Gå til innhold

Et lite spørsmål


Gjest Vetlus

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 18 år som de siste 3 årene gått ned fra 91kilo til 63 kilo, og er veldig fornøyd med det. Men i den siste tiden har jeg lagt merke til at knokler i skuldre og håndledd står litt ut, samt at hoftebena har blitt veldig tydelige. Jeg har også begynte å fryse veldig på hendene, og generelt over hele kroppen den siste tiden. Jeg er 174 høy, og det tilsier da at jeg har en BMI på 20,8, som betyr at jeg ikke er undervektig. Men jeg har en ganske kraftig kroppsbygning.

 

Tenker dere at jeg bør gå litt opp i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WORKINGMizfit
Hei!

Jeg er en gutt på 18 år som de siste 3 årene gått ned fra 91kilo til 63 kilo' date=' og er veldig fornøyd med det. Men i den siste tiden har jeg lagt merke til at knokler i skuldre og håndledd står litt ut, samt at hoftebena har blitt veldig tydelige. Jeg har også begynte å fryse veldig på hendene, og generelt over hele kroppen den siste tiden. Jeg er 174 høy, og det tilsier da at jeg har en BMI på 20,8, som betyr at jeg ikke er undervektig. Men jeg har en ganske kraftig kroppsbygning.

 

Tenker dere at jeg bør gå litt opp i vekt?[/quote']

 

Grattis med vekt nedgang!

Jeg veit IKKE om du har ganske kraftig kroppsbygning. tror du ligger mer på den normale siden. men hva veit jeg, hakke sett bilde av deg;) =P Jeg synes nok at du trenger litt mer kjøtt på beina ja. Du må spise masse proteiner og carbos. Tror ikke det hadde gjort no om du gikk opp 10kg i muskelmasse f.eks.

 

Når du slanka deg de siste årene har du nok mista MANGE kg muskler. dette vil du vel ha tilbake? anbefaler deg å gå opp litt. for du høres veldig tynn ut=P

 

Jeg er kraftig i bygningen. nå er jeg jo litt ekstra kraftig om dagen.. nå veier jeg 106kg, 80kg av det er muskler og pluss 4kg beinmineraler. resten er fett. =P Det er fettet jeg vil ha vekk men vil også holde muskelmasse. Med dette bruker jeg tilskudd slik at jeg holder muskelmassen mens jeg går ned i fett %. på snart en mnd (pluss) har jeg gått ned 10kg fett og samtidig opp noen kg muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt at ting stikker litt ut her og der og at du fryser. Jeg opplever dette selv, kan ikke sitte på gulvet for lenge, yoga gjør vondt fordi beina mine poker borti alt, og jeg har fryst som pokker denne vinteren fordi jeg har så lite "isolasjon" igjen=p Og jeg har bare gått ned 10 kilo, og jeg veier 60 kilo ( 168 cm), så har litt høyere bmi enn deg også. Det er jo bare en forandring, noe du ikke er helt vant til.

Som du selv sier så er du ikke undervektig, så spørsmålet er jo bare om du er fornøyd med deg selv?

Og som nevnt her så er det om noe et triks å legge på seg muskler og ikke fett=p

 

Gratulerer med nedgangen btw=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...