Gå til innhold

PÅSKEMÅL tirsdag 31.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

God morgen alle sammen! ;)

Er dette en bra dag for dere? Jeg tror dette blir en knall dag for meg, jeg klarte å stå opp 0715, spiser nå en liten, lett og sunn frokost. Kl 0900 skal jeg ut på tur, etterfulgt av litt styrketrening og pilates. Og endelig er jeg tilbake på jobb og skal på seinvakt i dag. Godt å være tilbake i gode, gamle rutiner. Hvilke gode planer har dere for dere selv i dag?

 

Klem Jannnicke

 

--- Man har det aldri så travelt at man ikke kan snakke om hvor travelt man har det ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,sitter her med kaffekoppen og prøver våkne,to syke barn idag også. så det blir nok en innedag,men idag må jeg prøve og få meg en treningsøkt. Kjenner kroppen er tung etter en dårlig nattesøvn.. men håper det hjelper litt utpå.

 

Så bra for deg jannicke at du har kommet igang med jobbing og rutiner igjen.

Ingen ting er som og komme igang med det normale igjen..

gruer meg forresten til vekta imorgen,har nok ikke gått ned noe,men håper på at den heller ikke har gått opp... vi får se..

 

 

Ha en kjempefindag.

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da Synøve med syke barn. Jeg misunner deg ikke. Ønsker dere alle god bedring. Dagen min kunne nok ha vært bedre. Trente i går kveld, la meg og 30 min senere så våkna guttungen på 2 år. Så da måtte vi prøve å få pressa en reiseseng inn på soverommet vårt ( det er ikke så stort) Når han endelig roa seg så var det jentungen på 6mnd (hun sover fast inne hos oss) Når hun hadde roa seg så begynte jammen guttungen igjen. Tenkte kanskje at de ville sove lenger i dag, men de våkna 06.45. Nå er de sååååå sutrete så de skal snart få sove begge to. I dag har jeg vondt i hodet. Mulig dagen blir bra, men det er den ikke enda.

Så deilig morgen du har da Jannicke. Hørtes kjempedeilig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så flink før jul, gikk litt ned og var ganske fornøyd. så ble det jul... Tilbragte juleferien hos mine foreldre, og de er ikke spesielt opptatt av mager mat. Derimot er de opptatt av god mat, kaker, sene og store kveldsmåltid, og alt som ellers følger med julehøytiden. Da jeg kom hjem igjen klarte jeg ikke å stoppe, og har nå gått opp alt som forsvant før jul.

 

Så nå er det på'n igjen. Var med i "5 kilo før jul" og det var veldig motiverende. Vil derfor prøve å henge meg på her hos dere. Har lest noe av det dere skriver, dere er kjempeflinke til å motivere hverandre.

 

Dagens mål:

 

Vekt: 63,6 kilo

Midje: 90 cm

 

Min trivselsvekt er noe under 60. Jeg er ikke så høy, så 3-4 kilo på meg er mye.

 

Gleder meg nesten til å komme ordentlig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Bortsett fra det ufyselige været da. (bor i Trøndelag)

Regnet øøøøøøøser ned, sammen med "nordavind fra alle kanter..."

I gårkveld var jeg så sur på været at jeg kledde på meg og gikk en tur med stavene mine i ren trass. Regnet pisket i ansiktet og motvinden rev i kroppen. (godt å ha stavene da) Kom hjem våt inntil skinnet, men du verden for en god følelse - nå skal ingenting stoppe meg fra å nå målet mitt.

Godt med varme på peisen og en liten Youghurt i sofakroken etter gåturen, før jeg sovnet lykkelig ;)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte endelig å gjennomføre målsetningen om å stå opp klokken 06.00, så hvis jeg bare ikke hadde vært så utrolig trøtt, så hadde det vært fantastisk!

 

-Trives så godt med en bok i senga, og synes det er så spennende å lese, så tiden går, og jeg forsover meg dagen derpå! Spinning igjen i dag, og stor middag ute på restautant med familien i dag! Tror det er en fiskerestaurant, så da regner jeg med å klare meg ganske bra i gjennom dagen! -Veiing i morgen, og snik-veiing i dag morges viser at jeg står ganske stille.. Vi får se i morgen tidlig!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Velkommen til oss Kanella, og lykke til med målet ditt, jeg er sikker på at du vil klare det! Kan jeg spørre hvor høy du er? Selv er jeg 156cm.

Hangglidern: Jeg er imponert over gårsdagens prestasjon, rett og slett fenomenalt!

Jeg håper barna dine snart blir frisk igjen synøve ;)

Og at du og dine barn får sove bedre i natten som kommer Pia!

Til snik-veieren CamCam vil jeg bare si gratulerer med å stå opp tidlig, og lykke til på vekten i morgen! Selv har jeg bestemt meg for å utsette veiedagen til fredag denne uken, og har bedt kjæresten gjemme vekten :)

Et tips til de som føler seg forferdelig trøtt enkelte morgener: Sørg for å legge deg slik at når du skal stå opp, så har du fått x ganger 90min søvn. Altså, hvis du skal opp kl 0630, skal du legge deg enten kl 2130 (9t), 2300 (7,5t) eller 0030 (6t). Leste dette i en reportasje i KK kropp, det har med søvnmønsteret vårt å gjøre. Anbefales, selv bruker jeg 7,5t.

STÅ PÅ JENTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Velkommen til oss Kanella' date=' og lykke til med målet ditt, jeg er sikker på at du vil klare det! Kan jeg spørre hvor høy du er? Selv er jeg 156cm.

Hangglidern: Jeg er imponert over gårsdagens prestasjon, rett og slett fenomenalt!

Jeg håper barna dine snart blir frisk igjen synøve ;)

Og at du og dine barn får sove bedre i natten som kommer Pia!

Til snik-veieren CamCam vil jeg bare si gratulerer med å stå opp tidlig, og lykke til på vekten i morgen! Selv har jeg bestemt meg for å utsette veiedagen til fredag denne uken, og har bedt kjæresten gjemme vekten :)

Et tips til de som føler seg forferdelig trøtt enkelte morgener: Sørg for å legge deg slik at når du skal stå opp, så har du fått x ganger 90min søvn. Altså, hvis du skal opp kl 0630, skal du legge deg enten kl 2130 (9t), 2300 (7,5t) eller 0030 (6t). Leste dette i en reportasje i KK kropp, det har med søvnmønsteret vårt å gjøre. Anbefales, selv bruker jeg 7,5t.

STÅ PÅ JENTER!!![/quote']

 

 

Tusen takk Jannicke, er så godt når noen legger merke til en :)

(ps samme drittværet i dag også, så trim er en utfordring.)

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig morgen du har hatt jannicke, her har jeg også syke barn, og min handikappede datter er våken i flere timer hver eneste natt, så nå kjenner jeg at det begynner å ta på, føler meg veldig tung og oppblåst i dag, litt sur og lei...... ;)

 

Jeg bor også i Trøndelag hangglidern, jeg har også vært ut å gått tur om kveldene, regnet plasker ned....ufyselig, men det er så godt å komme hjem etterpå....også får man jo god sammvittighet da etter en tur :)

Dere andre er så flinke med treningen, all ros til dere, dere er kjempeflinke :)

Synøve, jeg gruer meg til å veie meg i morra jeg også, nå når jeg føler jeg meg tung og oppblåst.....

Velkommen hit Kanella :)

Ha en fin dag alle sammen.

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere her som er "små" selv er jeg bare 159 cm, synes det er morsomt å møte flere som er like liten som meg :) (har alltid plaget meg at jeg er liten ;), men heldigvis finnes det høyhelte sko...hehe.....)

Er det mange av dere som har bare 3-4 kilo før dere er fornøyd?

Selv har jeg ca 8 kilo jeg vil bli kvitt enda.....så jeg er nok her etter påske også, enn dere?

 

mamz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg tror aldri man blir helt fornøyd, mamz! -Jeg har alltid vært en kjempe, og med 180cm og stort sett over 100kg, så ruver jeg ganske godt i terrenget! -Hadde alltid komplekser for høyden da jeg var yngre, men nå er jeg godt gift med en stake på 194 ;) -Dermed føler jeg meg mindre i hverdagen, og dessuten hjelper det litt å gå ned i vekt!

 

Ser dere sliter med syke og natte-våkne barn nesten hele gjengen! -Det gjør det ikke akkurat lettere i den prosessen vi er inne i! -Håper barna blir friske, synøve, og at mamz og Pia sine sover bedre i natt! -Jeg satt inne hos min lille gutt i 1 time i natt, mens han skrek og ville opp. De siste ukene (etter at han var syk) har vi tatt han over i senga vår når han våknet og skrek på natten, men det er ingen effektiv kur! -Han bolterer seg og vrir seg i senga så ingen av oss får sove, og til slutt må vi legge han tilbake i egen seng igjen! -Planen er at han ikke skal våkne i det hele tatt, og han skal vite at det ikke er mulig å komme over til mamma og pappa før det er morgen! Gleder meg til å se resultater!

 

GRuer meg mer og mer til veiing i morgen, delvis fordi jeg ikke aner hva middagen i kveld byr på, og delvis fordi jeg er vannvittig sulten og har knasket til meg noen ekstra knekkebrød, litt frukt og litt kornblanding! -Jeg som skulle spise litt mindre før ute-middag!

 

Ha en fin kveld alle sammen, og god natt! -Ønsker meg meg samme resultat som hangglideren i morgen, men har sluttet å tro på den typen mirakler.. :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ,blir så glad når jeg leser innleggene deres. Det er så godt og ha dere her inne. Jeg er glad i dere alle sammen jeg:-) Takk for all støtte..

 

Har nok igjen en 5-6 kilo jeg også,så blir nok med en god stund til..

 

 

Klem synøve.

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hallo,jeg er ikke tatt av flommen-bor i Trøndelag jeg også.Bruker å gå til jobb,men i dag tok jeg bilen-lenge siden jeg gjorde det sist.Det regner og regner.

 

Ser ned på noen her jeg da -he he.Er 162 og det er skjelden noen er mindre enn meg.Det som er så kjedelig med å være litn er at kiloene en legger på seg vises så godt.Ellers er vi småe å nette sant ;)

 

Er bare hjemmom en snartur i dag.Skal i bursdag-det blir utfordring,for dit vi skal er det bestandig så mye godt.Hadde kake på jobb i dag også,men klarte å motstå (uten å fornærme bursdagsbarnet)

 

Gle gruer meg til veiedag i morgen.Har iallefall gått inn i cm.

 

Trasig med nattevåk,man blir da så sliten.Men hver alder har sin sjarm da.Har småbarnsstadiet bak meg,men begynner vel på ny nattevåk med ungdommer i huset :)-i helgene!

 

Jeg blir med lenge etter påske jeg også mamz,så vi får holde sammen ja.Har igjenn kanskje 8 kilo jeg også og det går så seint med meg.Synes delmål er bra så derfor vil jeg prøve med 5 kilo til påske.Dere andre vil vell heller ikke forsvinne håper jeg-ikke bokstavelig da,¨:) men trenger kanskje tråden til motivasjon under stabiliseringen!?!

 

Dere får ha en god kveld og natt.Håper dere med små barn får sove og får overskudd til å tenke på dere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere her som er "små" selv er jeg bare 159 cm' date=' synes det er morsomt å møte flere som er like liten som meg :) (har alltid plaget meg at jeg er liten ;), men heldigvis finnes det høyhelte sko...hehe.....)

Er det mange av dere som har bare 3-4 kilo før dere er fornøyd?

Selv har jeg ca 8 kilo jeg vil bli kvitt enda.....så jeg er nok her etter påske også, enn dere?

 

mamz :)[/quote']

 

 

Jeg er nok mindre enn deg! Er 153 cm høy jeg...

 

Veiedagen denne uken gikk jo ikke veldig bra. jeg er tilbake til utgangvekten etter helgens utskeielser.... Så i dag er jeg ikke fornøyd med meg selv, og angeren og samvittigheten slår til for fullt...

 

Start 2 jan:65

Idag: 64,9

Total nedgang: snaue 100 g

 

Angrer veldig, for jeg hadde en fin nedgang de ukene jeg har slanket meg. Så nå må jeg begynne helt på nytt- og det kan jeg takke meg selv for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg ende over, hvor flinke dere er til å trimme og til å motstå fristelser.

 

Selv er jeg forferdelig sulten for tia. Fryktelig frusterende!

 

Ja, ja. Skal på vekta torsdagsmorgen så da kommer dommen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...