Gå til innhold

veien til 50kg


Gjest haypergirl88

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Tusen takk skal du ha :)

 

I morgen er første uka på kurset over og jeg må si jeg er fornøyd med minus 14,2cm på kroppen, det er ikke ille må jeg si ;)

 

så nå blir det bare å vente på veiing i mogen<3

men en ting er sikkert og vist, om jeg ikke går ned i vekt denne uka så er jeg fornøyd med de 14,2cm som er vekk fra min kropp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger tips og råd.. jeg prøver å spise sånn som det står her inne og i bøkene, men jeg klarer ikke spise så masse.. skal ligge på ca 1600 kcal pr dag, mens jeg ligger på max 1200.. gjør det noe? Tips til hvordan jeg kan spise mer? Middagstips?

Trenger også motivasjon, gjerne noen å snakke med om slanking.. Er 19 år og ønsker egnetlig -15kg, men vil ikke sette for store krav til meg selv med det første.. Veier idag 69 kg, og er 150 cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, prøver å henge meg på her siden jeg ser det er folk på min egen høyde :) Prøver å gå ned noen kilo ikke for noen annen grunn enn for min egen glede^^ La på meg ca 15 kg da jeg ble student og flyttet for meg selv, men føler det er mye lettere å få kontroll på vekten nå som jeg jobber siden jeg nå har en helt annen rutine og har meldt meg inn på 3T igjen.

Jeg liker egentlig å trene, men jeg syns det er vanskelig å spise riktig mengde siden jeg alltid har stappet i meg til jeg ruller av sofaen...Jeg slipper heldigvis å gå ned 15 kg siden jeg gikk ned ca 7kg i sommer, men la på meg 5kg igjen :D Men det ordner seg:) Det eneste problemet jeg har med GR-metoden er at jeg blir så opphengt i telling og planlegging at det grenser til usunt, men det er mye bedre å kunne spise så og si det man vil så lenge man begrenser seg, blir gal når noen skal fortelle meg hva jeg kan og ikke kan spise i flere måneder..det har aldri funket før iallfall. Får lyst på alt jeg ikke kan få, selv ting jeg ikke liker..haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så hyggelig at dere vil henge dere på :D

 

alltså du kan nok følge gr metoden, uten og veie maten for du skal jo egentlig ikke tenke på dette som en slanke kur for det blir helt feil, du skal tenke på dette som en livstilendring, noe du kan leve med når du er ferdig på kurs, du skal vite at du kan spise det du vil men i moderate mengder og at dette er noe du kan leve med resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg fokuserer mest på å nå min idealvekt akkurat nå, og ikke så mye på hvordan jeg skal holde den vekten når jeg først kommer dit, men nå har jeg en såpass bra rutine med hvordan jeg spiser så hvis jeg klarer å holde på den så tror jeg det skal gå bra :D Men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...