Gå til innhold

Påskemål torsdag 02-02-06.


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen.

ja,torsdag solen skinner og det blir en fin dag..

blir nok en inne dag for meg,med syke barn.. de er nå ihvertfall feberfrie idag,så da går det vel rette vei.

nå skal jeg ta meg en treningstime, litt på spinningsykkelen min og litt pilates tror jeg.. Dere da blir det noen trening på dere idag?

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

Klem synøve:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Heisann! Godt å høre at barna dine er på bedringens vei. :)

Ikke sant det er deilig med trening på morgenkvisten? Jeg er på jobb nå, så for min del blir det trening senere i dag, da skal jeg gå tur, trene styrke og pilates.

Ha en aktiv, sunn og trivelig dag alle sammen! ;)

Klem Jannicke

 

--- Arbeid som om du skulle leve evig, elsk som om du skulle dø i morgen ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke innom nettet i går! -Vi får gjester i dag, og huset måtte ryddes!

 

Endelig en veiing som gir litt piff og optimisme i kroppen! Vekta viste ned 1,4 og jeg er strålende fornøyd!

 

Dermed ser regnskapet mitt slik ut:

 

Alder: 31år

Start vekt: 31/8-05: 116,3kg

Start vekt påskemål 4/1: 98,1kg

Vekt i dag. 92,9kg

Mål til påske: 87kg!

Endelig mål: < 80kg.

 

Jeg har ikke gått inn noe i midjen, men har mistet 1-2cm over hoften og over brystet. Jeg trengte virkelig ett godt resultat nå, for man blir litt oppgitt når det bare går av noen 100-gram flere uker på rad!

 

Når det gjelder Ayshe, så er hun omtrent like stor/høy som meg, og dermed går kiloene lettere av enn på de av dere som har mye mindre. -Derfor tror jeg ikke nødvendigvis målet til Ayshe er så altfor stort, og iallefall ikke når hun går på kurs. -Det eneste som er viktig Ayshe, er hvis du vet at du blir deppa hvis du ikke innfrir! -For meg som for deg så er påsken bare en milepæl, og vi kommer uansett til å forsette ned til vi har passert målet, og skulle vi ikke klare det til påske, så tar vi det antakeligvis uka etter! Jeg har nå igjen 5,2kg på 9 uker, og det tror jeg skal gå som en dans på roser! (Jeg er fremdeles litt høy på gårsdagen gode resultat ;)) Hvor gammel er du Ayshe?

 

Jeg går også kurs 3 i denne runden! Har gått endel kurs opp igjennom tiden, så denne gangen skal jeg kjøre løpet helt ut med kurs hele veien og hold-vekten kurs så lenge det trengs! (Ser for meg minst 2-3 år!)

 

-Er det flere her som går kurs forresten? -Har sikkert spurt før, men husker ikke..

 

Er iallefall godt fornøyd, super motivert, og påskemålet ligger godt innenfor rekkevidde!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synøve: Så flott at barna er på bedringens vei!! I dag lurte jeg på om jeg skal ta med ungene ut på tur nå på formiddagen. Og så blir det sykkel og vekt trening i kveld tenker jeg.

 

Jannicke: Lykke til med treningen i kveld. Deg blir man motivert av!!

 

Camcam: Jeg går ikke på no kurs, og Gratulerer med flott vektnedgang!! Da har man lov til å være litt høy altså ;) Det er jo dette man lever på de ukene vekta kanskje står helt stille!!

 

Nei, nå har jeg spist frokost og ungene er hyper, så jeg får vel hente tvillingtrilla nede i gangen og kle på dem, så får jeg vel noen trimpoeng på formiddagen jeg og :)

 

Ha en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Jeg går ikke GR kurs, så er veldig glad for å ha dette forumet til å motivere meg!

 

I går hadde jeg en kontrollert godtesprekk, for å "belønne" meg selv for å ha vært flink i hele januar. Spiste div. godterier og sjokoladenøtter (mye!), men mot slutten av kvelden fant jeg ut at det ikke var så stort å spise godterier likevel.

Kjemperart, for jeg er egentlig sjokoman... Men det smakte plutselig ikke så godt som jeg har gått rundt og tenkt den siste måneden.

 

Da jeg la meg i går, gledet jeg meg til å begynne med blanke ark igjen i dag. Har handlet ekstra frukt og te og laget små porsjonsposer med mandler. Det er overraskende å se meg selv skrive dette; men jeg tror faktisk er jeg i ferd med å kvitte meg med den enorme søthungeren jeg har hatt de siste årene...

 

I kveld skal jeg prøve noe nytt; joggetur!

Har bedt samboeren min dra meg ut i tilfelle jeg ombestemmer meg. Jogging er ikke min sterke side, så gruer meg litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om du begynner å bli klar for en varig livsstilsendring! Så lenge du klarer å være flink i dag (jeg får ofte sug dagen etter at jeg har spist noe søtt, særlig sjokolade), så er du reddet! -Da gjelder det bare å huske på at det ikke smakte noe særlig neste gang du (tror) du har lyst på noe igjen! ;)

 

-Den første sjokoladen etter langt avbrudd smaker egentlig ikke noe godt, men tidligere etter slanking, så har jeg nærmest tvunget det i meg, siden jeg "vet" det er godt! Ganske håpløst! -Det er derfor jeg ikke skal begynne med sjokolade igjen etter denne runden!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig og trene på morgenen jannicke,lykke til med trening ikveld.

gratulerer camam med fin vektnedgang. Jeg går på kurs 4 på internett.. Også er jeg 40 år.. Merker jo at de siste kiloene virkelig sitter hardt,men gir ikke opp skal klare de siste også. Jeg kommer også til og gå hold vekten kurs til slutt,vil ikke opp 30 kilo igjen.. håper de starter hold vekten kurs på internett snart.

God tur ut med ungene Pia.

og kristill lykke til med jogging ikveld.

ha en fortsatt fin dag.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!

Etter litt skuffende resultat de siste ukene (200 gr i uka), ser det endelig ut til at det det har "løsnet".

 

Gått ned 1,2 kilo denne uka!! ;):)

 

OG..... Ikke minst. Jeg veier "60 og noe".

 

Jeg er så glad! :)

 

Slik er "ståa":

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 69,8 kg.

 

Resultat totalt: - 16,2 kg

Resultat siste uke: - 1,2 kg

 

 

De som går på kurs hører sikkert kurslederen snakke om vekt-terskler.

Det var nok en slik jeg hadde støtt på.

Av forskjelllige grunner vil ikke kroppen gi slipp på kiloene sånn uten videre.

Og vektnedgangen kan stoppe helt opp noen uker.

 

Stå på videre, jenter. Og ikke gi opp, selv om det går litt tregt i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill
Det ser ut som om du begynner å bli klar for en varig livsstilsendring! Så lenge du klarer å være flink i dag (jeg får ofte sug dagen etter at jeg har spist noe søtt' date=' særlig sjokolade), så er du reddet! -Da gjelder det bare å huske på at det ikke smakte noe særlig neste gang du (tror) du har lyst på noe igjen! ;)

 

-Den første sjokoladen etter langt avbrudd smaker egentlig ikke noe godt, men tidligere etter slanking, så har jeg nærmest tvunget det i meg, siden jeg "vet" det er godt! Ganske håpløst! -Det er derfor jeg ikke skal begynne med sjokolade igjen etter denne runden!

 

CamCam[/quote']

 

Godt sagt, CamCam!

Akkurat sånn hadde jeg det i går også, var ikke noe spes. godt, men jeg er så vant med å digge sjokolade at jeg bare "måtte" spise opp :-)

 

Så skal huske på dine ord her...

Og særlig være oppmerksom på suget i dag (for det er her, men jeg skal bekjempe det! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha brutt en 10-talls grense!1,2 er ett flott resultat også!

 

60-og noe har jeg ikke veid siden jeg gikk på barneskolen tror jeg! -Det er neppe aktuelt å komme så langt ned igjen heller for min del ;)

 

kristill; Ja, så lange man er bevisst på det, så er det iallefall mulig å bekjempe det!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer allesammen.

Det er SÅÅÅÅÅ hyggligt att se att det går riktig vei med dere.

Jodå, jeg står stille denne uka, men har ikke gitt upp målet før påsken.

Har i vart fall ikke gått opp, og bare det gleder meg.

 

Spinning ikvæll. DEILIGT!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening, nei blir ikke noen tur på Sats i dag, men skal vaske litt hjemme så da får jeg rørt på meg litt. Er oppe halv seks hver dag denne uka, pga praksis, så det er vanskelig å få overskudd til trening, da jeg ikke har hatt noe fast døgnrytme de siste mnd... Er student, så det varierer veldig når jeg skal på skolen, og nå blir det ekstra lange dager, pluss mye inntrykk og mye som skal læres...

 

Ellers så skled jeg utpå igjen med usunne vaner på tirsdag, og det har hatt dårlig innvirkning på kjæresten min også, og vi sliter begge med å finne igjen gløden til å slanke oss. Vi var så flinke, jeg prøver å bite tennene sammen men når samboeren hele tiden snakker om alt godt og usunt er det ikke lett og motstå for meg heller.

 

I morgen skal vi feire bursdag med middag og gulerotkake, jeg skal unne meg en liten bit av den, siden vi sjelden har kake. 1-2 ganger i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...