Gå til innhold

Påskemål søndag 12-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Her er det 15 blå idag,så det frister ikke med skitur..

Blir nok en treningstime inne idag.. morsdag er det også,så jeg har blitt lovet middag ute idag. en utfordring,men tror det skal gå bra. Lørdagskvelden gikk veldig bra,ble ett par biter sjokolade,men tok det istedefor rødvin så kosemerker er nå oppbrukt;)

 

 

Ha en kjempefin søndag alle sammen og gratulerer med dagen til alle mammaer..

 

 

Velkommen til alle nye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei . her er det -11 grader men sol. hadde tenkt meg ut en tur men det er nok litt for kaldt og så tåler jeg ikke solen og nå er den jo dobbel så sterk- reflektert av snøen. Vi får se hva kvelden bringer.

I går hadde jeg litt problemer med potetgullet. Jeg er svak for salt og særlig potetgull , vi hadde blomkålsuppe til kosemat så det ble ikke så forferdelig tilslutt alikevell. Men jeg var streng og holdt meg bare til vann. Hadde gledet meg til et glass cognack til kvelds men dengang ei.

Minstejenta har ligget med høy feber i hele halga så vi får vel bare kose oss litt i dag - blir jo ikke så mye aktivitet da. Hadde håpet på å komme over 10 trimpoeng - mangler 1.2 poeng så vi får se ...

ha en riktig fin søndag og morsdag til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å dra ut i dag. Skal nemlig til farmor i dag og der blir det masse mat. Snitter er greit nok egentlig, men så er det alle disse kakene og dessertene osv og jeg som har veiedag i morgen!!!! Tar nok et lite stykke kake og koser meg lenge med det :D og så er det hjem i kveld og rett på sykkelen for å prøve å få det meste av meg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag er det morsdag og vi skal jo bli skjemmet bort. Fikk en flott genser av min mann og 3 barn. Så på str og tenkte at denne får jeg aldri på meg, men gjett..... det gikk bra så nå ble jeg enda mer motivet. Målet mitt er 5 kg før påske og håper det går. Gratulerer med morsdagen og lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei, har akkurat kommet hjem etter en kjempefin skitur sammen med mannen min.

Her er det omkring 0 grader og fint skiføre. Litt lett skodde fra morgenen av, men den begynner å gi seg litt nå.

Gårkvelden gikk greit. Jeg unner meg litt ekstra, men er veldig nøye med å veie opp det også. Bedre å vite at en kan sitte å kose seg med sin egen oppveide skål med god samvittighet, enn å være usikker.

 

Fortsatt god helg, og gratulerer med dagen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...