Gå til innhold

veien til 50kg


Gjest haypergirl88

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Nå skal jeg virkelig satse fulgt, er lei av å være feit, vet jeg kan gå ned i vekt bare jeg vil!

 

jeg skal ligge på 1400-1600kcal pluss at jeg skal trene.

har wii fit pluss at jeg skal gå tur!

 

starter for fulgt i morgen ;)

håper noen vil følge meg på veien til 50kg, skal ned fra 66.8kg -50kg!

er 153cm!

 

noen som er rundt det samme og skal ned til det sammen som vil henge seg på`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Yes da jeg ligger på 66.3kg nå ;) jippi<3

 

jeg føler det går den rette veien for meg, jeg skal virkelig klare å få 25tp resten av denne måneden og 30tp neste mnd<3

jeg skal virkelig satse alt fram til jul, for jeg må bare klare å nå 61kg til jul det hadde vært drømmen<3 og resten av mine 11kg til sommeren. håper på 50kg sommeren 2011 :)

 

skal begynne å trene mer også, max 12tp i uka :) nå skal jeg være flink<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Så flink du er, jeg har også et mål om å gå ned, per i dag er jeg veldig aktiv og trener stort sett hver dag. Målet er å gå ned 5-7 kg, slik at jeg vil veie ca. 55 kg men det er utrolig tungt å gjøre dette alene.

 

Vil du kanskje dele noen motivasjonstips med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

ja klart vi kan det ;)

hadde vært kjempe hyggelig, for som du sier så er det lettere når man er fler om det :D

jeg har veie dag på mandager, hva med deg?

hvor høy er du?

 

frokost i dag ble 2skiver kneippbrød med lever postei og paprika

Lunsj: har jeg ikke spist enda våknet seint

Middag: er ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil henge meg på! Er 155cm høy. veier ca 60kg. trener hver dag, jogger + kardio trening. målet er ned på 55kg!

 

spiste omelett og to brødskiver til frokost idag. er ny i vektklubben. har dere noen gode tips til meg for hvordan jeg kan gå ned i vekt raskt og effektivt? jeg trener hver dag. men føler at kostholdet også spiller en stor rolle. spiser ikke godterier eller burger/pizza o,l. men likevel går jeg ikke ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens. så flink dere er. jeg vil også være med. nå er jeg på 79kg skal ned til 55kg. Har gått opp 24kg på 2år, og føler at det er veldig vanskelig å gå ned når jeg har ingen å trene med...+ jobb, baby og matlaging-husarbeid. blir veldig stresset av og til.

 

Er ny har på denne siden. meldte meg akkurat nå... Har planer å å komme ned til 55 til sommeren. tror dere at jeg greier det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

velkommen alle sammmen :D

er så mye lettere når vi er fler om det, jeg hadde egentlig veie dag i går men glemte det helt bort og nå har jeg å glemt det, så tar det i morgen :) da vil jeg se ett lavere tall på vekta, jeg er ikke den som trener mest, jeg går som regel tur. men snart blir det nok og starte med vekter ;) gleder meg!

 

snart blir det nok noe frokost her!

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

helt erlig, jeg vil ikke annbefale deg å gå ned fort, for da vil du mest sansyndlig gå opp alt pluss ekstra kg, den beste metoden er sunde måltid, da mener jeg at det beste er å ligge på et sted mellom 1400-1600kcal per dag.

 

også er det viktig og få minimum 7trimpoeng i uka ;)

husk masse vann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

nå blir det ut å gå en tur. så skal jeg inn igjen! gjennstår litt rydding her hjemme så er alt fint ;)

frokost og lusnj er unna gjort, så gjennstår middag og kvelds!

 

nå blir det trim<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

flott katt jeg har som ble meget sur på meg og lagde et stort kutt i fingeren min i dag! arg jeg ble drit sur på den katte!

 

men til noe annet jeg har fått spist en sunn og god frokost i dag, og er fornøyd med det!

 

gleder meg sånn til veiing igjen!

 

i går gikk jeg tur, ble ikke langt men 15min ble det nå!

går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg føler jeg ikke går ned noe selv om jeg ligger på 1300kcal per dag =(

nå må jeg få gjort noe med vekta!

i dag veide jeg 67.5kg =(

 

jeg tror aldri jeg vil nå 60kg til jul =(

 

har dere noe tips til hvordan jeg kan gå lettere ned?

jeg spiser sunt men hvorfor går jeg ikke ned?

 

Frokost: 2brødskiver med pålegg pluss noe grønt på, vann,te,melk eller kaffe

Lunsj: salat eller 2brødskiver med pålegg og grønt på, vann, te,melk eller kaffe

Middag: en porsjon med grønnsaker/salat, og vann

Kvelds: 1 brødskive pluss yoghurt

 

Ellers drikk et stort glass vann før vært måltid, husk vitaminer vær morgen.

3frukt per dag

Masse grønnsaker og salat til måltidene, husk og ikke spise 1time før du skal sove

Mat:

Fullkorns pasta 100gram til middag

Poteter 1-2 per dag

Fullkorns ris 100gram

Kylling,kalkun 150gram

Fisk 150gram

Kjøtt 150gram

Supper 2-2,5dl

Mye grønnsaker 150gram

Bær 50gram

Fullkorns brød 30 gram per brød skive

Spis alt du vil til pålegg, men ikke nugatti og honning! 20gram pålegg per brødskive

Pass på å ikke bruke for mye smør når du lager mat! Helst 5gram

Ha en dag i uka du har lov til å spise og drikke det du vil (helst lørdag) 50gram snop

 

 

 

følger dette, men går ikke ned =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

går ikke så bra med maten i dag, bare fått i meg 1skive med danskepølse, og 1båt klementin!

 

vet ikke hva det blir til middag enda i dag siden jeg må ut og handle etter jeg har rydda leiligheten!

 

tror det blir fisk eller pasta i dag ;) med masse gr.saker seff<3

 

 

treningen blir vel en liten gå tur i kveld :D

i går ble det 50min gå tur, digg digg digg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg er litt stressa fortiden føler ikke jeg går ned i vekt sammen hvor sunt jeg spiser og det plager meg masse:( i dag skal jeg ut å spise og jeg er seff redd for at det ikke blir et sunt sted! hørte rykter om at vi skulle ut å spise kebab eller noe ;) æsj!

 

og når det kommer til trening tok jeg 120 beinløft i ¨går, men kan noen si meg hva jeg skal legge det under, selv om det bare var 5min så er jeg fornøyd!

 

jeg prøver å trene vær dag, men er ikke alltid jeg orker, har dere noe tips til hvordan jeg kan få treningslysten tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haypergirl88!

 

Her er noen tips fra meg:

 

1. Ikke stress med vektnedgangen. Hvis du spiser sunt, og er i litt aktivitet, så kommer kiloene til å gå av etterhvert. Ikke mist gnisten fordi du er stresset.

 

2. Treningslysten kommer som oftest ikke av seg selv, og det hjelper ikke å tenke at man ikke orker! Skru på din favorittmusikk og rist løs!! Smil, og tenkt etter hvor deilig det er å bevege seg! Eller gå en tur ute, eller søk etter noe som inspirerer deg! Det som inspirerer meg er treningsblader og blogger! Lag deg en liten liste med stikkord om hvorfor du vil trene, og hvordan du ville følt deg etterpå. Skal love deg at motivasjonen kommer tilbake når du har fått treningen igang! Og det blir lettere og lettere for hver gang.

 

3. Beinløft kan du legge under styrketrening ;) og hvis du hadde gjort noen push ups, sit ups, spensthopp, utfall osv, så kunne du klart å trene i minst 20 minutter! Søk på styrketrening, pilates eller dansing på youtube, så ligger det programmer der på rundt 10 minutter som er fine å trene til. Sett deg noen mål i uka om hvor mange ganger du vil trene, og fullfør de! Trenger ikke være mer enn to ganger i 30 minutter hvis du ikke føler for mer.

 

4. Jeg vet akkurat hva du føler når du vet du skal spise noe usunt! For min del, så har jeg hatt det sånn i et år! Og visste jeg at jeg skulle spise noe usunt, så gadd jeg ikke trene, og jeg spiste masse dritt gjennom hele dagen i tillegg (skulle jeg spise en usunn middag, så ville jeg ikke spise sunt resten av dagen heller). Jeg har kommet fram til at hvis det blir noe usunt, så blir det det, men det er ingen som tvinger deg til å spise opp alt. Tygg sakte, nyt den gode smaken, og kjenn etter når du føler deg mett, og ikke spis mer fordi du bare må ha. Og bestill vann eller kalorifattig brus ved siden av. Da blir det ikke så ille.

 

Lykke til videre! Jeg vet du klarer dette. Det kommer motgang hele tiden, men man må bare lære å takle de på rett måte! Tenk at det er nå du endrer vanene dine, og du vil fullføre! Gi deg selv noen premier underveis, om det er shopping eller kino! For det fortjener du! Gi deg selv et klapp på skulderen og smiiil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

I dag har jeg fått rydda hjemme, og jeg gleder meg til å begynne å trene igjen, foten er enda vond, etter at jeg vrikka den på søndag, men det går ann å gå på den, men merker litt smerte enda!

 

i dag starta kostholdet feil :) så jeg må bli flinkere!

til middag i dag blir det pasta med ostesaus!

 

noen som vil henge seg på her sammen med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Nå i dag må jeg være flink med maten og alt, jeg tror det skal gå bra :)

gleder meg til vekta mi har batteri igjen :)

 

må komme i gang med treningen, men ting er ikke så lett nå som det er jul, jeg vet jeg kan om jeg vil!

og denne gangen skal de siste kgn av, men tar det i det små :)

 

nå er det tid for sein frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

endelig fornøyd :) jeg får lov av min samboer og kaste alt snop i huset :) HURRA!

jeg som trodde han ville ha det liggende her i huset, men nei da han sa kast det du jenta mi, så slipper du fristelsene<3 HURRA<3

nå skal jeg snart spise frokost også trene litt, også sove, er så trøtt nå! mulig jeg spiser litt også sover litt også trener!

 

må få unna alt snop etter frokost! rett i søplekassa med det!

 

nå må jeg få spist litt er så sulten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Da var lunsjen også unna gjort :) 2knekkebrød wasa med havre med leverpostei, og 2dl melk, så nå blir det bare middag og noen melk igjen så alle måltidene unna gjort nå ligger jeg godt ann <3

 

DIGG<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Da har jeg trent 15min styrketrening, var kjempe deilig :) anbefaller alle å trene med Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 Wii, man blir veldig veldig sliten etter 15min! i alle fall om man ikke er så godt trent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så var frokosten unna gjort 2knekkebrød wasa havre med gulost, og 1dl melk

 

før jeg spiste frokost trente jeg 15min styrke, det var digg :)

lurer på om jeg tar en økt til litt seinere<3

 

har nå igjen lunsj, middag og kvelds så er jeg ferdig med måltidene for i dag! havner nok på 1300kcal i dag å :)

 

gleder meg til jeg har trent 1uke med styrke treningen! håper det gir resultater etter 1mnd<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

føler meg så flink, har igjen kvelds så er alle måtlidene spist :)

 

frokost: 2knekkebrød wasa havre med gulost og 1dl skumma melk

middag: 2 medistekaker med rødkål nam nam! ble nesten 500kcal, men hadde ikke spist lunsj pga jeg sto opp så seint og hadde en sein frokost!

kvelds ikke spist enda: blir nok havregrøt eller rundstykke med kokt egg

 

og ellers 1 yoghurt og 1dl melk

 

også har jeg trent 15 min styrke i dag :) så nå er jeg happy<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest haypergirl88

Lenge siden jeg har skrivd her, nå gleder jeg meg til det nye året med grkurs :D

jeg håper på 5kg nedgang, også skal jeg vel gå et kurs til etter det :) gleder meg sykt masse til det, jeg har nå 20kg som skal av og det er jo litt!

nå skal vekta ned og samme med cm!

2011 skal bli mitt år der jeg går i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest haypergirl88

Sist jeg veide meg veide jeg 67.1kg og var super glad, men nå er vel vekta ødelagt pga mensen, men får uansett ta en dat av gangen. går på kurs nå og trives med det selv om det er nettkurs så er jeg fornøyd :D

 

til uka starter jeg med trening, for uten om fredag den 21.01, for da reiser jeg bort, blir vel 15min gange ned til bussen. men for uten om det håper jeg det blir litt mer trim i helgen, mulig jeg tar med min mor på gå tur i helgen!

 

nå blir det snart taco til middag også ellers bare besøk, skal kose meg litt i kveld, men ikke mye! 1taco lefse med kyllingkjøttdeig og masse salat og ekstra lett rømme ;)

 

i morgen blir det vel en søndags tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Da har jeg endelig fått gått meg en tur og er super fornøyd med det, selv om det ikke ble så langt, men trim er trim og jeg syns det er greit å begynne i det små sånn at det ikke blir for stor overgang!

 

når jeg er ferdig med dette kurset håper jeg å være 60-61kg :D og så blir det vel et kurs til etter dette, for jeg skal gå kurs helt til jeg er i mål! og når jeg er i mål skal jeg gå hold vekten kurs ;)

 

for en gang skyld føler jeg at jeg lykkes i noe :D

 

Nå blir det kvelds mat også går jeg å legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...