Gå til innhold

Påskemål lørdag 11-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Sto opp litt tidlig idag,det er 13 blå ute,men ett nydelig vær her på østlandet.

fredagen gikk veldig bra,ingen utskeielser.så da håper jeg lørdagen blir like bra:-)

Skal ta meg en skikkelig treningsøkt idag,det skal bli deilig.

 

Dere får ha en fortsatt fin lørdag og helg.

 

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i tr.lag er det rundt 0 grader og lett overskyet. Jeg har nå vært ut og gått en time og kanskje blir det en økt med pilatestrening også....men jeg har noe vaskeprosjekt på gang (så mye støv det blir på en uke!) Nå skal jeg i allefall kose meg med en kopp kaffe og en yoghurt med sesamknekkebrød til. namnam

 

foresten så har jeg merket det at om jeg skal bli litt "snavelsyk" så hjelper det med sesamknekkebrød . avogtil bruker jeg et tynt og da mener jeg tynt lag med philadelfiaost på ellers spiser jeg de som de er. Sesamfrøene e jo så gode

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Ja, det er virkelig herlig vær her på østlandet i dag - litt dårlig samvittighet fordi jeg planlegger å sitte inne og se skiskyting istedet for å stikke ut på skitur. Har likevel planer om å få ryddet i huset med TV'n i bakgrunnen og å komme meg ut en tur etter det ;) Skulle egentlig på trening i dag, men har utsatt det til i morgen pga...nettopp...skiskyting på TV. Huff!!

 

Hadde veiedag i dag - ned 0,8 kilo! Veldig fornøyd. Da er status som følger:

startvekt (15.08.05): 98,6 kilo

"startvekt" etter jul: 85,8

vekt nå: 80,1

 

Håper å gå ned ca 3 kilo til før påske...Siden august har jeg hatt mange perioder der det har stått helt i ro lenge, så jeg har ikke så store forhåpninger om at det skal fortsette like raskt nå :D Er uansett fornøyd med at det kryper nedover. Ved neste veiing håper jeg å se 70-tallet!!! Det er lenge siden det...

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Lille my!!! - 0,8 er kjempebra!!!!

 

I dag holder vi oss inne. Syns det er så kaldt her og frister ikke å dra ut ungene på tur i -15. Vi planla egentlig å kjøpe en stepper i dag, men vi har vel egentlig funnet ut at vi heller vil ha en romaskin. Så da drar vi nok ut etterpå å kjøper det :D I går sleit jeg når vi var borte på besøk. Jeg var helt alene på stua og der sto det Twist og marsipan. Og jeg var frista!!!!!! Tenkte: En Twist eller to gjør vel ikke no. Men nei, jeg dro meg ned trappa til de andre i kjelleren. Ganske stolt av meg for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

ja du verden hvor fint været har vært i trøndelag i dag. Har nettopp vært ute på ski i 1t og 40 min. Det resulterte faktisk i at jeg nå ser mitt andre gullepletre ;)

Er så stolt av meg selv. Ikveld blir det å kose seg med stekt laks med wokede grønnsaker NAM

Håper været og føret holder til en skitur i morgen også.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Nå har jeg lest noe av det som ligger inne her på diskusjonsforumet, og plutselig husket jeg hvordan jeg tenkte da jeg gikk ned i vekt på internettkurset i vår. Det gikk så greit å legge om kostholdet mens jeg gikk på kurset. Nå har jeg for å være ærlig gått opp de 4-5 kiloene jeg gikk ned pluss litt til. Jeg nådde aldri idealvekten for å si det sånn..

 

Nå vet jeg hva jeg hadde glemt, og nå begynner jeg igjen ! Trener dere hver eneste dag? Jeg har operert kneet og har ikke kommet igang igjen. Det hjelper ikke på vekta. Nå har jeg ikke det som unnskyldning lenger, så nå må jeg snart begynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diffen!

 

Det viktigste er vel at du kommer i gang med kostholdet...

 

Jeg trener ikke akkurat så mye, men prøver å holde meg litt i aktivitet. Jeg er sikker på at du også kommer deg litt ut etterhvert. For meg handler det først og fremst om å endre kosten, og tenke alternativt og magrere,- være bevisst på hva jeg gir kroppen min (gjennom munnen) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...