Gå til innhold

TauZa i vektbelte?


Gjest TauZa

Anbefalte innlegg

tja.. litt varme har vi hatt , 25-28 grader på dagen. Var på mallorca. Alkohol har jeg ikke drukket. Ammer minsten ennå så da er det ikke noe særlig.

 

Kan ikke skjønne det.. hm. Kroppen min må gå i høyforbrenningsmodus.. Det kan vi like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-minsten har vært syk siden søndag og det er selvsagt bare mamma som gjelder.. Nå dro K på jobb i to uker også, i går kveld, så håper han blir fort frisk. Innestengt i sol er det verste som fins! Særlig med en på snart tre i huset i tillegg.

 

Må passe meg MASSE for ikke å kjedespise. Heldigvis er skapene tomme for godis og det nærmeste du kommer er sukkerfrie pastiller, turbar og protein-bar. Det skal litt til å forspise seg på det.

 

Håper på friske gutter til helga så vi kan dra på sykkeltur og trille masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi! stabiliteten selv her.... kremt.

 

Men deilig å være akkurat der jeg var sist mandag og for tre uker siden!

 

Var på hold vekten møte igjen i dag og vi var bare to som møtte. kjedelig...

fikk jo råd og skryt og alt det der men det er ikke gruppefølelse over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg sliter med å holde igjen nå... kjenner dårlige vaner kommer snikende.

 

Skapsnoking og ryddespising.. off!

 

Denne uka er vertfall treningen på plass igjen etter to ukers pause omtrent... var på miniBootcamp i går og skal i morgen også. + jentebølgen på kvelden. Men det er jo mest for det sosiale da:)

 

bytur i dag! håper å svi av litt penger på meg selv. Er SÅÅ lett å shoppe til gutta. De kler alt de! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go morn!

 

Gårsdagens 2 treningsøkter henger i kroppen og jeg føler meg som en snile. bootcamp trening på formiddagen og jentebølgen på ettermiddagen setter sine spor.

 

MEN! jeg fikk en morsom mail i går. fra kurslederen min om jeg ville bli intervjuet av greteroede as for å være solskinnshistorie. ;) moro! den må jeg tenke litt på men definitivt gøy å få.

 

faktisk ikke veid meg så mange ganger denne uka.. klarer jeg å vente helt til mandag? nei d tror jeg ikke.. men uansett er det kun mandager som teller :D

 

Har belønna meg med skikkelig shopping denne uka. Har handla meg klær og sko for ca 3000 tilsammen. herlig! garderoben trengte definitivt en utskifting så det gjorde godt. Ikke lenge siden jeg ga bort 6 poser til to venninner og 2 poser til fretex.

 

Det beste med handlinga er jo å hele tiden måtte hente klær i en str mindre, fnis! jeg ligger mellom en 40 og 42 og det er en fryd hver gang jeg må hente meg en 40! kjøpte meg en genser fra bikbok i M:) dette kan vi like!

 

Håper alle får en strålende og sprek helg med finevær!! det fortjener vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan - så moro at du får forespørsel om å bli intervjuet:-) Det er alltid motiverende å lese om andre som har klart å nå målet - du har jo vært superflink!

 

Det er lett at de gamle vanene kommer snikende ja, men da hjelper det sikker med litt shopping - det holder på motivasjonen for min del iallefall. Og ikke minst det å kvitte seg med for store klær, om det skulle skli litt ut så må man skjerpe seg ellers har man ingenting å ha på;-)

 

Ha en super helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. sliter litt med disse. I går var jeg flink trodde jeg.. lagde meg god frokost og spiste sunt og riktig hele dagen... endte på 2200 kcal. Det er fint det MEN jeg trente hardt og forbrente over 1000kcal ved trening... dvs.. IKKE bra!

 

Jeg forbrenner 2090 kcal uten trening...

 

Hva gjør dere andre? registrerer dere hver dag? hvordan vet dere at dere får i dere passelig med mat? tilpasser dere det til den dagen eller spiser like mye hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nå må det bli hverdag snart.. ferie er utfordringer i kø..

 

HAr hatt meg en tur opp til 77-78 men nå har jeg komt inn igjen i belte og veide inn på 76.5 i dag. Liker meg selv bedre litt lenger ned men her skal jeg trives.

 

Egentlig to uker igjen til hverdagen begynner for fullt.. men jeg tar hverdag nå!

 

Når hverdagen begynner om to uker kommer den med nye utfordringer. Jeg skal begynne å jobbe igjen. Ny jobb, nye kollegaer. Nye treningsrutiner må inn og det må passes på at jeg får spist jamt i løpet av dagen. Har meldt meg på styrke og Zumba på tirsdagskveld og Zumba på fredagsformiddag. Får jeg gjennomført dette hver uke skal jeg fint kunne holde vekten.

 

Neste hold-vekten møte er ikke før i begynnelsen av september så jeg er litt alene i ca en mnd til... håper det går som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiik... veide inn på 77 i går. Ikke et tall jeg liker å være på.. MEN i dag begynner jeg å trene igjen etter 3 uker ferie så d må vell snu den litt høye trenden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...