Gå til innhold

Trim i stedet for pc, god idé?


Anbefalte innlegg

Hei, har lest litt her og der på Diskusjon. Det er det samme som går igjen, igjen og igjen, egentlig, ikke sant, måned etter måned, år etter år?

 

Hva med å trimme, gå en tur, ta en runde på sykkel, treningsmatta, bruke manualene, instruksjons-cd-ene som ligger i skapet - i stedet for å skrive innlegg stadig vekk, og undres over hvorfor man ikke går ned i vekt? Jeg klandrer ingen, er akkurat likedan selv, men akkurat nå ség det innover meg en smule selvinnsikt?

 

Ha en fin 17. mai! (Vi går i tog, ser ikke bare på, men bruker energi, leker med barna osv. ikke sant? Og vi velter ikke innpå føde bare "fordi det er 17. mai og da MÅ vi kose oss med MYE mat og søtt, gjør vi vel?")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blidsomeisol

Vel, nå er jeg av den oppfattelsen at det fint går an å legge om kostholdet, trene OG legge inn innlegg her. Vi leter vel alle etter motivasjon for å gjennomføre og opprettholde en ny livsstil, og hva er vel bedre enn et forum hvor vi kan støtte hverandre både i gode og dårlige perioder?

Det er inspirerende å høre om andres vektnedgang, valg av aktiviteter og ikke minst betraktinger på livet sånn generelt når det gjelder livsstil.

 

Ha en fin 17 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange er det ikke bare slik at vi enten skriver innlegg, eller trener.

For min egen del er jeg aktiv og trener 1-2 timer nesten hver dag. Og legger inn innlegg i tillegg til det.

Denne siden er en inspirasjon for mange av oss. Bare se på "mosjonsutfordringen" som ligger under "trim og trening". Flere av oss har satt seg mål i forhold til hvor mye en skal trene i løpet av måneden. Dette er en kjempeinspirasjon.

 

For meg er det i alle fall ja takk begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...