Gå til innhold

Min vei til et lettere liv


Gjest malida

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Startvekt: 120,5

Uke 46: 113,0

Uke 51: 111,1

+/-: - 1,9

Gått ned tilsammen: 9,4 kg

Mål: 85

Midjemål: 100,5

Tilsammen midjemål: - 8,5

 

Dette var min siste veiedag i 2011. Målet mitt var å gå ned 10 kg før jul, og jammen har jeg nesten greid det. 9,4 kg, seriøst.. jeg er strålende fornøyd! :D Dette har jeg brukt 16 uker på, 4 mnd, så det har gått sakte, men det har gått og jeg har fått meg med hodet mitt på veien nedover. Ikke f om jeg skal stoppe her! Etter nyttår skal jeg sette meg nye mål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest tronderpi1

Startvekt: 120,5

Uke 46: 113,0

Uke 51: 111,1

+/-: - 1,9

Gått ned tilsammen: 9,4 kg

Mål: 85

Midjemål: 100,5

Tilsammen midjemål: - 8,5

 

Dette var min siste veiedag i 2011. Målet mitt var å gå ned 10 kg før jul, og jammen har jeg nesten greid det. 9,4 kg, seriøst.. jeg er strålende fornøyd! :D Dette har jeg brukt 16 uker på, 4 mnd, så det har gått sakte, men det har gått og jeg har fått meg med hodet mitt på veien nedover. Ikke f om jeg skal stoppe her! Etter nyttår skal jeg sette meg nye mål :D

 

Gratulerer med minus 9,4!!! Vei opp 9,4 kg i en sekk og kjenn på det ;) Lykke til med fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jess, vi er inne i den tjuetredje dagen i 2012. Jeg er svært fornøyd med hva jeg fikk til i 2011, spesielt med tanke på vektnedgangen, men også andre deler av livet mitt. Jeg har allerede kommet inn i de gode rutinene igjen, og dagens vekt viste 109,6 kg! Jeg er inspirert, motivert og jeg fantaserer hele tiden om den dagen jeg først og fremst passeres 100 kg. Det skal feires! Og hva er vel bedre enn å feire med reunion i Frankrike i mai for å vise frem en ny, flott og 20 kg lettere meg. GLEDES :D Jeg trives bare bedre og bedre i mitt eget skinn, endelig føler jeg at jeg er på vei til å bli meg, slik jeg vil være. Så ja, mitt neste delmål er derfor å komme meg ned til 100-tallet (helst 99) før 1. mai. Noe jeg vet jeg klarer, så lenge jeg vil!

 

Startvekt 31.08.2011: 120,5

Uke 2: 111,8

Uke 4: 109,6

+/-: - 2,2

Gått ned tilsammen: 10,9 kg

Neste delmål: 100 kg

Midjemål: 100,5

Tilsammen midjemål: - 8,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med minus 9,4!!! Vei opp 9,4 kg i en sekk og kjenn på det ;) Lykke til med fortsettelsen!

 

 

Takk for gode ord og oppmuntring! Gode ide, løfte en sekk på 9,4 kg vil jeg tro er veldig tungt. Godt å ha i bakhodet hva man har oppnådd, og mer skal det bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Heihei

 

Da var veiingen for i går gjort og første kurs avsluttet.. og det sluttet ikke så bra. Hadde gått opp 500 gr, og det var visst fordi jeg har drukket for lite , spist for lite og trent for lite.. jaja.. har ventet på denne dagen, så det måtte komme hehe.. Men hadde gått ned 4 cm da, så jeg er fornøyd alikevel. Da ble det bare 3,2 kilo ned på første kurs, men 29,5 cm. Må si at jeg er veldig fornøyd med energien jeg har fått og at jeg har lært å spise riktig etter dette kurset. Er spent på hvordan det har gått med deg, og er du fornøyd med kurset?

Nei nå skal jeg ta med hunden ut på tur, før jeg må fordype meg i bøker, skal ha eksamen i morgen :)) Ha en fin fin tordag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...