Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest cloetta

Takk,Allimac:)

 

Tror vi blåser bort idag, får håpe det gir seg...synd at folk blir askefaste iår igjen.Håper den blir borte snart. vi skal til Gdansk i juni om noen uker:))

 

 

huff,er søtsugen om dagen,skylder på tante rød..ikke lett,men skal klare å holde meg unna snop!

 

ha en fin tirsdag:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Jeg er her! Holder på med innspurten med eksamensoppgaven- må bli ferdig innen fredag... Og lørdag skal jeg til Gdansk!!! Håper virkelig at vi kommer oss av gårde!

 

Ellers så har jeg ikke vært flink i helgen... Har begynt påan igjen i går, så nå er jeg sporet igjen. Er egentlig litt lei av å fokusere sånn på mat og vekt, så jeg vurderer å ta en liten pause fra det hele, men er redd for at vekten suser rett poo igjen. Sukk...Det er visst et evigvarende prosjekt, dette... MEN, jeg harfått veldig gode hverdagsvaner de siste årene pga vektklubben og fokuset på sunn normal hverdagsmat!'

 

Her på vestlandet blåser og regner det slik at vi skulle tro at det er november!

 

Kos å lese bloggen din, Minni! Artig å se deg blant de fine blomstene i hagen din (?)

Høres deilig ut med SPA Allimac! Håper på det samme i Gdansk - hvis jeg kommer meg av gårde!

Så flink du er Kalma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaika: jobber du fulltid i tillegg til studiet? Du er uansett kjempeflink! Jeg har selv et mål om å ta master i spesped etter noen år i arbeid. Er ferdig utdannet om 1.5 år. Skal ta et semester med drama til høsten, i stavanger. Men først må jeg bli ferdig med dette semesteret, der matteeksamen (muntlig) gjennstår :D Det er det verste faget for meg! Lykke til videre med oppgaven!!! Du får en velfortjent tur til helgen!

 

Minni og Allimac: Ha en kjempefin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hurra- ny rekord på "rett-opp-løypa", med to minutter- storfornøyde i dag!

Vekta blir spennende i morgen, men viste for mye i dag, og jeg er tydeligvis fortsatt rundt 66-67-68 :D Så kjente litt på det jeg også "pause", men ser jo at jeg trener bedre pga dere og trim-tråd med antall trimpoeng, så må holde meg til det. Det ble dessverre litt for mye godt i helgen, så jeg får vel igjen for det. Håper allikevel å føle meg bedre i bikini om en mnd............

 

Når dere måler midjen, hvor måler dere? Jeg har målt der det er breiest jeg, men så leste jeg en artikkel hvor det stod noe om de magiske 80cm, og da skjønte jeg kanskje at jeg har målt feil.

 

Jeg har også lyst på en master i spes.ped, men å kombinere den med full jobb ser ikke lett ut, og er redd jeg blir "overkvalifisert" for læreryrket :)

 

kaika: håper du kommer deg avgårde, ja!!

kalma: jeg er enig, men tenker du positivt og er godt forberedt går det strålende. Det er jeg et levende bevis på... fikk 3 på vgs, men gikk ut med B i matte fra lærerskolen :)

minni: lykke til med søtsug, det er ikke lett. Jeg merker ofte at etter trening hvor jeg har sett hvor lenge jeg må kjempe for kaloriene, så er det ikke verdt å spise opp etterpå.. men ikke lett, ble en kinder-maxi på meg etter trening i dag :)

 

Lykke til alle sammen, jeg er klare for kortere arbeidsdager resten av uka - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekten i dag og fikk gledessjokk!! Ned ett kilo siden forrige uke - yes! Hadde aldri trodd det etter DEN helgen med vin, snop og chips, he, he.... Skjønner meg rett og slett ikke på den kroppen min :-) Men, jeg skal ikke klage!

 

Nei, jeg jobber bare 60 % i år pga studiene. Er så heldig at jeg er innvilget permisjon MED lønn for å studere :-) Så jeg studerer 50 % og jobber 60 % - blir jo 110 %....men det går veldig bra! Gleder meg til å bli ferdig og være 100 % på jobb igjen!

 

Jeg måler midjen på det smaleste og det er rett i følge GR-boken. Mitt mål for denne slankingen har egentlig vært å komme under de magiske 80 cm (det bør alle kvinner være pga helsen, har jeg lest)...og nå er jeg 79 cm i livet!! Glad for det, ja!

 

Så flott med ny pers i motbakken da, Allimac! Tenk å ha en lærer med master i spes. ped. på skolen - det er jo drømmen, da! Du bestemmer jo hvor du vil jobbe, men en havner vel fort i PPT med en slik kompetanse.

 

LYKKE til med muntlig eksamen Kalma! Krysser fingrene for deg!

 

Venter tante Rød på besøk jeg også, og kjenner at jeg også har lyst på noe søtt, Minni! Jeg pleier å døyve det med ett knekkebrød med cottage cheese, eplesyltetøy og kanel - nesten som ett lite eplekakestykke! (hvis du legger godviljen til, he,he...) Eller litt frukt...

 

Nei, nå skal jeg skrive! Har til mål bli nesten ferdig med oppgaven i dag. Finpuss i morgen og jobbintervju kl. 14. Har søkt som avdelingsleder på en skole i området, så er spent på intervju!

 

Ha en strålende dag!

_____________________

03.03: 74,9 kg

30.03: 74,5 kg

06.04: 73,8 kg

13.04: 73,6 kg

27.04: 74,4 kg

04.05:73,6 kg

11.05: 73 kg

18.05: 72,9 kg

25.05: 71,9 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Kaika gratulerer så mye med 1 kg ned,godt jobba:) bare 79 cm rundt midjen,er mange cm til jeg er der

 

jepp er fra hagen vår både rhododendron og en av kattene våre

 

ser ut som om det blir Gdansk tur på deg til helgen,askeskyen er på vei bort håper du får en flotters ferie

 

Jippi,veide meg idag og har gått ned 300 gram siden sist uke,vekt nå 77.7kg og nytt tall gulp enda 700 gram til neste mål,men håper å klare dette;)

 

Allimac jeg måler også på det smaleste.:D håper du har gått ned i vekt idag lykke til.

 

nikkoline,snegla hvor har dere blitt av;)

snufs,får jo nesten ikke plass til smileys her inne.eller punktum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Veiedag på internettkurset

 

4/5: 78.7kg startvekt.:/

11/5:78kg ned 700 gram

18/5:78 kg ingen nedgang.

25/5:77.7kg 300 gram ned

1/6:

8/6:

15/6:

22/6:

 

mål på dette kurset 76kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, Minni! Du er i siget nå!

 

Nikkoline er vel forsatt i syden, men Snegla og Frigg?? Kom igjen - vi savner dere :-)

 

Håper virkelig det blir tur på meg, ja! Gleder meg til å shoppe og kose meg med gode venninner.

 

Såååå kjedelig å skrive oppgave... Har jobbet godt i nesten to timer nå! Hiver meg over en ny økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Her var det mange gladnyheter- så flott :)

 

Jeg måler ikke på det smaleste, har målt der det er noe fett, hehe.. Tror jeg skal fortsette med det, for det er ikke midjen jeg egentlig vil ha bort....hvis det går an å forstå det :D

 

Jeg gikk på vekten i dag, og den viste greit nok, men vet ikke om jeg hadde spist for lite den uka jeg var nede i 65,4 kg, for var mye stress, og ble dårlig med mat på jobb. Jeg skriver nemlig ikke ned mat lenger, er heller bevisst på alt snopet jeg har lyst på - og skriver opp det (da ender det med at jeg ikke spiser det). Og trener mye bedre ved å delta her, så får fortsette med det.

 

Gratulerer, Minni!

kaika: det høres ut som det blir tur på deg, ja :)

kalma: håper det går bra med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, mange takk for omtanken, det er godt!

 

Særlig siden det går litt på tverke, denne vekten, går opp og ned uten noen sammenheng med innsatsen. Jeg vet det ikke går an, men det er sånn likevel. Så nå var jeg klar for å gi opp. Takk for etterlysningen...vil ikke bli større igjen!!!

 

Skulle si at for min del kommer jeg nok aldri ned i 80, er ikke skapt sånn. Så får man bare være så sunn man kan likevel. Men så måtte jeg måle, og om vi regner det smaleste er jeg faktisk bare 83. Da kan det gå likevel? Ble litt glad, nå :-)

 

Nå var det så mange som hadde meldt inn fine resultater og hyggelige aktiviteter, så da oppsummerer jeg bare det hele med "HURRA"!

Og god helg, nå er det heldigvis ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Hei og hopp!

 

Vel humøret er ikke helt på topp da,sliten etter jobbing,og tante rød har kommet på besøk,sukk,blir så trøtt og daff da,og søtsugen..hjælp!!!:D vekten går også opp.

 

håper formen er bedre imorgen:)

 

neimen hei frigg,så koselig å høre fra deg igjen...lykke til med vektnedgangen dette klarer du.stå på.

 

allimac:huff,nei denne vekten er det ikke å gjøre noe ved,den går dessverre opp og ned som den vil..sukk:( synes du er flink jeg. stå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

god fredag og helg:)

 

endelig fredag igjen,synes uken går så fort,ingen planer idag utenom trim da,ellers slappe av og drive med hobbyer:) regner idag så en fin da,og drive på med noe inne.

 

håper på bedre vær imorgen. tror jeg må fyre bittelitt kjølig..brrr.:D

 

kos dere i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Nå har jeg levert eksamen og jeg har vært på jobbintervju - og i morgen er det jentetur til Gdansk!! Ser at det er meldt 18 -20 grader og sol der, så det bli nok uterestaurant, solbriller og vin på meg!

 

Kjekt å høre fra deg Frigg! Må ikke deppe - det går opp og ned...

 

Nå skal jeg gjøre husarbeid og pakke :-) Tra-la-la! :D

 

God helg ønskes alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 er bra det, Kalma! Men, det er rart med den vekten, den varierer egentlig mye fra dag til dag. Jeg prøver å veie meg bare en gang i uken, men noen ganger litt oftere og da ser jeg hat jeg går opp og ned mye mellom de forskjellige dagene... Har nok med saltinntak og vann i kroppen osv. Merker at jeg er tyngre dagen etter hard trening, også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Jeg stikker innom for å ønske dere en god helg :D Skjedd mye her på forumet siden torsdag kveld -gratulerer med -100gram, eksamener og ellers degladnyheter dere har kommet med.

 

Jeg kom sent hjem i går, fotballkamp på min tilkommende samboer (hurra!!). Ble middag to ganger i går, og aaaaalt for mye godteri. Skal prøve å få bedre samvittighet av en skogtur i dag. Har spurt om det for flere år siden, men det har ikke blitt noe av. Men i dag skjer det! Vi skal kose oss masse på fjellet.

 

Nå farer jeg om en times tid til SPA-behandlingen, det blir strålende etter nok en slitsom og lang arbeidsuke. Til uka begynner det å hjelpe med arbeidsoppg, så da blir det endelig vanlige rutinerer igjen - hurra!

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

heisan hoppsan:)

 

søndag..nyter søndagen(daffedag),men hadde håpet på bedre vær.

 

Ble ikke så mange trimpoeng men er kjempefornøyd med 6.5 poeng. trent nesten hver dag:)

 

hørtes herlig ut med spa behandling allimac:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

det bøtter ned,regner i bøtter og spann..:/ fikk da heldigvis klippet plenen igår.

 

har begynt å male to rom oppe,litt slitsomt,men blir kjempefint til slutt. Skal kjøpe inn litt nye møbler også.:D

 

Skal snart avsted til legen og ta blodprøve,ellers blir det å fortsette på rommene.Ikke lett å få til trim nå,men maling er jo fin styrketrening..hehe:)

 

Får sette meg på trimsykkelen en halv times tid ikveld.

 

Veiedag imorgen,og håper jeg har gått noe ned,ikke vært så flink i helgen(skylder på tante rød).

 

hvordan går det folkens??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Som vanlig sniktitter jeg på vekten og det ser lovende ut! Gleder meg til fredag for å se om resultatet gjør meg fornøyd da også. Skal på kino ikveld, og det er alltid en utfordring. Popcorn, brus og smågodt er store fristelser, men jeg holder meg til en slikkepinne og en panda-lakrisstang. :D

 

Minni, har du trimsykkel hjemme? Heldige deg! Det høres kjekt ut å male og fikse opp i hjemmet. Gleder meg til å komme til Stavanger og kjøpe leilighet sammen med samboeren min! Er lei av å leie leilighet, da kan jeg ikke gjøre noenting som jeg vil...

 

3 uker til syden, og 4 uker til valp. Åååå som jeg gleder meg!!!!

Ha en flott dag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kalma:åhh,høres herlig ut med syden tur,har jo ikke vært det beste været her,håper du får masse sol:)

 

Valper er så søte,skjønner godt at du gleder deg,da har du en trofast turkamerat også:D

 

grøss og gru,jeg har veiedag imorgen,håper å gå ned litt....lykke til på veiedag fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

...jeg har vært syk-igjen. Lørdag-tirsdag, men nå er jeg i mye bedre form. Endelig er datoen hvor ting roer seg her, 1. juni er i morgen, 26 dager til sydentur.. Så nå må det trimmes og spises bedre. Det har gått i sjokolade og annet "drittmat" flere dager, så nå setter jeg 1. juni som ny dato for "siste innsats".

 

minni-godt du holder tråden oppe her, hehe,...

kalma- enig, kino er ikke lett, nei..

 

Lykke til med innsatsen i den første sommermåneden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

bare kort innom med veiing nå,skal shoppe mm:) sukk,ingen nedgang idag,vippet ned til 77.4 men skriver 77.7 :D men uansett fornøyd siden det holder seg på 77 tallet. nådde ikke målet mitt idag til 1 juni:(

 

 

 

4/5: 78.7kg startvekt.:/

11/5:78kg ned 700 gram

18/5:78 kg ingen nedgang.

25/5:77.7kg 300 gram ned

1/6:77.7kg 0 gram ned:(

8/6:

15/6:

22/6:

 

mål på dette kurset 76kg!

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en super venninnetur til Gdansk! Vi koste oss veldig, så du kan glede deg, Minni! Gamlebyen i Gdansk var veldig fin. Vi spiste og drakk godt (og billig!), var på spa, shoppet mye (myyye fint...) hadde det kort sagt veldig kjekt. Droppet rett og slett veiingen i dag - har garantert gått litt opp - utsetter det til neste uke... Bodde på et veldig bra hotell - reint og fint og veldig sentralt.

 

Stillstand er ok det, Minni. Klarer sikker å gå ned neste uke... Heldige dere som skal til syden Allimac og Kalma. Jeg skal "bare" på hytten i år , men det gleder jeg meg veldig til :-)

 

Nå skal jeg på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...