Gå til innhold

Krymperne, uke 5!!!!!


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Hallo , det ser jammen ut som om jeg er først ute denne uka også . Det ble minus 0,5 på meg , så nå ligger jeg på 59,3 ! Fornøyd , jeg . Har trimmet greit, det er ikke alltid jeg får like god tid til trim ; det er vel et velkjent problem ! Jeg durer ivei til neste uke . See you!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 0.4 ned på meg denne uken. Fikk bare tid til 5.5 trimpoeng forige uke pga mye overtid. Men har gått ned 2 cm på alle målepunktene siden først på januar og 6 cm over hoftene så det er jeg fornøyd med.

Håper det blir litt mere trim denne uken men det er innspurt på arbeid og overtid hver kveld så vi får se.

Lykke til med dere andre.

 

bht

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dere, at jeg har vært så dårlig til å følge opp. Alt skal bli bedre neste uke...Har ikke klart å få trent noe særlig denne uka heller. Er så mye jobbing for tida dessverre. Men å bevege seg ute i snøen burde man jo få litt for uansett...Men vekta da: Har blitt stående på 65,5 og er forsåvidt ganske fornøyd med det. Føler at jeg er ganske bra på å spise riktig ifht frokost, lunsj og mellommåltider, men at jeg spiser litt mye godteri på kvelden. Hva gjør dere for å ikke bare "gi opp" litt sånn i åtte-tida på kvelden? Ender alltid med at jeg gir litt faen (unnskyld uttrykket) da. Og så angrer jeg jo etterpå, men da er det for seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dere' date=' at jeg har vært så dårlig til å følge opp. Alt skal bli bedre neste uke...Har ikke klart å få trent noe særlig denne uka heller. Er så mye jobbing for tida dessverre. Men å bevege seg ute i snøen burde man jo få litt for uansett...Men vekta da: Har blitt stående på 65,5 og er forsåvidt ganske fornøyd med det. Føler at jeg er ganske bra på å spise riktig ifht frokost, lunsj og mellommåltider, men at jeg spiser litt mye godteri på kvelden. Hva gjør dere for å ikke bare "gi opp" litt sånn i åtte-tida på kvelden? Ender alltid med at jeg gir litt faen (unnskyld uttrykket) da. Og så angrer jeg jo etterpå, men da er det for seint...[/quote']

HM , har det samme problemet av og til . Igår hadde f. eks. min elskede mann kjøpt cafecookies . De er jo mildt sagt gode . Dermed spiste jeg 2 stykker . Det fører jo til at det bare er 5 kosemerker igjen og i dag er det bare onsdag!

Det blir lite vin i helga , gitt !! Jeg prøver rett og slett å fokusere på kosemerkene, å se for meg at de liksom forsvinner hvis jeg faller for fristelsen !

Av og til fungerer det , men ikke igår , altså . Jaja , man er da bare mennesker !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dere' date=' at jeg har vært så dårlig til å følge opp. Alt skal bli bedre neste uke...Har ikke klart å få trent noe særlig denne uka heller. Er så mye jobbing for tida dessverre. Men å bevege seg ute i snøen burde man jo få litt for uansett...Men vekta da: Har blitt stående på 65,5 og er forsåvidt ganske fornøyd med det. Føler at jeg er ganske bra på å spise riktig ifht frokost, lunsj og mellommåltider, men at jeg spiser litt mye godteri på kvelden. Hva gjør dere for å ikke bare "gi opp" litt sånn i åtte-tida på kvelden? Ender alltid med at jeg gir litt faen (unnskyld uttrykket) da. Og så angrer jeg jo etterpå, men da er det for seint...[/quote']

 

Jeg trener 3-4kvelder i ukedagene og da må det skje etter at barna er lagt, altså mellom kl.20-21. Er ferdig i dusjen nærmere 21.30 og da har jeg faktisk ikke noe sug. Spiser da vanligvis en Youplait 0,1% og et knekkebrød og kanskje en frukt. Dette fungerer veldig bra for meg. Dessuten regulerer treningen lysten på noe usunt. Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...