Gå til innhold

Kan jeg spørre om ditt magemål?


Gjest heyhey

Anbefalte innlegg

Veldig frekk her nå. Men får alltid høre at magen er så stor.

Og det er den. Men hvor for stor er den? Det er noe jeg faktisk lurer veldig på...

Da jeg startet lå målebånde ved det tykkeste punktet, og det var 98 cm. Ikke midjemålet, men magemål...

Noen tar kanskje dette innlegget litt personlig og syns det er frekt, men det er ikke sånn ment altså. Det er mest ment som en forstålse på hva som vi faktisk ligger på, vi som ikke er syltynne modeller...

Så vær så snill. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Jeg måler ikke magen på det tykkeste, men midjen.

 

Akkurat nå er den 79 cm (jeg er 160cm høy) Men den har nok vært 10 cm mer på det meste da jeg var skikkelig overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måler midjen, ca 2 cm over navelen :) er der man skal måle i følge kursleder :) og der er jeg no 83 cm, men når jeg begynte var jeg 108,5 cm :D målet mitt er 75 cm, må ihvertfall komme under 80 cm som er faresonen for kvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midjemålet mitt er nå 83 cm. Men det er liksom ikke der det strammer når jeg skal kjøpe klær, så jeg tar det som er det største problemet... Men jeg er da ikke langt unna grensen for hva som er farlig for kvinner ser jeg... Målet er mye mindre. Jeg er 1.60 og skal være mindre....

 

Men takk for svar da!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midjemålet mitt er nå 83 cm. Men det er liksom ikke der det strammer når jeg skal kjøpe klær' date=' så jeg tar det som er det største problemet... Men jeg er da ikke langt unna grensen for hva som er farlig for kvinner ser jeg... Målet er mye mindre. Jeg er 1.60 og skal være mindre....

 

Men takk for svar da!! :-)[/quote']

 

 

Jeg var en cm bredere enn deg for 6 uker siden, men nå er jeg 70 :-) jeg er også 1.60 høy. ( eller lav)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no måtte jeg sjekke målet rundt "sideflesket" (regner med det er det du kaller magemål) :D og der var jeg 98.5 cm. har aldri målt det før, så vet ikke hva jeg var når jeg begynte.. :/ men i midjen (2cm over navel) der er jeg 83 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 95 cm på det tykkeste :). Jeg er 158 cm, og 62,8 kg i dag.. Helt enig at det er magen som er problemet når jeg skal kjøpe klær, både bukser og topper, så det er viktig at den blir mindre.

Midjemålet mitt er 75, så det er jo ganske så stort sprang på de 3 cm lengre nede på magen, liksom :D Ja, ja..

Syns ikke det var noe frekt spørsmål forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 85 cm rundt "valken" på det tykkeste. Midjen min er kjempehøyt, mange cm over navlen - måler midjen der den er smalest, og det er 75. Igang med trening, så den har allerede krympet en cm. (men er fortsatt 6 cm mer enn før jeg fikk tvillingene.. ) Rager bare 156 over bakken, så det er litt for mye midje og mage! Mest trening som skal til - og et par kilo i reduksjon. 2.6 kg igjen til målet på 48 kg :)

 

Forøvrig skal jeg inn til liten bukplastikk, for mye av "valken" er hud... spent på status etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...