Gå til innhold

Aldri meir over 80


godtegrisen

Anbefalte innlegg

Er 36 år, 1,58 og vekta viser dessverre 81,6 kg snart 6 mnd etter fødsel, omtrent det same som då eg kom frå sjukehuset:( Har permisjon med minstejenta, og som mål å utnytte permisjon og amming til å få redusert vekta for godt. Har prøvd diverse GR kurs og på eiga hand på vektklubben, har gått ned ein del kilo men desse har komme på igjen:( No skal eg ned i trivselsvekta (mellom 65 og 70) og klare å holde meg der!! Ser at det ikkje er realistisk å bli "sylfide" og det vil nok heller ikkje bli fint om eg går ned til "idealvekta" for mi høgde. Slutta fullamming for et par veke sidan, og har registrert mat og trim i vektklubben sidan det, utan resultat. Prøvar no å laage min eigen rapporttråd for å gjere opplegget litt meir forpliktande.

 

Vektmål til jul (20.desember): 73 kg

Strategi for å nå målet:

Mat

Holde kcal inntaket på under 1900 kcal pr dag i vekedagane, godta mindre utskeielsar i helga men ikkje ta heilt av...

Unngå pepsi max til daglig, berre til ekstra kos

Ikkje kjøpe sjokolade e.l sjølv

 

Trim

0,5-1 t trilltur kvar dag

3 økter (45-90 min) kondisjonstrening i veka

Minst 2 økter (15 min) styrketrening i veka.

 

Belønning

Ny kjole til jul:)

 

Skal ha vege-/måledag fredag, og prøve å rapportere fast på denne tråden.

Evaluering av opplegget 1.oktober, dersom ikkje resultat (under 79 kg) må opplegget endrast; kcalregistrering også i helga, meir trening og vurdere bytte av meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg velkommen inn hit til oss ammende med samme fokus som deg. Min erfaring er iallefall at det å ta seg selv i nakken har god effekt, selv om det er tungt i begynnelsen. Stå på! Og om du trenger å hente litt inspirasjon har vi en tråd i forumet som heter "ammer og vil ned i vekt", den er fryktelig lang men noen gullkorn er et nok innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring og tips, Teo! Godt å sjå at fleire strevar med det same, og at det gjev resultat;)

Veging i dag, og vekta viste usle 0,2 kg ned. Veka har gått greitt både med omsyn til kcal-inntak og trim, har ete noko nei-mat, men så lenge kcal-grensa ikkje vert overskrida er det vel greitt. Må prøve å stramme inn litt i helga, sjølv om eg ikkje skal registrere kcal. Satsar på fint ver og tur med familien både laurdag og søndag. I kveld blir det ikkje trimtur, kjenner eg. Motivasjonen manglar litt....

Satsar på betre resultat neste veke, og trøstar meg med at det går rette veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Status quo denne veka:( Har gått adundas med kostholdet denne veka, alt for mykje kosemat. Har vore desperat og tømt huset for alt som kan minne om snop, viljestyrken har vore lik null. Er derfor ikkje overraska over at vekta står still, men likevel postitivt at den ikkje har gått opp. Treningsdelen har gått betre, har sanka trimpoeng som planlagt, men det har blitt lite styrketrening.

Neste veke må eg unngå skap-tømming, må passe på at vi ikkje har noko særleg som kan minne om snop i huset!! Satsar på å vere mykje ute og få mykje trim sidan veret er så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

Vi er i samme båt! Jeg er 32 år, veier 80,5 er 158 høy og har sluttet å fullamme. Jeg kan ikke skylde på graviditeten for vekta mi, veide 3 kg mer etter fødslen enn før jeg ble gravid. Og nå har det jammen sneket på seg en ekstra kg! Ganske frekt! Så nå har jeg meldt meg på kurs for gravide og ammende. Målet for kurset er 6 kg ned. (skummelt å skrive det ned, men det er nå engang målet mitt og det skal jeg stå for!)

 

Tenker at jeg skal prøve å gå ned til 64 innen neste sommer.

 

Jeg triller en del tur, prøver å få inn minst en styerkeøkt og en kondis økt på treningsenter i uka.

 

Men fordi jeg er student og allerede er tilbake på skolebenken 2 dager i uka, så blir dagene i grunnen ganske travle.

 

Får jeg bli med på tråden din så motiverer vi hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest lillebilla

Så bra da drar vi litt ihverandre. Det hjelper å bli dytta litt på noen ganger! Har siden kursstart 3 sept gått ned 3,3 kg. Og nå er det veiedag imorgen så er veldig spent! Målet for kurset var som sagt 6 kg og forrige uke var kurset halvgått... Er egentlig ganske fornøyd. Blir for lite trening, så det jobber jeg med. Men med lite nattesøv merker jeg at det er litt ekstra tungt å trene. Men prøver å trille lange turer da;)

 

Gikk på kurs for noen år siden, da gikk vekta utrolig sakte nedover.

Tror det skyldes flere ting (bl.a 0 aktivitet) og et litt for jevnt kcal inntak. Så hvis du står stille så kanskje du er litt for flink til å telle kcal, litt variasjon fra dag til dag er lurt ifølge kurslederen min og det stemmer bra med min erfaring også.

 

Så krysser fingrene for at vi begge er fornøyd med vekta imorra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 81,6 kg ;)

Midjemål: 105,5

 

Er faktisk oppe i startvekta igjen, grrr... Veit at det har blitt litt for mykje sjokolade og kosemat, men har vore veldig flink å trene så eg hadde håpa på eit mykje betre resultat. Har faktisk 68 tp i september, så det har vore ein aktiv månad, men litt deperimerande når resultatet uteblir.

 

Skulle evaluere opplegget 1.okt, og det er tydeleg at dette ikkje funkar! Veit også kva hovudproblemet er; klarar ikkje å la vere småeting av alt som er godt når eg går heime i huset (is, dessertar, sjokolade, U name it) + at det har vore litt for mange selskap og bursdagsfeiringar i september.

 

Skal likevel halde fast på målet om 73 kg til jul (20.desember). Det blir 0,8 kg i veka, så her blir det ikkje rom for utskeielsar. Eg fortset med samme opplegget, men skal registrere kcal-inntak også i helgane. Prøvar å ta nokre veker utan sjokolade mm. i helgane også, så kanskje eg blir avvent...

Skal også registrere andre mål (lår, rumpe, midje, bryst, overarm og hals) slik at eg kanskje held motivasjonen oppe sjølv om vektnedgangen skulle gå tregt - en plass må det vel gje resultat??

 

Syns du har vore veldig flink, lillebilla, du ligg jo godt an til å klare kursmålet:) Eg må virkelig skjerpe meg viss eg skal holde fylgje med deg. Håpar resultatet ditt er like bra denne veka. Virkelig motiverande når det går rette veien...

 

Går du vanlig kurs eller internett kurs? Eg har prøvd vanlig kurs med godt resultat, men internettkurs har ikkje funka så godt for meg. Er ingen kurstilbod i nærheta her no, og eg trur eg avventar litt til før eg evt. prøvar internettkurs igjen.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebilla

Hadde gått ned 300 gram. Glad for at jeg gikk NED men likvel skuffa. Syns jeg hadde vært ganske flink på treningsfronten denne uka med lange turer og en runde styrke apparater. Så denne uka må jeg øke treningsinnsatsen.

 

Skjønner at du er skuffa over å være på start igjen. Men fy søren så flink du er til å sanke trimpoeng!!! Når du får kcal budsjettet på plass kommer det til å rase av deg! Og med all den treninga så går jo forbrenninga opp også ;)

 

Jeg går på Med baby kurs, det syns jeg er veldig greit. Tror jeg skal melde meg på et til før jul hvis det blir arrangert. HAr også prøvd internett kurs uten hell. Fikk bare standard brev hver uke, nå har jeg en kursleder som er veldig trivelig og som kommer med mange fine tips. Syns jeg lærer mer nå pluss at det hjelper jo på motivasjonen at ukas resultat skal "offentliggjøres"...

 

Jeg syns ofte det er enklere å la feks potetgull ogg sjokolade være enn å skulle styre meg med å bare ta litt. Spesielt med potetgull er det vanskelig. Men spiser jo noen godsaker da, er veldig glad i kjeks og kokosbolle, men det er det likevel enklere for meg å nøye meg med bare en av....

 

Nå baker jeg pizzasnurrer med Roede oppskrift. Håper de blir gode :(

 

Stå på i helga og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...