Gå til innhold

Påskemål fredag 03-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

god morgen alle sammen:-) Så var det fredag igjen;) Denne helgen "skal"jeg ikke ha noen utskeielser,kosemerkene skal brukes til litt vin.

ellers så er gudsjelov ungene på bedringens vei,men inne i dag også.

Har tenkt til og ha en fridag fra trening,vis jeg klarer....

 

Helgen blir nok rolig,men ett par turer skal det bli. Dere da skal dere noe spesielt i helgen??

 

 

Ha en fin dag og en fin helg. Vi snakkes vel i løpet av helgen..

 

Jannicke:hvordan gikk det med vekta idag??

 

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... samtidig som det er de verste dagene. Vet jo hvilke fristelser jeg står overfor. Har ingen spesielle planer, men er jo en skikkelig sjokoman. Og kvalitetstid i sofaen innebærer gjerne det...

 

Får ikke vært innom sidene her hver dag, og det tror jeg er litt dumt. Kjenner at jeg blir mye mer motivert når jeg leser innleggene deres, dere er så flinke til å skrive. Skal prøve å være innom oftere, iallefall, dere er gode motivatorer, alle sammen. Kjekt når man vet at noen er i samme båt.

 

God helg til dere alle! Og husk: vi har brukt årevis på å opparbeide vekta, vi kan ikke vente at det skal ta noen uker å ta det av og stabilisere det. Vær fornøyd med det som skjer, og unn deg noe godt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jobbing igen..haha.

 

Jeg har kommit meg "opp" igen, og kænner motivationen er på vei tillbake.

Var på spinning 2 igår, och det piggar upp må jeg si.

Er TOTALT slut nær timen er over, men føler meg samtidigt full av energi och gott humør.

Gick på vekta, ja jeg vet att jeg ikke burde, fasst det ikke er veiedag og såg til min førvåning att jeg hade tatt av 0,8!!

Bare det piggar ju opp humøret ett hack.

Så kanske, kanske jeg klarer åtminstone 1 kilo før ferien.

2 klarer jeg ikke, har ikke vart så flink nej, men 1 kilo skall nok gå.

 

Det blir morro att gå på vekta nær jeg kommer tillbaks. Skall være flink med maten hade jeg tenkt......

Ha en fin helg nå allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fredag igjen. Deilig med helg.

 

Har bakt boller med ungene nå i formiddag, så det er allerede blitt noen kalorier for mye. Men pytt, pytt! Bare å ta seg inn igjen og ikke tenke at, nå har jeg skeiet ut, så da er helga spolert. (Har dessuten ikke smakt boller på fem måneder).

 

Skal spise taco i kveld, men måten jeg spiser det på, er sunt og magert!

 

Ps: Kjøpte meg en ny bukse i går...... Jeans, type smal... :) :) str. 40!

Med et stilig belte til.

Ganske stort for meg som sluttet å prøve bukser da str 44 ble i trangeste laget. :(

 

God helg til alle sammen!

 

Klem fra nord-norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tijuvveide meg jeg også idag, og ble veldig glad. Gikk jo opp veldig mye etter helgens utskeielser, men nå viser vekten at jeg er på vei ned. Kan hende det var mye salt i maten jeg spiste også forrige helg, mora mi er kjent for å bruke mye salt så...

 

Skal feire bursdag til samboer i dag, og blir taco og gulrotkake. Skal unne meg en bit, selv om jeg allerede har brukt opp kosemerkene for denne uka. Er hjemme og gjør klart til gjester og kaka står i ovnen nå...

 

Sånn passe tidlig oppe idag, men ble dessverre ikke tid til trim i dag. Tenkte jeg skulle ta en tur på Sats i morgen og kanskje på søndag. Ellers så skal jeg og samboeren min passe på tanteungen vår i morgenkveld, og søndag blir det kanskje besøk igjen.

 

Ha en fin helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var den arbeidsuka over. Synes dagene går så fort - men det gjør jammen helgen også.

 

En ting jeg har lyst til å diskutere med dere er disse kosemerkene.

Hvis jeg f.eks tar en cappuchino rett i koppen (58 kcal) midt på dagen, mellom to måltider f.eks, så skriver jeg dette ned som mellommåltid - ikke kosemerke. Det samme gjelder andre matvarer som inngår i mitt normale dagsinntaket. Jeg bruker kosemerkene når det er snakk om øl/vin, sjokolade, potetgull som jeg spiser for seg selv utenom måltidene.

 

Gjør det virkelig noe om man spiser et par boller en dag dersom man strammer inn på andre områder? Er det ikke det totale antall kalorier som teller så lenge de aller fleste av dagens kaloriene kommer fra "normal sunn mat"?

 

Jeg lurer på hvor strenge er dere er med dere selv og hva dere anser som kosemerker. Hadde vært fint å få noen tilbakemeldinger på dette.

 

Ha en fin fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det opp kl 08, og siden det har det gått i et kjør her. Måtte inn på Toys R Us og kjøpe gave til sambos nevø som blir 5, og så har vi vært ute og handla litt mat, rydda litt hjemme og henge opp en Ole Brum hylle som jeg bare måtte kjøpe da vi så på gave :(

 

Jossa: Etter at jeg fikk førstemann så gikk jeg ned ca 8 kg og da kjøpte jeg meg en fin bukse. Et lite mål for meg var å få den på igjen etter barn nr 2 og tror du ikke jeg fikk den på i går kveld :) Det er skikklig deilig det!!

 

Har lyst på Taco jeg også. Det blir isåfall i morgen. I kveld er det som kjent pølser :)

 

Har ingen spesielle planer for helga. Mulig det blir et lite bursdagsbesøk hvis bursdagsbarnet er frisk igjen. Ellers så må jeg prøve å få trent litt :)

 

Ha en flott helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gangen jeg bruker denne siden, og jeg må si at jeg virkelig er innponert over dere.

 

Jeg har aldri gått på noe Grete Roede kurs, for de har vi ikke her jeg bor - men jeg har klart å ta av 12 kg helt på egen hånd de siste 9 mnd. Så jeg er temmelig stolt over meg selv da!!! No kjemper jeg bare med å beholde min nye vekt, og det er ikke alltid så enkelt.

 

Da jeg slanket meg gikk jeg tur hver dag i ca 1 t i skog, nå går jeg 3-4 ganger om uken og går ca 1/2 t på stepp brettet mitt hjemme om kveldene, elles spiser jeg temmelig normalt.

 

Jeg er ca 170 høy og vekten min i dag er ca 60 kg, og der håper jeg den vil være

 

-tintin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom en tur og ønske dere en god helg, har vært syk denne uka, både jeg og barna,så jeg har hverken telt kalorier eller vært på denne siden, har ikke hatt matlyst heller for den del........

Skulle veie meg i dag, men tror dere ikke at vekta var helt "rar" gikk på 4 gang og den viste forskjellig hver gang????kanskje den holder på å gå i stykker....må prøve med nye batterier før jeg kaster den hverfall.

Leser her at dere er like flink enda alle sammen, kjempebra, STÅ PÅ :)

 

God Helg, klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...