Gå til innhold

Slankekrigen 3 - 11. veiing


Gjest anci

Anbefalte innlegg

Beklager folkens! Jeg har stresset litt denne uken, så glemte helt å opprette denne tråden tidligere i dag. Lar registreringen være "åpen" litt ekstra hvis det er noen som ville registrere tidlig men ikke fikk det til.

 

Lykke til alle sammen, dette er nest-siste veiingen i konkurransen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut resultatene for denne uken, og har bestemt at alle kommer til finalen, for det fortjener vi når vi har holdt ut så lenge!

 

Har tenkt at vi kårer to vinnere neste uke, en ukesvinner og en Slankekrigen-vinner, som er den som har gått ned mest totalt i løpet av konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!! Takk skal du ha! Jeg så jo at jeg kom til å ryke ut denne uken - men da kjører jeg på en uke til! Noen total vinner av Slankekrigen blir jeg definitivt IKKE - jeg håper jeg klarer å komme meg tilbake på 81,5 der jeg var når jeg STARTET på slankekrigen! 12 uker med opp og ned de samme kiloene, grr...!

 

Bra jobba i hele sommer anci!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kommer til å starte opp noen Slankekrigen 4, men det er jo fritt fram for andre å gjøre det! :)

 

Slankekrigen 3 er jo ferdig om en uke, så hvis noen har lyst til å starte opp nr 4 hadde jo det vært en fin tid å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...