Gå til innhold

Bryllupp 2012


rosahvit

Anbefalte innlegg

Gjest marsvin

Her har det gått litt opp og ned:) Har vært to dårlige uker rent slankemessig, men det tar seg vel opp igjen. Mye å gjøre på jobben, så rimelig utslitt når jeg kommer hjem. Ikke akkurat mye aktivitet å skryte av, og da går det ikke særlig fort nedover med vekta heller. Forsåvidt ble det litt slurv med spisingen også, for det er ikke alltid man har tid til å huske dette med små og hyppige måltider;) (En dag oppdaget jeg ikke før jeg kom hjem at jeg ikke hadde spist siden frokost!)

 

I tillegg har det vært en del feiringer, men nå begynner heldigvis ting å roe seg. Jeg satser fortsatt for fullt med å være ferdig til nyttår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg skal også gifte meg neste år og bryllupet skal stå sankthansaften. Har store planer om å gå ned 15-20 kg slik at jeg passer inn i drømmekjolen( som jeg enda ikke har funnet:p). Har meldt meg på kurs som starter om noen få uker og gleder meg til å se hva resultatet blir. Mest av alt gleder jeg meg til å lære hvordan man skal spise sunt slik at jeg kan forhåpentligvis holde trivselsvekta:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86

Kan jeg få bli med dere i denne tråden? Jeg skal også gifte med neste år! Jippi! :P

 

Jeg ønsker å gå ned ca 6 kg frem mot jul. Det viktigste er ikke kiloene, men hvordan kroppen føles! Vil føle meg stram, sprek og sunn! Prøver å spise sunt og trene nok, men er ikke alltid så lett å få tid til/prioritere trening.

 

Siden jeg har sagt til alle at jeg skal være med på KK-mila i oktober må jeg bare stå på og prioritere trening. Kan ikke trekke meg nå! :) Jeg er veldig redd for å få problemer med kneene og anklene, så jeg må ta det ganske rolig og passe på å trene stabilitet.

 

Hvordan og hvor ofte trener dere? Og hvordan går det med bryllupsplanleggingen?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er mye viktigere å være fornøyd med kroppen enn å gå ned x antall kg. Jeg vet faktisk ikke hva trivselsvekten min er, siden jeg aldri har hatt det.. Så jeg tar det litt på feelingen, og ser hva vekta stopper på den dagen jeg sier meg fornøyd. Men jeg har jo et tall-mål for å ha noe å jobbe mot.

 

Må ærlig innrømme at de siste 4-5 ukene har vært relativt dårlige i forhold til resultatene. Men det går da nedover, om enn i snegletempo:) Det føles litt som at kroppen har tatt en pause, så jeg må liksom krangle meg til å få gå ned i vekt for tiden. Er vel sant som noen sier, at de første kiloene er lettest å få vekk..

 

Skulle ønske jeg likte å trene, mistenker at det hadde gjort ting litt enklere:) Men nå har jeg tenkt å komme i gang med iallefall noen flere raske gåturer i uken igjen, og jeg skal være flink til å drikke masse vann. Så trappes det opp derfra etterhvert som motivasjonen kommer tilbake.

 

Bryllupsplanleggingen går det bedre med, vi har endelig blitt enige om omtrentlig gjesteliste. Så nå kan vi begynne å se etter lokaler:) Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Planen er å gå ned tjue kilo til desember slik at jeg skal kunne passe i en fin kjole . Må vist være tidlig ute med å bestille slik jeg har forstått det. Noen som har bestemt seg for farger enda ? Sliter veldig der. Vet jeg vil ha hvit og sølv' date=' men føler jeg må ha noe til, syns rødt er for hardt og rosa for vanlig .... hmmm... usikker :D[/quote']

 

Eg slit også veldig med å velge den siste fargen! Ombestemmer meg litt kvar dag, og så er eg plutseleg heilt sikker før eg er usikker igjen haha! Litt rart at dette er så viktig, for kven av gjestene hugsar kva farge det var på serviettane om nokre år hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlovelsen er ganske fersk så vi har ikke bestemt oss for noe annet ennå, men sommeren 2012 er vel kanskje ikke langt nok unna til at vi rekker å både venne oss til tanken OG å planlegge, men vi får se.

 

Jeg skal i hvertfall ned de siste 10 kg som jeg har mast om i evigheter før det blir noe kjoleprøving. Gidder ikke styre med at jeg enten går opp eller ned i vekt etter at kjolen er bestemt, så vekta bør være gått ned og stabil til den tid. Pluss at jeg ikke orker å være så fryktelig streng med meg selv, det har aldri funket med meg og slanking.

 

Belønningen min når jeg når en BMI jeg skal bestemme meg for (tenker kanskje 23,5) skal være å begynne å prøve kjoler.

 

Blir jeg ikke motivert nå, blir jeg aldri motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 3.mars og ønsker veldig gjerne å gå ned litt til da. Kunne vi i denne gruppa f.eks avtale en felles ukedag vi veier oss? Det er så mye lettere å motivere seg når man er i et fellesskap med andre:)

 

Kanskje vi kan få til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 3.mars og ønsker veldig gjerne å gå ned litt til da. Kunne vi i denne gruppa f.eks avtale en felles ukedag vi veier oss? Det er så mye lettere å motivere seg når man er i et fellesskap med andre:)

 

Kanskje vi kan få til det?

 

Jeg er med på det! :) Er med på Roede- kurs, og der veier vi oss på onsdager iallefall..to dager til..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å gå ned tjue kilo til desember slik at jeg skal kunne passe i en fin kjole . Må vist være tidlig ute med å bestille slik jeg har forstått det. Noen som har bestemt seg for farger enda ? Sliter veldig der. Vet jeg vil ha hvit og sølv' date=' men føler jeg må ha noe til, syns rødt er for hardt og rosa for vanlig .... hmmm... usikker :)[/quote']

 

Hvordan går det med deg?

Er akkurat ferdig med 1. uken på Roede- kurs, og gikk da ned 2,3 kg,og var meeget fornøyd med det..Har også klart å holde meg bare til lørdag med å skeie ut litt..Men denne uken har jeg vært flink og spist rett og trent, men har likevel ikke gåt ned mye,så er spent på veiedag om 2 dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...