Gjest redhead Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Jeg er en jente på 18 år som alltid har vært overvektig. Før jeg begynte på grete roede veide jeg 127,7 kg. De første tre ukene gikk jeg ned veldig sakte, selv om jeg ofte trente to ganger til dagen, hver dag, og spiste helt rett, så det var jo ganske skuffende. Det var en ting jeg hadde glemt, nemlig vann. Uke 4 gikk jeg ned 3,7 kg, bare på grunn av at jeg drakk nok vann. I begynnelsen på uke 5 så er jeg 122,8 kg, og har mistet 40 cm. Det er ikke mye alt i alt, men det er i hvertfall en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jello Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Du er flink.!! Det er en kjempebra begynnelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest leiavflesket Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 40 cm? Av midjen (det er vel ikke mulig??) eller totalt? Beklager dumt spørsmål, men jeg skjønner ikke hvordan du regner deg frem til minus 40 cm på 5 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar