Gå til innhold

5 kg til påske- noen som er med? 5/2-06


Gjest Musiker

Anbefalte innlegg

hei.jeg er ny i klubben og har lyst til prøve og gå ned 5 kg til påske men jeg er usikker på om jeg klarer det.høres mye ut på kort tid!?men jeg veldig glad for motivasjon som gjør at jeg klarer det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynnte med og kalle oss 5 kilo til påske,men heter nå påskemål:-) og vi har mål om 5 til påske og fler av oss skal ned mere,og setter da neste mål utover våren..

Dere må gjerne bli med på den,det er en kjempfin tråd og en kjempefin gjeng.

Dere er velkomne. Første som er inne på morgenen starter tråden påskemål 05-02-06 fek..

 

Klem synøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke veid meg så ofte.. men tenkte å kjøpe vekt å ha her da...hmm.. veier meg søndags morgen som regel.. det jeg har gjort hele tiden så :)

ekke så dreven på åssen det funker jeg med lenker osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Jeg har ikke funnet en dag jeg veier meg på enda. Lurer på om det blir mandagen.

 

Jeg er 19 år, har en sønn på 14mnd. Jeg gikk opp en del i svangerskapet, og har ikke fått bort alle kiloene enda. Jeg trener ikke noe fast på treningsstudio eller noe, fordi jeg ikke liker å trene, det er en av tingene jeg må jobbe litt med. I tillegg må jeg læree meg å bli flinkere å spise sunnere. Derfor tror jeg at dette kan være bra, da ser jeg hvor mye jeg spiser/trener ol for hver dag, og kan finne ut hva jeg gjør feil. Har leta etter en sånn side lenge. Jeg er også med på påskemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å være med på påskemål!! jeg har allerede gått ned 3 kg på å begynne å trene og ikke spise pølser og boller,og er kjempe motivert til å fortsette! Når er det smartest å ha veiedag?kanskje mandag..uansett!er helt ny her men jeg gleder meg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra
Jeg vil å være med på påskemål!! jeg har allerede gått ned 3 kg på å begynne å trene og ikke spise pølser og boller' date='og er kjempe motivert til å fortsette! Når er det smartest å ha veiedag?kanskje mandag..uansett!er helt ny her men jeg gleder meg!!!!!!!![/quote']

 

 

Er du 86mod du også?

Jeg lurer på om det kanskje ikke er så lurt å ha veiedag på en mandag, fordi da blir man kanskje skuffa hvis helgen ikke har gått helt som den skal. Men også fredagen tror jeg er litt sånn teit, for da kan man plutselig finne på å belønne seg masse i helgen, hvis vekten viser nedgang.

Så jeg lurer faktisk på om jeg skal ta onsdagen, midt i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er en tanke i det, men jeg for min del spiser mindre i helgen enn de andre dagene,fordi jeg bruker hele helgen til å sove,hehe..men men jeg er også så nysgjerrig at jeg veier meg oftere enn jeg skal! og nå har treningskompissen min vært syk i 1 uke,og jeg har kun trent 1 gang alene fordi jeg syns det er så kjedlig å trene alene. vi har laget en pakt over trening,fymat og tilogmed funnet fæle bikinibilder av oss selv og limt dem inn i almnakken ved siden av et bilde av hvordan vi helst vil se ut. det kan lønne seg å ha et sånt "æsj-se-på-kroppen-min-der-bilde" for å motiveres til å gi litt ekstra på treeninga eller ikke spise den sjokoladen som frister!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet en dag jeg veier meg på enda. Lurer på om det blir mandagen.

 

Jeg er 19 år' date=' har en sønn på 14mnd. Jeg gikk opp en del i svangerskapet, og har ikke fått bort alle kiloene enda. Jeg trener ikke noe fast på treningsstudio eller noe, fordi jeg ikke liker å trene, det er en av tingene jeg må jobbe litt med. I tillegg må jeg læree meg å bli flinkere å spise sunnere. Derfor tror jeg at dette kan være bra, da ser jeg hvor mye jeg spiser/trener ol for hver dag, og kan finne ut hva jeg gjør feil. Har leta etter en sånn side lenge. Jeg er også med på påskemål.[/quote']

 

 

Hei hei

 

Jeg har akkurat fylt 21, har en datter på 2 år, var 18 da hun kom til verden....

 

Jeg prøver også å komme tilbake der jeg var før magen ble rund, men har funnet ut at det ikke er lett, vanskelig å finne tid med barn, jeg er også da alenemor...

 

Er også med på 5 kg ned til påske, det hadfde vært fint....skal hjem til familien og det hadde vært gøy å imponert med en slankere kropp, er en stund siden jeg har sett de og gamle venner siden jeg studerer langt borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.jeg er ny i klubben og har lyst til prøve og gå ned 5 kg til påske men jeg er usikker på om jeg klarer det.høres mye ut på kort tid!?men jeg veldig glad for motivasjon som gjør at jeg klarer det!!

JEg er også ny, og kunne godt tenke meg å gå ned 5 kg til påske,.Det hadde vært kjempesupert!

.Morsomt å lese innleggene til dere som skriver. dere er så humoristiske mange av dere! Håper jeg får det til, det inspirerer meg å lese hva dere har skrevet!Ønsk meg lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Det var jo kjempe kjekt å se mange fra 86 ja.

 

Hei hei

 

Jeg har akkurat fylt 21' date=' har en datter på 2 år, var 18 da hun kom til verden....

 

Jeg prøver også å komme tilbake der jeg var før magen ble rund, men har funnet ut at det ikke er lett, vanskelig å finne tid med barn, jeg er også da alenemor...

 

Er også med på 5 kg ned til påske, det hadfde vært fint....skal hjem til familien og det hadde vært gøy å imponert med en slankere kropp, er en stund siden jeg har sett de og gamle venner siden jeg studerer langt borte[/quote']

 

Jeg også var 18 da jeg fikk prinsen min. Og jeg er alenemor. Håper du klarer å nå målet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

jeg vil gjerne være med på 5 kg til påsken ! er helt ny i vektklubben idag, og håper at dette kan være en artig motivasjon til gå-ned-noen-kilo-til-våren.Jeg har veiet og målt meg i dag (og spiste masse snacks og digg før jeg satte igang...som om det skulle være siste gangen...), så da får jeg veie og måle meg igjen neste tirsdag !

Hei så lenge !

Ps. er det noen som kjenner til om walnøtter som mellommåltid er "helt feil" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne forsøke å gå ned 5 kg til påske. Jeg er i en helt annen aldersgruppe enn dere andre - mye eldre!

Jeg gikk på kurs våren 2005 og gikk da ned ca 5 kg , men så begynte vekten å gå oppover igjen utover høsten. En medvirkende årsak til dette var at jeg forstuet ankelen og ble tvunget til å holde meg i ro. Gnisten forsvant også, og trøstespisingen tiltok.

 

Nå må jeg ta fatt igjen, men orker ikke å gå på noe kurs nå. Håper vi kan klare det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne forsøke å gå ned 5 kg til påske. Jeg er i en helt annen aldersgruppe enn dere andre - mye eldre!

Jeg gikk på kurs våren 2005 og gikk da ned ca 5 kg ' date=' men så begynte vekten å gå oppover igjen utover høsten. En medvirkende årsak til dette var at jeg forstuet ankelen og ble tvunget til å holde meg i ro. Gnisten forsvant også, og trøstespisingen tiltok.

 

Nå må jeg ta fatt igjen, men orker ikke å gå på noe kurs nå. Håper vi kan klare det sammen.[/quote']

 

 

Vi starter en link hver morgen som heter påskemål fredag 10-02-06......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...