Gå til innhold

mistet gnisten


Gjest piruett

Anbefalte innlegg

Har gått 2 kurs og gått ned 10 kg. 8kg på første kurs og 2kg på andre kurs. Kjempemisfornøyd med opplegg på kurs 2, forskjellige kursledere. Nå gått 6mnd og har ingen motivasjon for kurs 3 da ingen av de andre heller fortsatte. Skulle gjerne ned 10 kg til men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på videre dette klarer du:-) vi er en kjempefin gjeng her inne som hjelper hverandre. Vi har en tråd som blir startet hver morgen,påskemål .......

Noen skal ned 5 kilo og noen mer ,første mål er påske,neste blir nok sommermål..

Bli med oss da vel??

 

Velkommen skal du være:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått 2 kurs og gått ned 10 kg. 8kg på første kurs og 2kg på andre kurs. Kjempemisfornøyd med opplegg på kurs 2' date=' forskjellige kursledere. Nå gått 6mnd og har ingen motivasjon for kurs 3 da ingen av de andre heller fortsatte. Skulle gjerne ned 10 kg til men......[/quote']

 

Trist å høre at du har mistet gnisten. Men ikke la det som skjedde på kurs2 ødelegge for deg. Er helt sikker på at du greier å gå ned resten på egenhånd. Du gjør jo dette for din egen del. Og du har allerede greid å gå ned 10 kg på kurs. Det er jo kjempebra!! :) Jeg har aldri gått kurs, men jeg regner med at du har lært mye om opplegget på kursene du har gått. Bruk vektklubben! Her er vi mange som ikke går kurs, men støtter hverandre. Jeg syns det er veldig fint at vi kan lage dagsrapporter og skrive inn alt vi spiser. Mye lettere å ha oversikt over hva en putter i seg og jeg blir mere bevist på porsjoner og kalorier. Jeg har gått ned 7 kg siden jul på egenhånd, har maks 9 kg igjen. Nå følger ikke jeg et rent GR-opplegg, men jeg finner masse informasjon her inne som jeg tilpasser eget opplegg.

 

Håper du får igjen gnisten! Ønsker deg lykke til. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt motivasjonprobleme da jeg startet før jul. Etter det GR kurs hvor jeg gikk ned 14 kg på 2 kurs og 3 kg tilsammen på de neste ble alt tungt.

Jeg meldte meg inn her og kom med i en gruppe med motiverende personer og nå er alt mye lettere. Har begynt å gå ned igjen og blir i godt humør av meldingene her inne. Lykke til og sleng deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på videre dette klarer du:-) vi er en kjempefin gjeng her inne som hjelper hverandre. Vi har en tråd som blir startet hver morgen' date='påskemål .......

Noen skal ned 5 kilo og noen mer ,første mål er påske,neste blir nok sommermål..

Bli med oss da vel??

 

Velkommen skal du være:-)[/quote']

 

 

Hm, jeg har og mistet litt av motivasjonen..Og går ennå på kurs...;) kanskje jeg titter inom og?? om jeg får lov da;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...