Gå til innhold

Noen nye som vil konkurere med meg?


Gjest trimglad2008

Anbefalte innlegg

Gjest trimglad2008

Hei. Jeg trenger litt dra hjelp her og har erfart at litt konkurranse hjelper. Det motiverer en til å yte det lille ekstra. Har man noen å samarbeide med vil man stå på mer og vente i spenning til neste veiing. Har jeg gått ned 1 kg denne uken? Har de andre klart det? Er det noen som er ny som vil være med? Jeg begynner i morgen den 1.2 med registrering av trim, mat m.m. Mål: Minus 8 kg til 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny i klubben idag. Reg meg nå med vekt og midje, men får ikke reg. resten av måla. Vet du hvordan? Veier nå 63,3 og skal ned til 58 på 8 uker tenkte jeg. har klart det for ti år siden etter 1. fødel. Fødte også i 04. Etter det har vekte gått opp samtidig med åra!

Vi kan snakkes mere imorgen. Nå ble jeg mere motivert, når jeg ser det er så mange som er med på dette, og vekta vår ligger jo ikke akkurat på bristepunktet, så dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snopeguri

Har meldt meg inn (igjen) idag, og prøver å stable motivasjonen på beina! Har gått diverse kurs på Grete Roede de siste 5 årene, med blandet resultat, og vekt svingende fra 61 til 74 i dag (hm, den var 72 forrige uke!). Har ikke viljestyrke til å klare dette alene...Håper dere vil hjelpe meg! Jeg er ellers dobbeltarbeidende 4-barnsmor på snart 40 :-), og synes det blir for liten tid til egenpleie. Drømmer om å begynne å svømme og prøve yoga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også veldig gjerne med å konkurrere! Alt er enklere sammen med noen:). Meldt meg inn NÅ i vektklubben, starter registrering i morgen. Gleder meg til å ta fatt! Målet er å gå ned 4-5 kilo før påske. Har for ca 5-6 år siden gått ned samme antall kilo ved hjelp av vektklubben, og klarte da å holde vekta stabilt helt til det siste halvåret. Da fikk jeg en betennelse i hofta som gjorde at jeg knapt kunne gå og dermed betydde slutt på løping og annen trening. Var i ro i flere måneder, og det ga resultat i at kiloene snek seg på igjen:(. Etter fysiobehandling og kortisonsprøyter er jeg nesten bra i hofta igjen, og har kommet i gang med trening. Men prøver meg litt fram med hva/hvordan jeg kan trene som ikke skaper problemer med hofta igjen. Har prøvd å være bevisst på kostholdet, men det har ikke resultert i vektnedgang... Er skikkelig misfornøyd med disse ekstra kiloene, klærne mine har blitt for stramme eller passer ikke, og jeg blir rett og slett SUR av å ikke føle meg vel lengre! Så NÅ er jeg kjempemotivert til å gjøre noe med det, men trenger drahjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært så travelt i det siste at jeg har ikke rukket å skrive noe, dessverre. Det har gått litt opp og ned med meg ift å være flink - og fått trimmet mindre enn ønskelig. Jeg tror jeg har gått ned 1 kilo. Har veiedag på onsdag, så da får vi se...:D. I dag er jeg "mandagsmotivert" etter en helg hvor jeg skeiet ut mer enn ønskelig:(. Så nå har jeg vært på en times trening på Sats, og knasker diverse frukt til kvelds! Og dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig gjerne med i forumet :D

 

Jeg er veldig flink til å bruke dagboken, registrerer neste alt og ligger på ca 1300 kcal daglig. Gjennomsnittlig 6 trimpoeng i uken, noe som jeg ønsker å øke betraktelig! For tiden trener jeg ett par ganger i uken, styrke og litt jogging, de andre dagene i uken går jeg omtrent en 6km-tur. Jeg skal teste step imorgen, og ta opp spinningen igjen på onsdag. :)

 

Jeg har vært medlem i vektklubben i 3 uker og har ikke gått ned noen ting... vekten står fast på 57, ett eller annet.. Jeg er bare 165cm og har trivselvekt på ca 51 kg... Det er en del kg som skal ned, helst til sommeren.

 

Så, i 2011 har jeg til nå klart å bli litt mer aktiv, lagt om kostholdet betraktelig, spiser snop (smågodt og sjokolade) i helgene (fredager og lørdager), og står helt fast på vekten...

 

Jeg foreslår vektdag på fredager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også holdt på i ca 3 uker, og har bare gått ned 1/2 kilo...sukk. Men vi må ikke gi opp av den grunn! Er uansett blitt mer bevisst på hva jeg spiser etter jeg begynte å registrere maten, og oppdaget utrolig nok at jeg noen dager spiser for LITE ift å holde oppe forbrenningen! Har ellers klart å bli flinkere å trimme, og prøver å variere mellom ulike aktiviteter, så blir det morsommere. I dag har jeg vært hos treningsveileder på Sats og fått laget et styrketreningsprogram som jeg gleder meg til å prøve! Har gått på Sats i mange år, men kun benyttet meg av spinning, aerobic etc. så dette blir noe nytt og spennende:) God helg til dere - jeg unner meg noen "frimerker" i kveld:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Hoppsan ! Er dere i gang? Jeg begynner i morgen på "kur" !

Har holdt på hver mandag siden nyttår men ikke blitt noe struktur så tirsdag er jeg på gamle vaner igjen - så siden jul har vekt gått opp og ned mellom 59 og opp til 60 + igjen ! Jeg er 161 og trives når jeg veier rundt 54-55 så det er målet!

Når veier dere ? Og hvor mange er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...