Gå til innhold

runde nr 3 i slankekrigen??


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

I så fall har jeg lyst til å henge meg på :) Motivasjonen er ikke helt på topp, men som det konkurransemennesket jeg er så skulle dette funke fint :D

 

FØRVEKT - NÅVEKT x 100 / FØRVEKT = PROSENT NEDGANG (som Lykke82 skrev her oppe...)

 

begynnervekt 30/5 : 79,7kg

1. delmål 1/7: 75kg

2.delmål 1/8: 70kg

Mål 1/10: 65kg (må vel klare det på 4mnd...???)

 

 

mumm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også interessert hvis det blir en ny slankekrig! Har aldri vært med på slike, så lurer på om noen kan fortelle meg hva opplegget er? Og hva man trenger å gjøre hvis man starter en slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest litt i tidligere tråder om slankekrigen, men er jeg det går ut på å tape mest mekt pr uke. Dette regnes ut i prosent. De som er med legger inn vekta si (og muligens cm også?) hver uke (mandag feks), så er det en som har styringa/ er motivator og regner ut for hver enkelt og legger dette ut så alle kan sjekke. De som ikke legger ut vekta si, faller fra og er ikke med i gamet lenger. Vet ikke helt om den som har lavest vektnedgang også går ut av runden. Skal visstnok være veldig motiverende for dem som er med :D Kanskje vi skal lage en ny tråd hvor alle kan legge inn sine tall?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...