 

jeg blir nok pent nøtt til å dra på jobb nå koste hva det koste vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Tror jeg klarer mine mål til påsken eller sommeren jeg :( gleder meg masse til jeg er i mål, er så motivert om dagen :)

i kveld skal jeg og typen min kose oss med pitapizza og salat, er så glad jeg endelig får til å spise sunt og kose meg med maten uten å overspise :)

 

og nå skal jeg virkelig klare å ligge på 1600-1700kcal vær dag <3

 

men nå må jeg komme meg i dusjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk :) prøver å ta en dag av gangen :(

Blir nok en gå tur i morgen om typen min vil det :)

 

men nå må jeg nesten løpe skal i butikken pluss at jeg skal hente gutten min<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tiden får vise hvor jeg stopper henn :)

skal begynne med jogging igjen så jeg gleder meg masse til cm går ned mer!

nå har jeg bare fått komentar for at jeg har fått tynnere ansikt ;) *stolt*

 

gleder meg til jeg er i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

for en stund siden var jeg på lavkarbo og gikk ned 4kg første uka, så fikk jeg en sprekk og klarte ikke være på lavkarbo mer pga mye greier som skjedde osv, men nå har jeg bestemt meg for å gå tilbake på lavkarbo!

er ikke så godt inni det enda men jeg skal bli flinkere, trenger bare litt tid på å komme inni det igjen, som andre trenger tid på å følge gr metoden, det går fint ann å gå på gr kurs og samtidig følge lavkarbo, for min kjære mor går på gr kurs og fikk med seg et ark hjem der det sto at man kan gå på lavkarbo og samtidig følge gr oppleget, for det handler bare om en livstilsendring og ikke noe værre enn det!

 

så nå er startskudet gått, til jul skal jeg være 59.9kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

elsker å trene :)

men får ikke gått tur i dag, blir for opptatt i dag!

men så er det jo pån igjen i morgen :) gleder meg til trening igjen!

også litt trist at jeg ikke får vært med typen min på en stund fra i morgen av ;)

jaja, men trening må til uansett!

men snakkes seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hmm, jeg har for nye føler jeg, men nå har jeg en lang å tøff bakrund bak vekta mi, for 2,5år siden var jeg 44-52kg men så raste jeg opp til 71-72kg og nå er jeg nede i 65-66kg!

har hatt spiseforstyrrelse for 2,5år siden, pga mye mobbing pga vekta mi og har gått til psykolog for deg og nå er 95% frisk! og har ødelagt forbrenningen min helt :D og nå prøver jeg å slanke meg på sunn og normal måte og det er mye bedre, men går ikke ned :)

 

så nå vet dere litt om vekt greiene mine!

sier ikke mer om det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ja forsto det, vi er jo heldig hvis ikke over 100kg , men vi slipper heldig hvis 40-50kg å gå ned :)

 

uansett uka har gått dårlig i mat veien, men på trenings fronten har det gått nesten bra, ligger på 4.5tp ca :)

 

jeg er også i gang med pakking siden jeg skal flytte om ikke så lenge. er mye som skal pakkes men går greit, snart fylt en pappeske og noen søplesekker! så det tar jo form =)

 

i dag har jeg som plan å ha taco til middag og kanskje jeg skal unne meg litt snop i dag, hmm har lyst til å ha litt, men får se!

kanskje jeg bare kose meg med kako sånn lavkarbo kakao! nam nam!

 

men nå må jeg pakke litt mer!

så skriver sien i dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest stinelill1988

starter pån igjen som snopfri jeg og dette skal jeg klare ;)

 

jeg vil ikke spise snop mer av mange grunner, også har jeg og kompisen min en avtale om på være snopfri fram til jul, og jeg vil ikke svikte<3

 

men nå tar jeg natta, skriver mer siden men vet ikke om jeg får tid seinere i dag, siden jeg skal en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...