Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Gjest cloetta

Gratulerer med nedgang nikkoline,så gøy å se et nytt tall:)

 

Idag står trim på planen,tror det blir en lang gåtur.:)

 

varmt ,men overskyet,synes det er fint sommervær.Ser det skal bli sol/regn de neste dagene. Ikke å ille som værmeldingen sier:)De spår jo dårlig vær i 14 dager,tror jeg ikke noe på!!hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

Nei, jeg har ikke reist, ennå! I morgen går turen til Rhodos - gleeeder meg! Fantastiske resultater, Nikkoline!! Du har hatt et fantastisk halvår - måtte det forsette slik!

 

Jeg har veiedag i morgen. Målet mitt er å ikke bli mer enn 73 kg i sommer... Er redd for at jeg allerede har passert litt. Men, men, full skjerping med innlagt kos på Rhodos :-) Jeg vet at det er lite realistisk for meg å klare å slanke meg i ferien - derfor dette litt feige målet (sier heller realistisk, ja...)

 

Nå frisøren med min datter og litt småærend før jeg pakker ferdig!

 

Jeg legger rinn vekten i morgen tidlig - reiser ikke før kl. 16.00. PS! har vært på spinn og styrke i dag, og var på MRL i går. I morgen tidlig blir det step/ styrke, skal også ha joggeskoene med på Rhodos - skal gå tur hver dag (pluss litt sprelling på gulvet). Vi står på, damer!!

 

Sikkert internett på Rhodos også - kanskje jeg popper innom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å å Kaika,håper du får en flott tur,deilig med ferie.Det er vanskelig og ikke gå litt opp i ferien.Lurt og ha øye for salater og lette is varianter,uansett så gikk jeg opp da jeg var i tyrkia.Vi bretter opp ermene i høst og tar resten,dersom alle eller noen fortsatt føler for det.

Jeg er bestemt på å gå videre ned,70 er første målet.

 

Jo jeg er fornøyd med at jeg har klart halvåret uten å gå så mye opp,da er det ikke så nøye om det går tregt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Ble oppgang denne uken veier nå 78.9kg,men synes jeg selv har vært flink,og vet jo at vekten kan variere fra dag til dag. føler at jeg trenger litt ferie fra alt som heter slanking,men da går jeg bare oppover i vekt,gir meg ikke!!

 

Nikkoline:Jeg kommer til å fortsette slankingen i ferien. Håper jeg ikke blir helt alene her :)

 

kaika: God tur til Rhodos idag:)

 

22/6: 78.8kg

29/6:78.7

6/7:78.9 +0.2:(

13/7:

20/7:

27/7:

3/8:

10/8:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minni

 

 

Enig,ferie fra slanking kan bli skummelt,en gang i uka på vekta er god prevensjon mot dristige matvalg.

 

Tror jeg fortsetter å holde på ukentlig veiedag gjennon sommeren,det viser seg å være bra.Har gått ned 600 gram i ferien,må være fornøyd med det.

 

Minni du klarer jo å holde samme vekt og det er kjempe bra,da er det enklere å fortsette.

 

Surt etter sommerferien i fjor for da fikk jeg 3 nye kilo å slanke bort.Men det gikk nå det og på et vis.

 

Vært og trent i fjellet ca en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Nikkoline:flott at du blir med i ferien din også:)det er jo supert at du har gått ned 600 gram i ferien,er bedre med ned enn opp:)

 

puh,nesten sliten idag,på morgenen ble det husarbeid,helgevasken,og isted ble det 50 min zumba.2trimpeong.

 

Hadde egentlig ikke lyst til å trene i hele tatt idag,men tenkte at jeg kan jo begynne så smått..og med den kjekke treneren på dvd så måtte det jo gå bra..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God helg dere:)

 

Så fint vær det ble idag,sol og varmt.nyter finværet,håper å få litt farge i sommer.

Idag blir det trimfri,men har luket ugras i en time.så det får bli dagens trim idag,pluss masse frisk luft å!!:)

 

fellesferien begynner idag,og det betyr ferie for gubben min også,men han får ikke fri før imorgen skal jobbe da også:)

 

Heldige kaika som er i Rhodos,kan tenke meg at det er godt og varmt der,kos deg kaika:)

 

Vi skal til sverige/karlstad om noen uker,og det gleder vi oss til,blir sikkert noen turer til uken også!

 

kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Blitt 5.9 trimpoeng denne uken,(med trim idag) og skal prøve på et imorgen også,blir ikke så hard trim i ferien,men skal iallefall trene litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storkoser meg på Rhodos med sol og varme! Prøver å roe ned matinntaket, men det er jammen ikke lett... Blir mye trasking rundt om kveldene, så det blir litt trim - pluss en morgentur :-)

 

Dere er flinke og står på - jeg skal garantert være innom her i sommer!

 

Nå skal jeg på stranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

snegla:lykke til med nettkurs,håper motivasjonen er på plass igjen:)

 

Sukk,har ikke hatt motivasjon i helgen,men håper at den kommer på plass igjen denne uken.enda 4 uker igjen av mitt kurs,så håper å gå ned noen kg! full skjerpings nå.iallefall vært flink idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allimac

Hei alle sammen!

 

Jeg har vært på ferie, og uten nett, og kommer til å være det noen uker til. Det går greit nok her, blir litt trening, og litt fokus på riktig mat.. Vurderer sterkt kurs som begynner i august, men er veldig usikker... Jeg er normalvektig, og derfor vet jeg ikke om det blir rart å møte opp på en måte......noen som har erfaringer med dette?

 

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Minni! Har ikke de bøkene man trenger til kurset da, for de ligger igjen på hybelen min for sommeren :/ Får bare gjøre så godt jeg kan uten foreløpig! Gikk på en skikkelig smell igår.. Første kursdag og hauger av godteri heh... Endte vel opp på 2000 kcal eller noe. Vel, ny dag og nye muligheter.. sant.. :)

 

Allimac: Tror ikke du skal bekymre deg for om du er normalvektig.. Jeg har en venninne som var normalvektig og som gikk på kurs, og hun gikk ned 5 kg. Hun så mer på det som en livsstilsendring, og ikke nødvendigvis slanking. Det tror jeg det er mange som gjør. Selv er jeg også normalvektig, men har ikke vondt av å komme litt nedover..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

snegla:så sant så sant;) det som er spist er spist!!

 

allimac: høres kos ut å ha vært på ferie:)

 

er sååå lat om dagene,men idag ble det da iallefall litt trim,føler meg rastløs når jeg ikke har trent noen dager..hehe.Ble styrke og ergosykling 1.6p.puh.

 

grøss,veiedag imorgen,håper å ha gått ned litt.:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

22/6: 78.8kg

29/6:78.7

6/7:78.9 +0.2

13/7:78.8kg ned -0.1 kg

20/7:

27/7:

3/8:

10/8:

__________________

 

jippi,ble nedgang denne uken,kun 100 gram men er fornøyd så lenge det ikke er opp.prøve på 300 gram ned til neste veiedag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ned er bedre enn opp, Minni! Nå er jeg vel hjemme igjen etter en uke på Rhodos! har hatt en herlig uke - og har sikkert lagt på meg litt... Venter noen dager med å gå på vekten - tror jeg ligge litt dårlig an....

 

Skriver mer i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

velkommen hjem kaika,fint å høre at du storkoste deg i Rhodos:)

 

nydelig vær her idag,kan ikke ha det bedre,vært masse ute og gått mye,fått ca 10000 skritt idag:))

 

klippet plenen,gått tur......:)

 

Har meldt meg på standard kurs her i byen i august,gleder meg allerede til å starte.:) internett kurset slutter 10 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. kjempefint vær her på vestlandet, også! 10 000 skritt er jo kjempebra!

 

Jeg og min kjære har vært på en lokal fjelltopp nå i kveld - rask gange i ca en time - fornøyd med det! I går kveld var det rødvin og gresk mat som sto på programmet... Ikke rart at jeg frykter vekten litt nå - var heller ikke så oppløftende å gå på vekten FØR jeg reiste..., men jeg kommer sterkt tilbake!

 

Nå ett knekkebrød og en kopp te :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Hei.fikk lyst til å legge ut min havresmoothie oppskrift:

 

5 jordbær

1/2 frossen banan

1 dl skummet melk

litt vaniljesukker

2ss havregryn

 

Blandes sammen.kjempegodt:)

 

nydelig vær idag også..så skal nok få til en liten gåtur. ha en super dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo kjempegodt ut, Minni! Skal jeg prøve en dag!

 

Jeg har vært på morgentrening på treningssenteret - step/ styrke - gjorde godt!

 

Her er det nydelig sommervær i dag, men jeg må gjøre litt husarbeid... Ikke bare-bare når min kjære har vært aleine hjemme, han er ikke så god på husarbeid - sukk... Ganske ryddig, men ganske skittent... Så nå en dusj, så frem med vaskebøtten. Skal i bursdagsbesøk seinere.

 

Ha en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

huff,sitter her med dårlig samvilttighet over å ha spist mye god mat ikveld,men får prøve på igjen imorgen.ikke lett å slanke seg i ferien:(

 

ble nå iallefall trim idag 35 min aerobic 1.4 poeng,er fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

juhu,klarte skjerpings igår,og prøve det samme idag,selvom det er helg:)

 

Gått litt opp ,men kan skylde på mensen som kommer snart,da går jeg alltid opp.skal ikke veie meg før om en uke nå!:)

 

Imorgen drar vi på tur til Karlstad noen dager,skal prøve å være flink da også,men noen godbiter blir det nok,hihi:)Og gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

bare kort innom for å si at nå drar jeg på ferie:) Skal til Karlstad Sverige og blir borte noen dager:) regner idag,men kan jo være bedre dit vi skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...