Gå til innhold

Nå må det skje noe!


Gjest Konstantinopel

Anbefalte innlegg

Gjest Konstantinopel

Jeg har fulgt med på noen av dere ganske lenge nå, og tenker at nå må jeg kanskje ha en egen tråd slik at jeg holder motivasjonen mer oppe.

 

Har ikke vekt, men skal skaffe meg målband snart. Har fullstendig angst for vekten, men har litt kontroll på hvor den ca er. Hovedmålet mitt er å gå litt ned i fettprosent. Jeg har ganske mye muskler og veier en del pga det, men litt kvapsete her og der.

 

Jeg er 28 år, 172 cm, litt over 70kg kanskje:-) Har samboer og en jente på 3 år. Jeg er student og jobber litt i tillegg. Trener ca 5 ganger i uken nå og varierer mellom diverse kondisjon, hard styrketrening og litt saltimer. Prøver å gå turer nå og da også. Har jo mulighet til så mye trening når jeg er student, men er litt redd for at det ikke blir sånn når jeg begynner å jobbe fullt!

 

Problemene mine er at jeg småspiser, stress-spiser og spiser for mye sukker..prøver å begrense det, men det er ikke så lett. Jeg er nok på stedet hvil når det kommer både til vekt og mål så jeg får se hvilke forandringer jeg skal gjøre etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantinopel

Det har gått i ett siden kl halv sju imorrest. Har fått trent litt, gått litt mellom skole og jobb, men kanskje spist litt for lite ift aktivitet. Skal ligge på 1600 kcal, men synes det er vanskelig. Kommer meg ikke helt inn i mengden mat..veier noe osv, men tar det meste på øyemål. Det fører til litt for mye noen ganger og litt for lite andre ganger.

 

Imorgen blir det skole hele dagen og jeg tror jeg tar en hviledag. Føler meg sliten og slapp for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantinopel