Gå til innhold

Slankekrigen 3 - 2. veiing


Gjest anci

Anbefalte innlegg

Offisiell innveiing er på lørdag, men de som må veie seg tidlig kan skrive inn her i dag også.

 

Lykke til alle sammen! ;)

 

Er det forresten noen som kan forklare meg hvordan wildcards fungerer? Og hvor man finner PMer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Wildcards vet jeg ikke hva er, har ikke vært med på slankekrigen før. Men PM'er finner du ved å se oppe i høyre hjørne, der er det en rød strek hvor det står Søk etter ledige kurs, og under der en gul boks hvor det står Ditt nick er: xxx og så videre. Der kan du klikke på Private meldinger og vips så ser du dem. ;)

 

Jeg er hjemme imorgen og håper vekten er snillere da, ellers blir det oppgang på meg denne uken... ! Dårlig start gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Superida, WOW!! Knallbra! ;)

 

anci, jeg prøvde å sende deg pm men fikk beskjed at du har ikke valgt å ha private meldinger. Så du må klikke der det står Vektklubben diskusjonsform, så klikker du helt til høyre på Endre innstillinger, og så må du hake av for at du vil motta private meldinger. Så skal det funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superida

tusen takk Sivalur :) men klart jeg kanskje har muligheten til å gå ned mer enn mange her pr uke.. jeg er vel en av de tyngste i denne slankekrigen.. og trenger derfor å gå ned mer for å få opp prosenttallet mitt ;) og neste uke reiser jeg på en ukes ferie... :S hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemulen, ja, det er bare å henge seg på. Rapporter inn hva du veier nå (eller hva du veide på lørdag hvis du noterte det), så kan du være med i kampen fra neste uke av.

 

Velkommen skal du være! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått registrert vekt, for jeg har ikke vært på nett siden fredags morgen kl. 08, og jeg fant heller ikke ut av pm-systemet.

 

Men jeg får det ikke til neste helg heller, så jeg tror bare jeg trekker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...