Gå til innhold

Lav karbo diett...


Gjest selma69

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg så utenfor Norsk Ukeblad at det var noen som raste ned i vekt med lav karbo diett i Grete Roede.. noen andre her som har kjennskap til dette? Finnes det egen bok eller oppskrifter f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. har prøvd meg et halvt år på dietten og har aldri spist så god mat...

Gå inn på lavkarbo.no så får du masse tips der.

Har gått ned 7 kg , men det er uten trim, så andre som er flinke trimmere går fortere ned.

Men kiloene er iallefall borte..Det er verdt å undersøke.

Uansett i den nye boka til GR er det også kjempefine tips om lavkarbodiett som anbefales å lese dersom du får tilgang til boken.

Lykket til. (Min kjære manns mage og hals er blitt halvert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mortil6. Fint å høre om dine erfaringer. Gikk du på GR lavkarbokurs, hvor du fikk den nye kursboken - er det den som er så fin? I så fall melder jeg meg også på kurs. Jeg spiser også lavkarbo, dvs jeg prøver å holde meg mest mulig unna karbo. (Samtidig legger jeg GR teori om sunt og godt kosthold som basis). Og jeg er enig med deg - maten er kjempegod. Da er det ikke så vanskelig å kombinere med selskapslivet heller, når man bare kan velge det beste av all maten :-)

Hilsen Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest nisseliten

Hei!

 

Jeg har akkurat gått et vanlig kurs som var ferdig denne uken. Vår kursleder sa at den forsiden (artikkelen) var kommet helt feil på trykk. Grethe Rhode har ikke lavkarbokurs, men bare et lite avsnitt i boken med tips til de som vil spise mindre karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har akkurat gått et vanlig kurs som var ferdig denne uken. Vår kursleder sa at den forsiden (artikkelen) var kommet helt feil på trykk. Grethe Rhode har ikke lavkarbokurs' date=' men bare et lite avsnitt i boken med tips til de som vil spise mindre karbohydrater.[/quote']

 

 

Jeg går på kurs nå og det er karboreduserte oppskrifter der..

Jeg har også gått på lavkarbodiett og gikk ned 10 kg..Men etter at jeg var ferdig og ikke tenkte på karbo,gikk jeg opp 12 kg igjen.. Derfor går jeg nå på Grete Roede-Nå teller jeg kalorier istedenfor karbo..Og har gått ned 2 kg på 2 uker..Jeg har tro på å kutte ut sukker, hvitt mel, ris og pasta.. Kjør fullkorn istedenfor.Da er mye gjort uansett, samt spise ofte og lite, og drkke mye vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...