Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest LinnH91

Hei,

Mitt navn er Linn-Helén, jeg er 19 år og er fra Bergen. Ønsker å gå ned værtfall 8 kg til, helst 10.6 kg til. Selvom jeg ikke klarer dette til sommeren, så ønsker jeg å få støtte av dere og støtte dere gjennom disse kiloene. "Alt er lettere sammen"

Jeg har nå begynt på mitt 3-GR kurs og 8 kg er nå borte.

Har som mål å komme ned i 50 kg, det høres kanskje lite ut. Men jeg er kun 150cm høy!

Håper dere kan hjelpe meg med motivasjon, har vært litt slapp med trening i det siste.

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar
Gjest LinnH91
ble oppgang denne uken sukk' date='men satser på nedgang neste uke.

 

4/5: 78.7kg startvekt.:/

11/5:78kg ned 700 gram

18/5:78 kg ingen nedgang.

25/5:77.7kg 300 gram ned

1/6:77.7kg 0 gram ned

8/6:77.8 +100 gram opp sukk:(

15/6:

22/6:

 

mål på dette kurset 76kg![/quote']

 

Ser du går veldig rolig ned. Så utrolig kjedelig. Er du sikker på at du ligger på riktig meny? og at du evt da får i det alt du skal?

Jeg gjorde en tabbe i starten og spiste 300 kcal for mye, altså feil meny valg og jeg gikk ikke ned mer enn deg i starten. Men så byttet jeg meny og vips, så fløy kiloene sin vei.

Du kan spise 500-800 kcal mindre enn "ditt daglige energiforbruk" Å ikke regn med for mye TP, om du pleier å ha 7 stk i uken. regn med 5 stk !

Lykke til,,

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Hei,LinnH..klart vi har plass til flere.;) Gratulerer med 8 kg ned på kurs,kjempebra!

 

Jeg går dessverre ikke så raskt ned i vekt som jeg vil,Jeg ligger på meny 2 nå 1600kcal,men kanskje jeg skal ligge på meny 1 og se om det vil hjelpe på nedgangen:)

 

har ca 7-9 trimpoeng pr uke.Så da mente kurslederen min at jeg skulle ligge på 1600 kcal,men tror jammen meg at jeg skal prøve 1300 kcal noen uker og se om det vil hjelpe:)

 

Imorgen skal vi på ferie 3dagers,gleder meg til Gdansk tur(Polen). er spådd bra vær også,kan det bli bedre. shopping,mye god mat og drikke.

 

håper dere har hatt en fin pinse.Har kost meg masse i pinsen.var i konfirmasjon igår,det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til tråden vår, Linn H! Alltid kjekt med noen nye stemmer ;)

 

Jeg har hatt en kjempefin helg på hytten, og jeg har spist og drukket alt for mye...! Det blir full skjerpings fom NÅ! Vi har feiret to bursdager på hytten, pluss at jeg har vært syk og mye i ro, pluss Gdanskturen...det sier seg selv at jeg har gått opp i vekt. Jeg føler meg uvel og gleder meg derfor til å gå på trening i morgen!

 

Men, jeg har gått tur hver dag på hytten, da...:D

 

Nå skal jeg lage middag (griller noen hamburgere med mye salat og grovt hamburgerbrød), og så blir det litt jobbing i kveld :-)

 

Ha en fin 2. pisnedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Hei' date='LinnH..klart vi har plass til flere.;) Gratulerer med 8 kg ned på kurs,kjempebra!

 

Jeg går dessverre ikke så raskt ned i vekt som jeg vil,Jeg ligger på meny 2 nå 1600kcal,men kanskje jeg skal ligge på meny 1 og se om det vil hjelpe på nedgangen:)

 

har ca 7-9 trimpoeng pr uke.Så da mente kurslederen min at jeg skulle ligge på 1600 kcal,men tror jammen meg at jeg skal prøve 1300 kcal noen uker og se om det vil hjelpe:)

 

Imorgen skal vi på ferie 3dagers,gleder meg til Gdansk tur(Polen). er spådd bra vær også,kan det bli bedre. shopping,mye god mat og drikke.

 

håper dere har hatt en fin pinse.Har kost meg masse i pinsen.var i konfirmasjon igår,det var hyggelig.[/quote']

 

Kanskje du ikke skulle hoppet helt ned til 1300, men til 1450 ? så er du midt mellom 1 og 2.. Rett å slett bare kutt mellommåltidet.

Lykke til,

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hei Linn- flott med et nytt medlem ;) Ja, jeg er ikke veldig god på å telle kalorier, for føler vel at jeg ikke har for mange kg å gå ned, men noe må til....

Linn-har du gått internettkurs, eller "møte-opp"-kurs?

 

God tur, Minni!

kaika- lykke til, jeg sier for siste gang denne mdn - at det er siste innsats.... det ER siste innsats, om to uker ligger jeg på stranda i Egypt :D

 

I kveld har jeg syklet en 45 min sykkeltur, ble litt over 500 kcal, og dermed 2,5tp - nydelig vær!

 

Lykke til med resten av uken- jeg er klar for siste innsats før sommerferie og avspasering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

velkommen Linn :-)

 

Og god tur til Minni!

 

Jeg kom akkurat hjem og har hatt en strålende tur med nok av kos og vin og gåing, kiloene er akkurat der jeg forlot dem, det er vel et bra tegn? Veiingen fredag glemte jeg derimot. Gleder meg nesten litt til fredag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

'Vet dere hva?? f....altså..RAKK IKKE FLYET!!! huff.... vi sto opp tidlig idag,men ble dessverre stående i kø i Oslo i laaang tid, rakk ikke til Gardermoen,sto opp til ca.3 timer i KØ!! neste gang tar jeg toget! Har ikke skjedd før at vi ikke har rukket et fly!

 

Litt skuffa og lei meg idag,skulle jo ha vært i GDANSK nå og kost oss med god mat og utflukter..neida. Får prøve igjen en annen gang.;)

 

ikke i humør til noe idag,men forhåpentligvis bedre humør imorgen,satser på å ta en tur til Sverige istedetfor imorgen.sukk sukk...:D

 

takk for god tur hilsener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Nei, og nei Minni!! Uff, skjønner at du er i dårlig humør. Godt dere får dere en Sverigetur da, som et lite plaster på såret.... Unn deg litt ekstra i morgen!!

 

Jeg og venninna mi tok "rett-opp-løypa" rolig i dag, men brant av en eller annen grunn ikke så mange færre kalorier ;)

 

Nå har jeg bakt boller til elevene i morgen, godt med litt ekstra kos før ferien.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kjedelig da, Minni! At det går an.... Synes jeg kan kjenne hvor skuffet du ble. Kos deg i Sverige, da ;)

 

Har vært på spinning i dag og har holdt meg til dietten - fornøyd med dagen! I morgen blir det fjelltur med klassen, blir kjekt :D

 

Så fint at du har kost deg, Frigg!

 

Egypt høres herlig ut, Allimac!

 

Nå venter sengen på meg - god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle ;)

 

Prøver meg igjen her litt nå jeg!

Vekt: 66,7 (knurr... skulle jo ha 60 kg den 20.april sist jeg var her..)

 

Slik gikk det ikke, er vel bare å hive seg på igjen!

 

Knekkebrød med ost og pære på til frokost. Senere idag blir det lunchbesøk på en veganrestaurant. Regner ikke med at det kommer til å registreres, er så vanskelig å anslå hvor mye ting veier..

 

Har pakket bagen for en tur på SATS også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snegla, så kjekt å "se" deg! Lykke til, vi får bruke sommeren som ekstra motivasjon :-)

 

Og så kjedelig, Minni. Uff.

 

Tror jeg må prøve meg på litt registrering igjen, jeg. Men det er superkjedelig, har jo ingen kokk som forteller meg nøyaktig innhold i maten... Velvel. Har bestemt meg for å gå til 65 (er på 68 nå) og så holde meg der. Det bør være gjennomførbart.

 

Ha fine dager alle sammen, og håper de blir mindre våte enn det ser ut til for øyeblikket...hvordan skal jordbærene bli skikkelig gode når det er så vått vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Siste veiedag på dette kurset,ikke helt fornøyd med nedgangen.veier nå 78.1 kg.;)

 

Ikke veid meg siden igår,så skriver gårsdagens vekt.meldte meg på nytt kurs i neste uke.Mål på det kurset er 3-4 kg.gir meg IKKE før jeg er i mål!

 

Nådde ikke 8 kg til sommerferien ,men er fornøyd med 3 kg.:D bedre enn ingenting.

 

Humøret er mye bedre idag enn igår,vært i svinesund idag på shopping,heldige med været også.

 

Hyggelig å se deg her igjen snegla:) lykke til med nedgangen,stå på!

 

takker for trøstende ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, Minni - tre kilo er bra det! ...Er vel omtrent det samme jeg har gått ned siden jul, MEN har trent mye og gått inn i cm - det er jo aller viktigst!

 

Veiedag i dag... Etter å ha vært syk og på tur til Gdansk og en besøksrik pinse med mye mat og kaker, har jeg selvfølgelig gått litt opp. Veier nå 73,2 kg (var jo nede i 71,9 for noen uker siden...). Synes egentlig at det ikke er så ille. Har tatt meg kraftig sammen nå, og ser lyst på livet igjen. Rart hvor raskt jeg "detter uti" gamle synder igjen... Jeg har en voldsom hang til å trøstespise, og når jeg er syk klarer jeg ikke å stå imot...

 

Nå er det snart sommerferi for meg! Gleder meg veldig til det. Mitt store mål i sommer er å holde meg på 73 kg, eller mindre. Er så realistisk at jeg ikke tror at jeg klarer å slanke meg i ferien, så hvis jeg klarer å holde vekten, skal jeg være superfornøyd!

 

Nå beinhardt regime frem til ferien! ;)

 

Såå kjekt at du er på banen igjen, Snegla! Stå på... :-)

 

Tre kilo klarer du, Frigg!

________________________

15.06: 73,2 kg

22.06:

29.06:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

....det er her! Hurra!

 

Jeg har sykla i dag også, vondt i rumpa gitt ;) og har blitt et kakestykke eller to i dag, har vært på home-party... Tror jeg må begynne å registere maten igjen, for da lurer jeg ikke meg selv...

 

3kg er jo flott da, Minni. Er det internettkurs du går??

 

To dager til helg - kos dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Så ble det endelig fredag ,helg og sommerferie:) kjempegodt!

 

Skal prøve å holde fokus på slanking og trening i ferien,for jeg har så lett for å gå opp i vekt.Hadde vært kjedelig å gå opp de 3 kg jeg har gått ned. Men jeg har jo meldt meg inn på internettkurs så det skal nok gå bra.

 

Fått den flotte boken med mange tips,og treningsprogram,så skal prøve de.

 

Allimac: jepp,det er internettkurs jeg går.

 

flink du var som sykla. kos deg du også.;)

 

kaika: huffda,kjedelig at du har gått litt opp,men er sikker på at du går de ned igjen.en skal kose seg litt om sommeren:)

 

nå står jeg på til mitt neste mål,som er 77kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, endelig fredag :-) Klar for helg, og siste innspurt på ungenes aktiviteter, og så er det på mange måter ferie!

 

Vekten er stabil denne uken, men jeg har tro på at jeg skal klare mine tre kg ned i ferien, så vi får jobbe for saken sammen, Minni! Kjenner at det går ganske bra med maten, helt håpløst med treningen (ribbein og andre skader gror ikke så godt, så jeg må vel rett og slett holde meg i ro et par uker) men viljen er god, og da kan det gå bra likevel. (Men det er skrekkelig fristende med et glass vin på lange lyse kvelder...)

 

Har handlet klær flere ganger i det siste, det er moro å kunne handle i den størrelsen jeg har bestemt meg for at jeg skal være! Det er ikke alt det gamle som er fint når det blir stort. I går flyttet 2 shortser, en bluse og en bikini inn i skapet. Og da skal noe annet ut :-) Hurra!

 

Deilig å kjenne at man har trent, Allimac? God ferie!

 

Ny telling:

17/6: 68,6

24/6:

1/7:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie på meg og:)

 

Koser meg med tv og topp ti rådhusplassen.

 

Vil heller ikke opp i vekt,ønsker og fokusere mere på nedgang enn oppgang.Har fred og ro til planlegging og matlaging,og ferie kan bety fokus på grønt og sunt,youghurt is,vann,farris osv.;)

 

Koslig at gjengen er her inne,ikke bli borte uten å si i fra.Vi må også høres til høsten, fortelle om hvordan det har gått i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Godt dere holder tråden oppe, jeg har hatt treningsfri to dager nå, så da har jeg ny giv i helga ;) Maten går det så som så med, blir aaaaalt for mye godteri.

 

Nå er det to arbeidsdager igjen til ferie - hurra!

 

Ønsker dere alle en fin regnværsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Våknet til nok en regnværsdag,men har litt å gjøre inne.skal bli bedre imorgen.

 

veide meg idag,og har dessverre gått litt opp,men satser på nedgang til veiedagen.

har hatt en koselig helg,og travel uke godt å slappe av litt idag:)

 

var på besøk igår,og det var koselig,ble mye god mat og drikke hyggelig selskap

 

frigg jepp vi får jobbe med saken,vi skal klare å nå målet

 

nikkoline vi får håpe at det blir masse liv på tråden her i selvom det er ferie

 

allimac ååhhh,høres helt herlig ut med sommerferie om bare noen dager ,kos deg!

 

kos dere idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 grader,sol fra fra blå himmel,meg hjemme alene.

 

Det blir sikkert bedre vær lenger sør til neste uke.Melder mer usabilt her så da bruker det å skifte på godværet.

 

Personalparty i går,ble roede mat men ikke like sunne drikker,kom meg hjem ganske tidlig så har rukket en fjelltur.

 

Skal nå inn her og bestille en vekt,min har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Har fått luket litt ugras idag,har jo regnet endel så ikke så lett å få gjort det da,hehe.men idag er det solskinnsdag her,og varmt.

 

Får håpe at regnværet holder seg unna en stund.;)

 

Ble 35 min yoga idag,ikke prøvd denne type trim før ,så det frister til gjentagelse:)

 

 

Skal holde meg til rundt 1400 kcal denne uken,og prøve på noen sukkerfrie dager,kanskje DET vil hjelpe på med nedgangen!!

 

nikkoline: så flink du var som gikk på fjelltur etter partyet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...