Gå til innhold

Slankekrigen 16. desember - Gruppe 2


Meline

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med ny rapportering. De som ikke skriver inn vekten sin i løpet av torsdag 16. desember ryker ut.

 

De som skal rapportere vekt her er:

 

Angel88

FruFleksnes: 78,1

kaling:

Karicita: 97,6

kveita: 93,1

Lyderhorn: 75,8

Lykke82: 109,1

Piggen: 98,2

stopp

Svirre: 110,0

tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaling - Meline har nok bare bommet, det er fort gjort når det er så mange tall og navn. Ikke noe problem, det. Bare legg inn dagens vekt her, så er du nok inne igjen. Ikke noe å sutre over.

 

 

Min vekt er den samme som sist - 93,1 kg.

 

:) Kveita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre sei eg vart skuffa når eg i går såg at eg var ute av slankekrigen' date=' fordi eg ikkje hadde rapportert, noko eg gjorde.

 

Mitt resultat forrige veke står mellom rapprteringa til melina og kveita. Dette vart for dummmmt![/quote']

 

Meline er så grei og har tatt på seg å holde styr på alle sin vekt og nedgang( og min oppgang). Hun har nok bare oversett deg. Legg in vekta di og slutt å sutre. Alt kan ordnes dersom vi snakker sammen i en skikkelig tone. Håper du har hatt en fin nedgang denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre sei eg vart skuffa når eg i går såg at eg var ute av slankekrigen' date=' fordi eg ikkje hadde rapportert, noko eg gjorde. [/quote'] Beklager at du ikke var med i oversikten. Jeg hadde skrevet inn vekten du rapporterte i hovedinnlegget, men glemte tydeligvis å føre det inn i oversikten jeg har laget i Word. Det er derfor du ikke ble med i listen med resultatene.

 

Jeg har nå ført deg opp med resultatet fra forrige uke. Hvis du fortsatt vil være med er det bare å rapportere dagens vekt.

 

Strengt tatt meldte du inn vekten din for sent forrige uke, så egentlig var du ute, men siden jeg førte opp resultatet ditt i hovedinnlegget hadde jeg tenkt å la deg være med videre likevel.

 

Ja, og så går det jo an å si fra om slike ting på en ordentlig måte. Eller, det er kanskje for dummmmmt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Meline!

Vil bare si at du er enestående som tar på deg denne "jobben" Det er mye å holde styr på, det må vi ikke glemme. Mange vil være med på slike lister, men få orker arbeidet med det!!!!

Selv har jeg ansvar for føring av Vektloggen på "Ned over 40 kilo" Når folk forsvinner derfra uten grunn og kommer tilbake etter noen uker. Ja da får jeg alt fra irriterte til sinte, private meldinger når de er fjernet fra listen!!!

 

All honnør til deg, som tar deg tid til dette :):)

 

Klem fra

FruFleksnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg glemte å rapportere i går. Dagen var fryktelig travel, og plutselig hadde jeg ikke vært pålogga her i det hele tatt. Men jeg veide meg i går. Håper ikke det er for seint....

 

Jeg veide 110 i går. Ned 0,5 kilo. Skal prosentvis nedgang regnes av startvekt? I så fall er det nå 1,78%. Dersom det er fra forrige veiing er det 0,45%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...