Gå til innhold

Slankekrigen 9. desember - Gruppe 2


Meline

Anbefalte innlegg

Da er det tid for ny rapportering! :)

 

Hvis det er noen av dere som ikke har digital vekt så må dere si fra om det. De som ikke har digital vekt vil bli flyttet til gruppe 3.

 

De som skal rapportere her er:

 

Angel88:.........89,8

Chænky

FruFleksnes:...79,1

haaland110

kaling:............98,4

Karicita:..........98,0

kikk

kveita:............93,1

Lyderhorn:.....75,0

Lykke82:......110,9

Piggen...........98,4

stopp:..........107,5

Svirre:..........110,5

tsj:...............123,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt 98,4.

-3,1 kg denne uken!

 

Under 100 kg. Jippi! Det er første uken min dette i tilfelle noen stusser på hvor mye jeg har gått ned. Så jeg regner absolutt ikke med å gå ned så mye hver uke fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vekta mi har stått helt stille, nå 98,0 som for ei uke siden. Jeg synes at jeg har vært riktig flink denne uka, jeg har trimmet og spist som jeg skal. Så da er det litt ergelig, men får håpe på nedgang neste uke. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lyderhorn

75.0 her. Er egentlig fornøyd med stillestand. Har vert på ferie denne uken. Har vert flink med maten, men jeg har dessverre sikkert drukket på meg noen kalorier. Så jeg hadde fryktet oppgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned hundre gram på kveita' date=' dvs 92.1 i dag. Egentlig et under med tanke på lutefiskbuffet og konfektlaging... :)[/quote']

 

Forrige uke skrev du at du veide 93,2 kg. Hvis det var riktig og du veier 92,1 kg har du gått ned 1,1 kg. Hvor er skrivefeilen? Har du gått ned 0,1 eller 1,1 kg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist i helga så jeg legger ut resultatene når jeg kommer hjem på søndag! :)

 

Det er bare en person som har sagt at hun ikke har digital vekt' date=' så da flytter jeg Svirre tilbake til denne gruppen og dropper gruppe 3.[/quote']

 

Takk... Jeg syntes det ble litt ensomt i gruppe 3, så jeg vurderte å droppe hele greia. Noe av poenget er jo fellesskapet, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er gira på at vi utfordrer hverandre litt, for å holde motivasjonen oppe?

 

I dag har jeg planer om å øke treningsøkta mi, ved å gå fra Cycling 1 (45 min. spinningtime) til Cycling 2 (1 t. spinningtime). Noen andre som vil være med å forbrenne litt mer kalorier enn vanlig i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er gira på at vi utfordrer hverandre litt' date=' for å holde motivasjonen oppe?

[/quote']

God idè Svirre! Selv er jeg delvis sykemeldt akkurat nå, men jeg skal forsøke å gjøre litt øvelser på gulvet. Det blir ingen kondisjonstrening men jeg skal forsøke litt vekter med håndmanualer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan jeg kan bli med i en slik gruppe? Høres ut til å være en god motivasjonsfaktor - og sikkert også ganske nødvendig i en tid med mange fristelser...

 

hilsen Jomi

Hei, Jomi!

 

Så flott at du vil være med. Bare gi meg beskjed om hvor mye du har tenkt å gå ned ut fra vekten du har nå, så skal jeg legge deg til en av gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:o)

Jeg veier nå 77,8 kg

Går på mitt andre nettkurs og har gått ned fra 88,6 kg. Startet 13. septemeber.

 

Nå går det veldig tregt og tungt, men jeg har 72 kg som første delmål. Burde sikkert gått ned til 65 kg - men det få bli et langtidsprosjekt...

Har ikke vært noe aktiv inne på disse forumene, så vet ikke hvordan jeg evt skriver til bare en lukket gruppe - eller til alle på en tråd - men det kan du sikkert forklare. Jeg har for øvrig veiedag på mandag (ingen lur dag med tanke på helgeutskeielser, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomi, du blir lagt til gruppe 1.

 

I kveld legger jeg ut to nye tråder. En for gruppe 1 og en for gruppe 2. Alle de som er igjen i gruppe 1 skal rapportere vekt i sin tråd i morgen. Det er torsdag som er veiedag i slankekrigen. De som ikke melder vekt i løpet av torsdag ryker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...