Gå til innhold

Noen som vil bli med jente på 29 ned noen kilo?


Gjest K1tty82

Anbefalte innlegg

Velkommen inn Wanka. Så bra at så mange vil være med:)

 

ariell82- Jeg har nok spist litt mer enn jeg har trodd, en skive ekstra her og der blir litt etterhvert..

Men nå er jeg bare enda mer motivert! Fikk litt tips fra kurslederen min, bla spise sakte og sitte ned når jeg spiser, og dette er jo ting jeg egentlig vet fra før av, men jeg må ha det inn med teskje ofte..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Første veiing unnagjort på lørdag!

 

Ned 600 gram! Det er jeg fornøyd med! 18 trimpoeng - det er også anstendig ;)

 

Mye flinke folk her!

 

Ha en fin tirsdag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ariell82

Jippi ned 1,9 på 1 uke. jeg vet at dette bare blir første uka, så skal jeg nok

få slite litt i ukene framover. Ned skal jeg så er vel bare å manne seg opp ;)

 

Fått 3 TP i dag, må bare være flink i dagene/ukene som kommer nå!!

 

 

 

 

 

27.9: 77,3

4.10 :75,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popples og ariell82 supert vekt resultat, men det skulle nesten bare mangle med alle trimpoengene dere har:)

 

snuppers og wanka når har dere veiedag?

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------

Startvekt 10.01.2011- 81.2kg- Midje 103

Høyde 168

 

06.09.2011 74.8kg- Midje 89cm

12.09.2011 74.9kg

19.09.2011 74.2kg

26.09.2011 73.4kg

03.10.2011 73.9kg- Midje 86cm

 

Mål før jul 2011:65kg

 

1.Delmål-71kg

2.Delmål-68kg

MÅL 65kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppers

blomst1 - Jeg har veiedag på mandager, da tvinger jeg meg selv til å være flink i helgene;) Men så er jeg jo litt i overkant ivrig så jeg går jo strengt tatt på vekta hver morgen;) Det ser lovende ut så langt. Fra 65,5 på mandag til 64,6 i dag.

 

ariel82 - Går ikke på noe kurs enda, tror jeg skal få det til selv. Har i hvert fall masse motivasjon, skal gifte meg neste sommer, så det er ikke noe alternativ og ikke få det til;)

 

Ellers så har jeg trent både mandag og tirsdag så langt denne uken, fått meg 5 trimpoeng. Det synes jeg er en finfin start, og fler skal det bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hjelper å ha veiedag på mandager, rekker ikke å hente seg inn igjen før veiing da;) så utskeielser blir litt mindre fristende, men som sagt før, man lurer jo bare seg selv.

Jeg kan også bli litt overivrig på vekten, men nå har jeg satt stopp for meg selv, kun lov mandager.

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

 

 

--------------------------------------------------------------

Startvekt 10.01.2011- 81.2kg- Midje 103

Høyde 168

 

06.09.2011 74.8kg- Midje 89cm, 12.5TP

12.09.2011 74.9kg- Midje 87cm, 13,5TP

19.09.2011 74.2kg- Midje 89cm , 11.5TP

26.09.2011 73.4kg -Midje 86cm, 7,7TP

03.10.2011 73.9kg- Midje 86cm, 10,2TP

 

Mål før jul 2011:65kg

 

1.Delmål-71kg

2.Delmål-68kg

MÅL 65kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ariell82

sliter litt denne uken jeg, mye møter og kurs. har fått trimmet en del fordi så håper jeg går ned litt. utfordring dette me å velge riktig mat når du ikke er hjemme, føler jeg mister kontrollen da jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vet akkurat hvordan det er, veldig vanskelig å velge riktig mat og mengde når man spiser ute eller borte.

Jeg er veldig avhengig av vekten, veier det meste jeg spiser for å være på den sikre siden.

 

Men jeg så på puls igår (opptak fra mandag) og der var det om kosthold, det var da en psykolog som uttalte seg og han sa noe jeg var ganske enig i, nemlig at hver gang du velger riktig skal du rose deg selv, ikke senere, men akkurat der og da.

For jeg tror det er flere som er som meg, (spesielt jenter) som feks velger feil, tar et ekstra stykke osv, og så bli sittende og rakke ned på seg selv etterpå.

Og det hjelper jo faktisk ikke!

 

Så ariell82, jeg synes du skal feks si til deg selv: ja ja, så ble ikke måltidet helt som planlagt, men jeg er/har vært flink til å trene og kvelds maten blir sunn, eller nå var jeg flink, tok bare et kakestykke istedet for to.

Og så kan du jo tenke at neste måltid gjør jeg det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppers

I dag er det jobbfest for min del. De har kjøpt inn en nok av alkohol, og jeg har liksom bestemt meg for at jeg kun skal drikke noen få glass med hvitvin. Spørsmålet er om jeg klarer å holde dette etter noen glass;) Kanskje jeg også bør drikke et glass vann mellom hvert glass med vin!?! Noen som har noen gode forslag til hvordan man kan komme seg igjennom dette uten å gå på en smell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 26år, og etter å ha fått ei nydelig jente for 1,5år siden føler jeg det er på tide å komme tilbake i gamle klær ;)

Jeg er 168høy, og vil tilbake til 65kg. Ukens veiing viste 74,4,og har som delmål å se 6-tallet først før jul! Og så nå 65kg til påsken 2012!

 

Dere er flinke til å trene og være i bevegelse! Trener i sal på timer 2ganger per uke, og prøver å være i aktivitet i tillegg. Men ikke alltid like lett, noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ariell82

sliter litt denne uka jeg, har min uke i måneden å det skal ikke mere til for meg.

jeg håper jeg ikke går opp mere enn 200g i allefall. så får uka som kommer bli ei ny uke med nye muligheter ;)

 

God helg damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veidag og er så glad! Ned 1 kg:)

 

 

Startvekt 10.01.2011- 81.2kg- Midje 103

Høyde 168

 

06.09.2011 74.8kg- Midje 89cm, 12.5TP

12.09.2011 74.9kg- Midje 87cm, 13,5TP

19.09.2011 74.2kg- Midje 89cm , 11.5TP

26.09.2011 73.4kg- Midje 86cm, 7,7TP

03.10.2011 73.9kg- Midje 86cm, 10,2TP

10.10.2011 72.9kg-Midje 85cm, 13,2TP

 

Mål før jul 2011:65kg

 

1.Delmål-71kg

2.Delmål-68kg

MÅL 65kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn Umulius:)

 

Hvordan gikk det på jobbfest snuppers?

Jeg er ikke noe flink til å bare ta et par glass...

Så nå er jeg skikkelig usosial for tiden, lar være å gå på fest, så slipper jeg å si neitakk til flere glass.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blomst1 - Jobbfesten gikk jo sånn passe på trynet;) Har null oversikt over hvor mye alkohol det ble;) Heldigvis lenge til neste gang!

 

Men ukesresultatet var bra for det!!!! Sikkert en del vann som har forsvunnet, blir nok ikke så lett fremover nei. Men det er jo helt klart inspirerende:)

 

05/10 - 65,4 (startvekt)

10/10 - 63,5 (-1.9 kg!!)

17/10

24/10

31/10

7/11

14/11

21/11

28/11

5/12

12/12

19/12 - MÅL - 59 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glass blir fort til fler uten at en tenker så mye på det snuppers, men helt supert med nedgang i dag da!! Og gratulerer til Blomst1 også!!

Glemte å gå på vekta imorres, så må huske det og målebåndet imorgen!

Har hatt en fin dag med tanke på mat og trening! Har vært på en time med bosu i sal - deilig!!

 

Hvordan har uka startet for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda helt ok, fikk ikke vært på min vanlige styrketime igår. Har vært alene med barna nå i 5dager, så skal bli godt å få igjen mannen idag.

Så ikveld skal jeg på step:)

Maten går stort sett greit, er litt sulten på kveldstid, men ikke så mye at jeg blir gal.

Igår hadde vi en veldig god hverdags dessert, Tine yoghurt JA vanilje, med bringebær, nam nam:)

Det er ikke alltid jeg blir så mett til middag og da er det fint og avslutte med den.

50g bringebær+50g Tine yoghurt JA vanilje=43kcal!

 

Vet alt om det med alkoholen, derfor jeg prøver å holde meg helt unna det, jeg eier null selvkontroll etter et par glass, da er det ikke bare for mange glass, men plutselig sitter jeg langt nede i potetgullskålen, og dagen derpå blir det jo også bare tull...

 

Håper alle får en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med nedgang damer :)

jeg har verken gått ned eller opp!! å det er jeg fornøyd med, legger bestandig på meg etter mensenuke :/ men ikke denne gang :)

så nå er det full skjerpings på meg denne uka. fikk 2,5 TP i går, håper på mere i dag!!

 

Ny uke nye muligheter -stå på damer!!

 

 

 

 

--------------------------------------------------

27.09:77,3

4.10 :75,4

11.10:75,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble bra og dårlig på hver sin måte. Hadde bursdag og da ble det jo kake på jobben, samt biff og rødvin i heimen. Men det får så være, skjer jo bare en gang i året uansett. Skal være superflink resten av uka i hvert fall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei damer!

 

Jeg har glemt denne tråden og vært sløv på veiinga en uke nå, så jeg stikker innom for å rope ut at:

 

JEG SYNS DET ER VANSKELIG Å IKKE SPISE SMÅGODT!!!!

 

Jeg sniiiiker meg til en liten her og en liten der og etterpå føler jeg bare på en ting: det er så BORTKASTET.

 

Gi meg styrke til å stå over sukkersuget!!!

 

Treninga går forøvrig veldig bra, som vanlig. Men matinntaket sklir litt, jeg er så utrooolig matlei om dagen. Kjedelig å smøre brødskive, kjedelig å lage middag. Vil bare spise sushi og smågodt.

 

Noen tips til hva jeg gjør for å se fremover og fokusere? Isåfall - på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg ikke vært noe flink. Spist både mye mat og godteri, og ja det føles så bortkastet! Men akk så godt. Håper jeg ikke har gått opp, har 15 trimpoeng denne uken så håper det har hjulpet så jeg ihverfall har stått stille. Nå får jeg bare vente i spenning til veiing imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for veiing igjen..

 

Ned 0,4 denne uken og sier meg fornøyd med at det er nedgang, men er samtidig skuffet over meg selv, for med all den trimmen jeg har hatt kunne det vært 1kg om jeg bare hadde skjerpet meg på maten.

 

 

Startvekt 10.01.2011- 81.2kg- Midje 103

Høyde 168

 

06.09.2011 74.8kg- Midje 89cm, 12.5TP

12.09.2011 74.9kg- Midje 87cm, 13,5TP

19.09.2011 74.2kg- Midje 89cm , 11.5TP

26.09.2011 73.4kg- Midje 86cm, 7,7TP

03.10.2011 73.9kg- Midje 86cm, 10,2TP

10.10.2011 72.9kg-Midje 85cm, 13,2TP

17.10.2011 72.5kg -Midje 86cm, 15,4TP

 

Mål før jul 2011:65kg

 

1.Delmål-71kg

2.Delmål-68kg

MÅL 65kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har hatt en veldig fin uke, selv om det ikke syns på vekten. Jeg tror at det 1,9 kg vekttapet mitt den første uken rett og slett var vekta som tulla litt med meg. Den er helt ny og jeg trenger å "lære" meg den. Har blant annet funnet ut at den viser feil første gang man går på den. Så jeg må veie meg ca 5 ganger før den "stabiliserer" seg

 

Men totalt sett så har jeg jo gått ned 1,5 kg på to uker uansett. Så det bør jeg jo være fornøyd med. Har hatt 4 fine treningsøkter denne uka, og det ser ut som om det skal gå fint denne uken også

 

 

05/10 - 65,4 (startvekt)

10/10 - 63,5 (tror vekta var på bærtur)

17/10 - 63,9 (Glad for å være nede på 63-tallet)

24/10

31/10

7/11

14/11

21/11

28/11

5/12

12/12

19/12 - MÅL - 59,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen damer dere er kjempe flinke ;)

Det har ikke jeg vært, bra me trim men ikke så flink med maten de siste 2 ukene.

Så min "straff" er GR- kurs begynner i morgen :)

 

Håper jeg kommer sterkere tilbake denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så bra med kurs for deg ariell82, det er jo sant, det er lettere sammen:)

jeg starter rett på nytt nettkurs neste uke, hadde siste rapport idag.

Har gått ned 1,9 dette kurset( sikkert litt mer om man regner med det jeg har gått opp. Innimellom;) ) mål for neste kurs er 3 kg!

Denne uken hadde jeg gått opp til 72.9, litt mye fest og fanteri i helgen;) men nå er det ny uke og nye muligheter og første treningsøkt er gjennomført!

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jeg har da forsøkt å veie meg, men jeg får ulikt resultat hver gang. Enten så veier jeg 62,6, eller 63,7 eller 64,1. Den er helt ny, så har lyst til å bytte den, men har jo selvsagt ikke noe kvittering. Jeg blir gal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...