Gå til innhold

Påskemål tirsdag 07-02-06:-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Heisan alle sammen,ingen som har vært her idag??

 

Har vært på tur hele dagen,men måtte nå innom her en tur,dagen er ikke helt den samme uten og ha vært her inne og lest litt. For og se hvordan det går med dere..

Imorgen har jeg veiedag og det skal bli spennende,håper vekta har rørt seg litt nedover,synes selv at denne uken har jeg vært kjempeflink. men tiden får vise,jeg får se om jeg får litt lønn for strevet imorgen..:)

 

Ellers,hvordan har det godt med de som har veiedag idag da??

 

Lykke til alle som har veidag:-)

 

Ha en fortsatt fin dag. Og velkommen til alle nye,koselig gjeng dette.

 

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut å reise og går glipp av veie-dagen i morgen! -Orker ikke tanken på å veie meg i dag (som i praksis er eneste muligheten), så da får jeg heller vente til neste uke! -Er veldig trøtt og sliten for tiden, og rekker ikke alltid å spise alle måltidene mine. I dag kunne jeg gitt en lillefinger (negl?) for en sjokolade, og etter en stund nedjusterte jeg ønsket til en bolle, og like etterpå hadde jeg glemt av hele suget og var på vei tilbake til kontoret! -Greit nok, men så slitsomt med sånne sterke lyster!

 

Jeg blir altså borte fra midt på dagen i morgen frem til fredag morgen, og innbakt i opplegget er en sosial begivenhet som krever litt alkohol. (Kunde-pleie, drikker kunden, så drikker vi. Selvfølgelig må det hele begrense seg ganske bra!)

 

-Vet jeg høres demotivert ut, men jeg tror det hovedsklig er trøtthet! -Knøttet mitt våkner og sutrer hver eneste natt, og jeg rekker akkurat nesten å sovne før han setter i gang! -Selvfølgelig kunne jeg lagt med klokka 8 for å sove de timene han er rolig, men da må noen sende noen til å vaske, rydde, pakke, og måke snøen for meg! (Er hjemme alene denne uka, mannen er utenbys på jobb!)

 

Nok sutring! -Skal på barsel teff i kveld (ingen søvn der heller :)), så knøttet er hos besteforeldrene sine! Gleder meg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Som sagt har jeg gått opp 0,5 kg denne uken, og er litt misfornøyd.

Veldig rart - men føler jeg merker det på hele kroppen... Tydelig at dette har med hvordan man føler seg; en 1/2 kg mer kan jo ikke se SÅ mye større ut....

 

Jeg skal faktisk ut på skitur nå!

 

God kveld alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er jeg pakked og klar at dra.

Veide meg idag, ajajajajaj, 67 kilo.

Bara att bite i det sure epplet.

 

Återkommer om 2 uker med en forhåpentlig litt lettere rapport.

 

Lykke till allesammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra

Jeg vet hvordan du har det. Er alenemor, og det slet på en stund da prinsen min hadde kolikk og styrte på hele natten! Men, jeg kan gi deg noen gode ord: Det blir bedre.

 

Jeg har noen spørsmål til dere jeg.

Hvor mange kalorier spiser dere for dagen?

Når på dagen veier dere dere?

 

Jeg har veiedag i morgen, og regner ikke med noe særlig nedgang, siden jeg satt startvekten på søndag. Har ikke kommet helt inn i dette enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Trøtt i dag...

 

Har vært på seminar, der det var en overdådig lunsjbuffet med følgende:

- kyllingwraps med guacamole, laksewraps, kyllingklubber, røkelaks med kaviar og et grønnsaksfat, smoothies. Samt....en ubegripelig mengde godis og kaker og konfekter. :) Ingen skikkelig bra alternativer til lunsj (joda, det var smoothies, men det fristet ikke så veldig, og det var en lang dag, så jeg hadde nok blitt sulten altfor fort igjen). Tok en kyllingwrap, masse melon og et bittelite stykke sjokoladekake (kanskje 15 gram). Seminaret fortsetter i morgen, så jeg krysser fingrene for at det finnes noen sunne og mettende alternativer - slik at ikke lunsjen kommer opp i 400 kalorier... Uansett - var ganske fornøyd med å ha klart å moderere meg situasjonen tatt i betraktning. Heldigvis var det fruktfat overalt, ikke bare kaker og sjokolade :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei.

Jeg veier meg hver onsdagsmorgen før jeg kler på meg og etter dobesøk.Måler midje da også og innimellom- ca 1 gang i mnd.,måler jeg hals,pupper,overarm hofte og lår.

 

Jeg spiser 1500-2000 kcal pr.dag.Er ikke så nøye på veing og føring,vet sånn ca.hva jeg kan spise etter hvert .Spiser litt mere de dagene jeg trener.I går brente jeg av 650 kalorier ekstra og da ble det eksta måltid-litt ekstra.

 

Hvordan gjør du det da alexandra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra
Hvordan gjør du det da alexandra?

 

Jeg er jaggu ikke helt sikker. Startet å føre opp på søndag, og ser kalorimengden varierer veldig. under 1000 i går, men det var pga en dårlig dag med lite matlyst og ork i det hele tatt, og 1300 til nå i dag, har kvelds igjen.

 

Men, jeg må sette meg ned å se om jeg skjønner den formelen for å regne ut kaloribehov. Jeg har funnet ut at jeg ikke skal melde meg på kurs nå, for å se om jeg klarer å gå ned i vekt alene.

Men, klarer jeg det ikke til påske tror jeg at jeg melder meg på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosit! har blitt skikkelig forkjøla jeg. Så nå blir det ikkeno trening:( men matlysten ekisterer ikke, så kanskje jeg kan nyte disse dagene med litt faste på vann,te og juicer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...