Gå til innhold

Jeg starter i dag TRILIFO


Anbefalte innlegg

Jeg startet internett kurs idag.

 

Vekt idag er 73,7 kg, mål er 65 kg. Nå har jeg 8 uker fremover der jeg satser på å gå jevnt nedover. Skal bli så DEILIG å se at magen blir mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldra68

Hei!

Ja, jeg la også merke til at vi hadde veldig like tall, derfor kan det være kjekt å holde kontakten fremover.

 

Jeg startet på internett kurs denne uken, og er VELDIG motivert for å gå ned i vekt. Jeg har ikke vært så tung som dette før, men jeg har stadig måtte ta en periode med slanking opp gjennom årene. Nå hadde jeg lagt på meg så mye at jeg tenkte jeg måtte ta et kurs for å være sikker på at jeg gikk nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Slenger meg på jeg og.

Har nettopp avsluttet første kurs og vil klare meg på egen hånd framover.

Satser på å være i mål til sommeren:)

 

Vekt nå 73,6

Idealvekt 65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hei, slenger meg på jeg også.

 

Jeg er 67,8 kg og har som mål å komme ned på 62 kg. Jeg satser også på å være i mål til sommeren. Det behøver ikke gå så fort bare det går jevnt og trutt rett vei. Det er viktig å ha et kosthold og aktiviteter som jeg også ønsker å fortsette med etter at jeg har nådd målet.

 

Det kan være godt med litt hjelp på veien. Det blir litt lettere å droppe snop og det lille ekstra når jeg vet at jeg skal rapportere vekt-resultat til dere hver uke.

 

Er det onsdag som er veiedag?

 

Gleder meg til å følge dere. STÅ PÅ! Dette klarer vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Trengte et ekstra spark bak og har derfor meldt meg på "Gå i hennes fotspor-konkurransen. Håper skritteller kommer i posten snart, så er jeg igang.

 

Satser på MYE deilig frisk luft i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldra68

Hei!

Så kjekt at flere er kommet med!

 

Jeg reiser på vinterferie imorgen og en uke fremover, så nå hører dere ikke noe fra meg på noen dager.

 

Jeg har gått ned 700g fra mandag, så nå veier jeg 73.0 kg. Satser alt på å holde denne vekten gjennom vinterferien! Det betyr sterkt viljestyrke for å motstå alle fristelser, og at jeg må gå en ski-tur hver dag.

 

Ha det bra så lenge, og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Vi kan godt ha onsdag som fast veiedag.

Var på siste kurskveld i går så nå gjelder det å klare og fortsette på egenhånd.

Tror det vil hjelpe å ha noen her å rapportere til:)

 

Vekten viste 73,1 i går så nedgang på 0,5 siste uken. Fornøyd med det ettersom jeg har vært på vinterferie. Blir med en gang vanskeligere å holde seg til å spise ofte og mindre når det ikke er hverdag.

 

Lørdagssnopet er i hus: bringebær og vaniljekesam. Kan virkelig anbefales for de som ikke har prøvd det.

 

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tynn78

Hei!

 

Jeg slenger meg på dere jeg:)

 

Jeg veier 73,8, og vil i første omgang ned til 67. Mulig jeg blir fornøyd med det:) Jeg får se når jeg kommer dit.

 

Jeg er i utgangspunktet flink på egen hånd, men tror motivasjonen vil øke mye ved å måtte rapportere til dere hver onsdag!

 

Jeg gleder meg til å bli lettere og i bedre form:)

 

Lykke til alle sammen!

 

Uke 0: 73,8

Uke 1: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Passer fint med Onsdag som veiedag.

 

K77: Jeg er helt enig, vaniljekesam med frukt eller bær er snop. Takk for at du minnet meg på det. Det blir nok snopet mitt også denne helgen.

 

huldra68: God vinterferie til deg. Du har jammen tatt av mye på få dager. Det går nok fint i vinterferien også tenker jeg.

 

Jeg fikk skrittelleren i posten i dag. Nå er det bare å trave og gå i helgen. Er spent på hvor mye jeg må gå for å komme opp i 8000 skritt.

 

God helg alle sammen

STÅ PÅ:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

Hei! Jeg melder meg også på :) har vært med i annen tråd, men der begynte det å bli glissent nå.. jeg trenger å være i samme båt som noen;)

 

Jeg går sendt nedover - men så lenge det er nedover så prøver jeg å godta at det tar tid. Jeg jobber som revisor og har til tider altfor lange dager på kontorstol.. blitt med i skritt kampansjen jeg også - og ble overrasket over hvor lite aktiv jeg faktisk er!!

 

Har registrert mat og trim her på vektklubben en periode - og har klart å lære meg litt om hvilke matvarer jeg bør spise osv.. Det jeg skal jobbe med videre er å flytte noen kcal fra kveldsmat til frukt og grønt, samt bevege meg mer. (på det siste punktet gir jeg meg selv tid - må ha gjennomførbare krav til emg selv).

 

Har tatt av meg litt siden nyttår, neste delmål er 75,5 - da skal jeg unne meg en time på spa. Gavekortet ligger klart, men kan ikke brukes før da;)

 

lykke til og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjorg75

Jeg henger meg også på litt hos dere, rett og slett fordi jeg ser at vekten er nokså lik og målene er nokså like hos dere som hos meg, kan være kjekt med likt utgangspunkt og like mål:-)

 

Har også stillesittende jobb, men prøver å trene flere ganger i uken, spiser så sunt man bare kan:-) men mine siste kilo sitter bom fast og har gjort det i over ett år nå.

 

Jeg benytter meny 2 og ligger på 10-12 trimpoeng i uken.

 

Startet GR kurs med 78 kg januar 2009 og gikk ned til 70 i løpet av 2009, sakte men sikkert snek noen kilo seg tilbake og er i dag på 72,6 kg. delmålet mitt i første omgang er 68 kg, før 65 er sluttmålet, som jeg vil nå i løpet av 2011.

Jeg har onsdag som veiedag. Skal prøve å være flink å rapportere inn sammen med dere her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her og trenger litt tips og motivasjon!

Jeg skal ned fra 71kg til 66kg.

Jeg sitter mye stille på jobb men har begynt å trene fast både med styrketrening og spinning. Jeg har også begynt å gå en del på ski i lysløypa med bikkja mi, 3-4 ganger pr uke. Det hjelper jo ikke på vekta så lenge jeg fortsetter med det store kaloriinntaket mitt, så kaloriinntaket må reduseres!

Men det skal jo sies at det er lenge siden jeg har følt meg i bedre form!

Nå skal jeg ta tak i dette for sommeren nærmer seg!

Gleder meg til å følge med her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig artig at så mange vil henge med her, jeg startet denne tråden mest for meg selv for å ha en slags "forpliktelse" for meg selv.

 

Veiedag på onsdag er helt ypperlig, jeg startet forrige mandag og var veldig flink hele uka. Men i helgen har jeg vært i Holmenkollen både lørdag og søndag og da ble det alt for mye av denslags som ikke helt passer inn i et vektreduksjonsopplegg. Satser på at jeg har tatt meg inn litt før onsdag sånn at vekta viser en nedgang fra de 72,9kg jeg veide meg inn på forrige mandag.

 

Jeg er i god form trener ganske mye, skal bl. a. gå Birkebeinerrennet om 2 uker.

 

Som sagt veldig artig at vi er så mange her med ganske likt utgangspunkt og mål, dette inspirerer meg veldig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secerine

jeg har lyst ned 5 kg. veier 63,5 kg nå. har ikke meldt meg på kurs men håper jeg kan gå ned på egen hånd. hvor mye betaler dere for et internett kurs da? min store svakhet er snop. er så søt sugen hele tia, har prøvd krum tabelette men hjelper ikke. jeg skal ligge på meny 1. har skjønt d som at da spiser jeg 3 måltid om dagen samt frukt- stemmer dette? jeg er ikke medlem av noe trenings senter men får være flink å gå tur :)masse lykke tilda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Heisan!

 

82silje: Likte den gulroten med gavekort på SPA.

 

Jeg hadde min første dag på skrittkampanjen på lørdag. Jeg har også et stillesittende liv så dersom jeg skal jeg klare 8000 skritt for dagen må jeg gå tur hver dag. I morgen blir det tur i regn og blest, men når en først er kommet ut er det bare deilig. Problemet er den lange DØRSTOKKMILA.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

Ingen nedgang hos meg denne uka. Har mensen og i tillegg vært på hytta i helga. BEstemte meg for å kose meg med sjokolade i solveggen. Gikk jo en del på ski med pulk, så beveget meg tydelig nok til at sjokoladen ikke la seg på vekta hvertfall :)

 

Idag skal jeg trene, samt at jeg har sjans til et par gåturer senere i uka, så ser positivt på uka som kommer :)

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg står over veiing denne onsdagen.

Har hatt omgangssye siden mandag så liten vits i å veie seg da.

 

Trilifo: 2 kg ned er jo kjempebra!

 

Håper selv på en nedgang på 1/2 kg i uken siden jeg har holdt på en stund.

Gleder meg veldig til å komme under 70 og se 60 tallet igjen. Er mange år siden sist. Da skal jeg unne meg en skikkelig belønning:)

 

Ha en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Ikke det helt store resultatet denne uken.

Vekt - 0,2 kg Nå 67.6kg

Cm (midje) - 1 cm Nå 93cm

 

Satser på mer justering av maten denne uken og bedre resultat ved neste veiing.

 

Håper det går rett vei for dere andre også.

Uansett resultat denne uken. STÅ PÅ videre :)

 

ceserine: Løsningen for meg når søt-suget blir for stort er noen biter med tørket aprikos, det er søtt og godt. Sjokolade vil jeg bare ha mer av men aprikosen kan jeg spise bare 2-3 av og være forsynt. Ellers så sørger jeg for å handle når jeg er mett og ikke ha noe godt i skapene. Min erfaring er at hvis jeg klarer å styre unna det søte et par uker blir søtsuget stadig mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

Hei folkens! Bra jobba! ekstra applaus til deg trilifo - selv om du er i starten så er 2 kg veldig bra!

 

God bedring K77! omgangssyke er pyton, det verste er nesten at man blir så tappa for krefter i lang til etterpå..

 

Har alltid trodd jeg ikke liker aprikos, men villig til å prøve det meste :) for meg er en neve usalta nøtter med rosiner en grei erstatning for søtsaker, eller et eple som jeg dipper i youghurt.

 

Noen som vil dele favorittmiddagen? At den skal være innenfor grethe roede "mal" er jo selvsagt, men gjerne lett å lage itillegg. Jeg bruker en del pitapizza - f eks m tomatsaus, skinke og ost. -eller annet godt, flere oppskrifter her på nettsiden.

 

Fortsatt fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjorg75

Minimal nedgang for min del, 0,2 ned. Men er vant til at det går seint.

Men kjører på med trening og satser på litt mer nedgang neste uke!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg må jo rapportere jeg også! Forrige uke gikk bra og det er tydelig at det hjelper at jeg må rapportere til dere. Nedgang på 1,4 kg er jeg fornøyd med. Jeg skriver opp absolutt alt jeg spiser, og merker at jeg ikke småspiser så mye som vanlig...

 

Problemet mitt når jeg går ned er at jeg føler meg så flink at jeg vil belønne meg selv med godis. Ha, ha, så teit... så nå må jeg skjerpe meg så jeg fortsetter å gå ned!

 

Bjorg75 og Pelargonia: Bedre at dere går ned 0,2 enn ingenting i alle fall! Stå på!

82Silje: Hyttetur er utfordring ja...men du var jo flink og beveget deg mye! Lykke til denne uken!

Trilifo: Så bra med 2 kg!! Gratulerer. Gleder meg til jeg også ser 0 tallet etter 7 tallet:)

K77: God bedring!

Alle andre: lykke til videre:)

 

Uke 0: 73,8

Uke 1: 72,4 -1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Virkelig fornøyd :) med første ukes deltakelse i "Gå i hennes fotspor - konkuransen". I vinter hadde jeg slått rot i sofakroken, men denne uken har jeg gått over 11000 skritt hver dag. Håper jeg klarer å holde piffen neste uke også med like godt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...