Gå til innhold

Bryllup 2013


Gjest Movistar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Movistar

Best å være tidlig ute! Skal ned 10-15 kg, alt etter det vekta viser i morgen tidlig. Frykter den er over 80 igjen (!) men skal si meg fornøyd (men ikke mindre forbannet) for alt under det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Tja, må si meg fornøyd med 78,2 kg faktisk - jeg har jo gjort alt annet enn å være flink siden skolestart føler jeg. Ingen PANG-start i dag, det ble grandis til middag (sett inn bortforklaring) men bortsett fra det har det vært en helt vanlig dag.

 

I morgen blir det Zumba og det er ukens eneste planlagte treningsøkt. Skal forsøke å få klemt inn en økt til.

 

Skal kutte ut snop, kaker og godis fra og med i dag. Kosemerkene mine skal jeg bruke på et par glass vin i helgen. Klemte i meg en smil på søndag uten å tenke over hva jeg gjorde - sånt pleier ikke jeg gjøre! Er (heldigvis) lite begeistret for søtt og snacks, så skal klare å styre meg. Bare der kan jeg sikkert spare 2000 unødvendige kalorier på en mnd som jeg heller vil bruke på en litt bedre middag en dag i uka.

 

Nøkkelord for hver dag denne uken:

Knekkebrød

Yoghurt

Frukt

Grønnsaker/salat

Fisk/fiskepålegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest Movistar

Datt visst ut jeg. Jaja.

 

Det var ny start 2. januar. Denne gangen supermotivert, men avventende pga et veldig hektisk vårsemester som starter i morgen. Vekten tikket inn på 79,2 kg - HELDIGVIS under 80 kg. Var ikke fornøyd med tallet, men i "hindsight" så kunne det jo vært mye verre dersom jeg ikke hadde vært såpass måteholden med julekosen i desember som jeg faktisk var.

 

Ringen som gutten min har plassert på fingeren min er absolutt en motivasjonsfaktor når det kommer til måtehold ved måltider. Denne uken har jeg vært kjempeflink - og det vises på vekten! I morgen, mandag, er "offisiell veiedag" men jeg har mange kontrollmålinger i løpet av uken. For meg er det en ekstra puff som får meg ut av dynen om morgenen.

 

Jeg har mål om å nå 77-tallet i morgen! I dag viste kontrollmålingen min 76,9 kg - men det var kl. 11. Orket ikke stå opp før, det er jo søndag. Men det tyder jo godt for at jeg ligger på 77-tallet i morgen tidlig.

 

I romjulen ringte jeg kirken. Fikk beskjed om å ringe tilbake i februar, da har de sannsynligvis lagt opp vielsesplanen for 2013. Når dette er gjort må vi booke lokalet, men etter det legges alle bryllupsgjøremål på is frem til slutten av juni.

 

Fikk enda en motivasjon til å slanke meg i romjulen. Fikk nyss om at en kjær barndomsvenninne skal gifte seg i juli. Først ble jeg glad, så ble jeg lei meg (2012 skulle jo bli VÅRT år, men jeg utsatte bryllupet pga utdannelsen min), og nå er jeg kjempehappy på hennes vegne. Hun fortjener lykkelig kjærlighet mer enn noen andre jeg kjenner etter det hun ble utsatt for med sin eks.

 

Så til juli må jeg ha slanket meg masse. Jeg vil se bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

77,2 kg i dag! Minus 2 kg =)

 

Er veldig fornøyd. Om bare 8 kg kan jeg tillate meg selv å begynne å se på brudekjoler! Men det hjelper jo ikke så mye når jeg strengt tatt ikke har tid til det med alt skolearbeidet... :unsure:

 

Er litt sært å tenke på at bare skarve 8 kg skal ha noen effekt, men da er BMIen min på 23-tallet... Syns jeg har så mye mer overflødig fett på kroppen! Men skal begynne med noen forsiktige styrketreningsøkter nå snart - da får jeg nok strammet opp en ganske så dvask dissemage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

77,2 kg i dag også :) vet at 76,9 er i nærheten, så stresser ikke med det. Håper å se tallet i morgen. Målet er jo 100 gram om dagen!

 

I dag har det vel vært en mindre god matdag. Laget fiskesuppe til middag, ble veldig mett, veldig fort - fikk vondt i magen! Ble bare 300 kcal - så tok en porsjon til kvelds også. Kom meg til slutt opp i 1300 kcal.

 

Stakk så en tur på lagunen. Kjøpte meg en ny bukse til å gå i nå. Den kostet bare 100 kr og satt som et skudd (str. 31/34). Når denne er blir slapp rundt magen kan jeg bytte til den jeg kjøpte i str. 30/34 på lørdag. Trengte en ny bukse nå. Husker ikke sist jeg kjøpte ny bukse - men den ene av mine 3 dongribukser er begynt å bli hull i låret, en annen er allerede sydd i låret. Det er lov å kjøpe noe nytt når man er så flink! Hoho..

 

Var også på 10kronersmarked. Kjøpte blant mye annet chips og sjokolade. Det får ligge i fred fra meg om det så ligger midt på stuebordet, men har gjemt det for samboeren for han klarer ikke holde seg unna.

 

Skal ned til andre delmål - da skal jeg begynne med lørdagskos igjen.

 

Nå er det matpakke- og leggetid! Årets første fulle dag i morgen, men heldigvis er Drittfaget først sånn at jeg blir ferdig med sjitet for denne uken :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Litt hodepine i kveld. Det er nok en av grunnene til at jeg raidet kjøkkenet i dag :blink:

 

Men det ble med havregrøt og activia dobbel 0 og en halvliter vann. Dagens kcal stoppet på 1280. Godkjent!

 

Tviler ikke på at hodepinen min har med det veldig begrensede inntaket av mat å gjøre. Jeg drikker nok vann.

 

Jeg er jo litt i tvil på om jeg har riktig meny. I forhold til lavt aktivitetsnivå og 8 TP i uken så stemmer det, men dersom jeg setter det til middels aktivitetsnivå så er det meny 2 som popper opp.

 

Jeg ser at middels aktivitetsnivå innebærer jobber som innebærer noe aktivitet. Ønsker ikke legge ut her hva jeg studerer, men det er jo ikke helt stillesittende. Står mye, går ofte frem og tilbake til arbeidsbåsen, og vi holder til tider høyt tempo. Men jeg sitter en del også. Leste et sted her at bilkjøring er "lett aktivitet". Det kan kanskje sammenlignes med det.

 

Frem til mandag skal jeg vurdere å legge til 150 kcal om dagen. Det er jo ikke noe poeng i å spise alt for lite, og dersom jeg er midt i mellom meny 1 og 2 så er jo det riktig.

 

Eeeelsker å se på den nydelige ringen min. Den er en konstant påminner om hva jeg jobber for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Gikk greit med 1300 kcal i dag. klokken er snart halv ni og jeg er bare på 1100 kcal og har ikke vondt i hodet. Ringen er fortsatt litt trang, skjønner ikkeno jeg. Den blir vel tidsnok i romsligste laget. Skulle jo egentlig være på venstre ringfinger, men når vi prøvde ringstr. var sikkert den fingeren full i vann så den ble for stor deler av dagen. Så da var hørefingen et bedre valg. Vil aldeles ikke miste den!

 

Til helgen skal jeg opp igjen til mamma. Hadde egentlig lyst til å reise på hytten med sambo, men har så smått lovet å hjelpe henne i helgen, så ville ikke gå tilbake på det. Da blir det også fest hos en av venninnene i morgen kveld. Det positive er at jeg kjører - så da blir det ikke noe alkohol (pluss i margen!)..

 

Men har fått beskjed om å komme sulten :unsure::blink: GODT AT HUN SA DET! For da vet jeg at det blir noe ulovlig (frem til 2. delmål) så da skal jeg absolutt ikke komme sulten. Må spare noen kcal til da. Men bare noen.

 

Jeg håper (DESPERAT) at det ikke er aioli og foccaccia. Jeg skal klare å motstå ALT annet enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Spist for lite i dag - bare 1100 kcal.

 

Buffeen på festen var som ventet ganske overdådig, men jeg bestod med glans. Avstod også fra dessert (sjokoladekakefondant med vaniljeis) og en av mine favorittsjokolader. Som forventet spiste vertinnen ca. nix av det usunne hun stappet i samtlige av gjestene sine - unntatt yours truly.

 

Her hjemme hos mamma må jeg passe meg for skålen med toblerone som står på stuebordet. Ignore, ignore, ignore er stikkordene. La dem stå =) tror det skal gå fint. Det er jo bare å holde blodsukkeret stabilt, noe jeg absolutt ikke har vært særlig flink til i dag.

 

Tenkte på sommeren og kjoleprøving i dag. Gleder meg til å bli normalvektig og vel så det. Det skal bli så deilig å dra på seg buksen i str. 30 og oppleve at den sitter som støpt. For øyeblikket har jeg den nye i str. 31 på meg - jeg har mine mistanker om at den er bra stretch i, men får ingen valk i sideflesket av den, så str. er nok egentlig perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

LØRDAG!

 

Utfordringer og viljestyrken skal kjempe.

 

Toblerone på bordet? Yep

Hvitvin på kartong? Yep

 

Men nå har jeg kommet meg til 14 januar uten å spise snop, så førstnevnte skal ikke passere mine lepper. Jeg holder meg til godtefri januar. Det er jo ikke verdt kaloriene - jeg skal jo nå normal BMI før jeg tillater meg å spise snop.

 

Vin? hmm. Tok ett glass sist helg. Men da var jeg sikker på å ha gått ned ganske bra likevel. Denne helgen er jeg mer usikker på hvordan vekten er på mandag. Har mål om å komme godt ned på 76-tallet, men jeg har ikke sett noe som er veldig lovende denne uken. Jeg holder meg unna vinglasset i dag også. Spiser heller litt ekstra sashimi, mmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Djeezes!

 

I dag så jeg kanskje drømmekjolen på et bryllupsforum. 3/4 blondearmer og dekket nesten helt opp til kravebeinet. Søkte med google images og fant ut det var en kjole fra Pronovias. Og da sendte jeg likegreit en mail til de som fører Pronovias i Bergen om de har den inne eller om de tror de får den og at jeg VIL VIL VIL komme og se på den i så tilfelle...

 

Og jeg som skal gå ned 10 kg før jeg prøver en eneste kjole :lol:

 

Kjolen koster sikkert mer enn forlovelsesringen min. Godt mamma er i det spandable hjørnet når det gjelder Kjolen. Så lenge den er slik hun vil (ganske dekkende), så tror jeg hun hadde solgt bilen for å gi meg den perfekte kjolen. Hun er ganske giret på at "verdens beste datter" skal gifte seg med en mann som er så til de grader godkjent på hjemmefronten.

 

Herregud. Drømmemannen og nå drømmekjolen? Jeg tåler snart ikke mer. Hadde aldri trodd jeg skulle finne en kjole som bare sa "pang" inni meg når jeg så den... men har jo ikke sett den irl ennå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Veiingen gikk helt etter planen! -0,7 kg til 76,5 kg.

 

På onsdag er det ny veiing - kjekt med 2 offisielle veiedager i uka! :lol: så om det går galt på én, så går det kanskje bedre på nr. 2 :huh:

 

Neste uke har jeg mål om å nå 75-tallet! Så spørs det om jeg klarer det!

 

Nå er det bare 2 kg igjen til delmål nr. 2! Tjohei som det går! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Vi fant EN fåkkings jævla dato som passet veldig godt i 2013.

 

Trukke du faenselskapet som forloveden jobber for flytter han til en annen skiftplan da?

 

Så nå passer INGENTING sommeren 2013.

 

Og tror dere han synes å bry seg da?

 

Er sliten i dag etter en tøff skoledag og nå klikker det snart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ikke noen løsning i dag heller. Eneste steget på veien vi har kommet er at datoen vi har satt ikke går.

 

Han gjør halvhjertet innsats føler jeg.

 

Jeg blir mer lei meg.

 

Kjempe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

75,2 kg i dag!! :lol:

Tok også kroppsmål, og hoftemålet mitt tikket inn på rett under 100 cm (99,8 cm). Midjemålet mitt 78,1 cm er også veldig gøy å se - men det varierer veldig ila dagen avhengig av hvor mye lite kokt eller rå grønnsaker jeg har spist, og i går spiste jeg MYE av det.

 

Leggene mine (my vicious enemy) har endelig kommet seg under 42 cm omkrets. Målte 41,7 cm... Tror jeg skal prise meg lykkelig om de noen gang kommer under 40 cm.

 

Motivasjon i helgen: komme meg på 74,9 til mandag! (it's a long strech, I know, men ser det i hvertfall til uka!)

 

Angående bryllupsdato skjer det intet nytt under sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Lykke til på veien Moviestar! Ser du kjemper bra her inne, stå på! Å ha noe å strekke seg etter er bare bra etter min mening ;) Og du kan fint klare 74,9 til mandag ;)

 

Når det gjelder din kommende mann som ikke viser så fryktlig mye intersse når det gjelder dato, så er nok det slik de aller fleste menn er! De skjønner ikke hvorfor det har så mye å si hvorfor kvinner har så dårlig tid med alt :P Det er ikke det at de vil såre, men de rett og slett skjønner ikke.. (er vel en grunn til at jeg er singel fremdeles :P) så prøv å ikke la det gå innpå deg :)

 

God helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Nei han gjør nok ikke det! :blink:

 

Men når jeg foreslo at vi bare skulle ta en tur ned på tinghuset og ha familie på resturantmiddag så var det nå klart at det VILLE HAN IKKE!

 

Han sier "det er så lenge til!" og så foreslår jeg å ta det siste helgen i juli i ÅR, men da blir han litt satt ut og vil IKKE det heller. Det blir for snart!

 

Så han har nok sine meninger om saken men gutten er ikke lett å forstå seg på!

 

Vekta viste 75,0 kg i dag. Ble (nesten) ordentlig lørdagsmiddag i dag og den kan jeg godt fortsette å spise om lørdager når vi skal ha noe godt. Rett under 600 kcal og 300 gram salat i en og samme rett.

 

Ligger rett under 1300 kcal i dag. Tar meg en skyr eller noe til kvelds, men nå er jeg så mett at jeg triller på sofaen. Spesielt å være så mett!

 

Bakte lavkarbobrød (pose) i dag. Det var veldig saftig og godt. Toro sitt tror jeg?? Usikker, glemte å lese på pakken. Det lå i hvertfall ikke inne på kaloridagboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ombestemt meg ang. brødet. Det var saftig men ikke spesielt godt. Det er fortsatt saftig i dag, men smakløst.

 

Men men. Skal nå spise det. Må spise det! Hiver ikke brød til nesten 50 kr ut av vinduet!

 

Veiedag i dag: 75,2 kg. Bra nedgang fra 76,5 kg forrige uke! Neste mandag er målet mitt 74,5 kg - DELMÅL pga der tipper jeg under BMI 25.

 

Det er så deilig å kjenne på at DENNE gangen går det virkelig! Denne gangen skal jeg lykkes. Jeg skal under 69 kg - og aldri si meg fornøyd med en høyere vekt ever again! Det er min magiske FY-grense. Tipper jeg 69 kg må jeg på slanker'n igjen. Skal også hive for store klær når jeg passerer 69,2 kg (10 kg ned). Sånn at klærne blir mål for hvor jeg vil være!

 

Men nå må jeg lese =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Liten glipp i dag. Har feilberegnet litt i løpet av dagen :rolleyes: (hoderegning! Fikk en som er født i 1966 til å bli 57 år gammel i går) og endte opp på 1300 kcal allerede etter middag kl 17 :huh:

 

Så det ble en liten sprekk - men satt det på "kosemerkene". Jeg spiser de i tillegg til Meny 1 på 1300 kcal og tar av dem ut over uken. I dag ble det 4 stk til kvelds og de ble brukt på 60 gram skyr med sukkerfri saft og eple i biter. Det er deilig og frisk dessertkvelds. Var sugen på noe godt =)

 

Sambo er dradd på hytten. Jeg er hjemme i rothuset! Klokka er over åtte og jeg burde:

 

lese til kollokvie i morgen

rydde rundtomkring i huset

vaske treningsklærne til the spouse

brenne og bli kvitt en haug med papirer som ikke kan kastes

 

1-2-3-start?

 

Ååååååh... vil bli slank NÅ!

 

(Vil prøve kjoler NÅ!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

 

lese til kollokvie i morgen CHECK (tok det i morges i stedet)

rydde rundtomkring i huset CHECK

vaske treningsklærne til the spouse CHECK (og CHECK til han også - han kom faktisk på av seg selv å spørre meg om jeg gadd å gjøre det - da hadde jeg jo allerede gjort det, men det kunne jo ikke han vite)

 

brenne og bli kvitt en haug med papirer som ikke kan kastes NOPE. Blir så mye aske, orket ikke tanken på å dra frem askestøvsugeren i dag.

 

 

I dag har jeg bare slappet av. Skal lese litt til noe jeg skal assistere i morgen tidlig, men 20 min på sengen skal gå bra.

 

Er så fornøyd med at vekten har rikket seg i dag. Var jo redd for å havne på et platå allerede. Det tror jeg ikke jeg hadde taklet bra. Men jeg tåler et platå i området 72 kg. Det kommer jo alltid, erfaringsmessig.

 

Jeg er i rute til å faktisk klare det usannsynlig dristige målet mitt om normal BMI innen februar. Det er helt fantastisk! Tikket inn 74,8 kg i dag og BMI 25,0. Jeg er nede på 24,9 rundt 74,5 kg. 300 gram til mandag skal jeg klare!

 

I morgen er siste skoledag denne uken. Elsker de lange helgene. Nyter det for det det er verdt. Har lest hver dag etter skolen denne uken, samt søndag. Flink student! Det føles godt. Kjenner selvdisiplinen min har vokst i januar - så (nesten) godtefri og vinfri januar har ført med seg akkurat det jeg ønsket å oppnå! Jeg skal selvsagt lese på fredag - det er lesedag - men trenger ikke stå opp kl. 6.30

 

Har veldig lyst på vin i helgen, men med denne gulroten å se frem til mot mandag, så skal jeg droppe det.

 

Målet mitt før mars er nok i dristigste laget. Kan nok håpe på max 500 gram i uken. Men det er "bare" 2 kg ila februar. Det høres så lite ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ble fest og 4 glass vin, ja.

 

Jaja.

 

I dag har jeg ordentlig lørdag. Dvs. 2 stk. pizza grandiosa og en (ganske liten) skål med is til dessert. Drakk cola zero til pizzaen også!

 

Jeg teller ikke kcal i dag. Har tatt meg frriiiii!

 

Men følger jo med på mengdene, så tror det er greit.

 

Regner ikke med å klare 74,5 til mandag, men kjenner at jeg ikke bryr meg så veldig. Målet blir nådd etterhvert likevel. Om det skjer i januar eller februar er ikke nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Regner med stillstand til i morgen, og det tar jeg fint. Tåler også litt oppgang. Har gått ned bra i januar.

 

I morgen er det ny start på 1300 kcal. Skal være streng på 1300 kcal denne uken. Det innebærer å planlegge frem til og med middag dagen i forveien.

 

I morgen blir det da havregrøt til frokost, 1/2 mestemacher og en frukt til lunsj, 2 gulrøtter til mellommåltid, tomatsuppe til middag (kanskje et egg?), skyr og frukt til kvelds. Så får vi se hvordan det teller ut i kalorier.

 

Skal ned 500 gram i uken fremover mot mitt neste delmål på 71,5 - forhåpentligvis før påske! Jeg må jo først nå det nærmeste delmålet på 74,5 kg, men det skal komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Movistar

Etter en uke med magesyke og en slapp uke denne uken mht trening syns jeg det er ok at det går treigt slankemessig - så lenge det går rette veien. Jeg HAR jo god tid =)

 

Vi har bestemt at vi beholder datoen 29.06.13 B) Så nå begynner jakten på lokalet! Stallmestergaarden er allerede booket (første jeg fant som virkelig passet oss) så har plassert oss på venteliste der (tror jeg, de har ikke svart på mailen min!) og nå ser jeg på andre steder - men det er ingenting ennå som er midt i blinken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har skjedd litt siden sist!

 

Datoen er flyttet litt frem - det blir 22. juni og ikke 29. juni. Dette pga kirken vi ønsket oss ikke har vielser 29. juni!

 

Og så gikk det slag i slag - fant et lokale som er 2 min fra kirken og som er veldig fint for oss. Ikke for staselig men ikke for shabby heller. Så i dag var vi på visning av lokalet, og vi har vel egentlig bestemt oss!

 

Lokalet er med catering, så da er DEN også i boks! Og bryllupskake følger med, så da må vi jo til slutt bare velge en fra bakeren de har samarbeid med - check på den også!

 

Vi får (MÅ) stå for all drikke unntatt kaffe, te, etc, selv. Og det er supert! Og så tar vi med egne kaker og snacks om vi vil - og det passer bra!

 

Dvs vi har:

Kirke (2500 kr)

Catering (ca. 1050 per couvert - 4 retter)

Servering (inngår)

En i baren (inngår)

Oppdekking og pynting (inngår)

Utvask (inngår)

Kake (inngår)

 

Gjestelisten er også godt på vei!

 

I looooove it!

 

Nå kan jeg slappe av og bare kose meg med resten av planleggingen. Tror jeg :)

 

På kilofronten går det også sakte og trutt fremover! Jeg ser et ledd jeg ikke har sett så tydelig før på håndleddet mitt. Syns det er så pent! Og lårene mine er endelig under 60 cm omkrets!

 

Jeg holder på mitt mål om å være under 70 kg før jeg tripper inn på prøvetime hos en brudekjolesalong. Men det er jo under 5 kg til nå! Veide 74,0 i dag! Så 73-tallet på vekten tidligere denne uken. Håper det titter frem på mandag også. Har hatt etedag både i går og egentlig i dag også (tapas i går, hjemmelaget pizza i dag). Men i morgen (og rester på søndag) er det lasagne, og det liker jeg ikke noe særlig så da blir det mest salat!

 

Gleder meg sånn til å nå 69-tallet! Gleder meg til alt fremover. Til å se kroppen min bli smalere.

 

Har prøvd alle sommerklærne mine som var for trange sist sommer - de er romslige! Har også prøvd en tights jeg kjøpte uprøvd. Den er fortsatt litt liten, men det er også det eneste plagget jeg eier som fortsatt ikke passer.

 

Har begynt å gå med dongribuksen min i str. 30. Trodde den var stretch, men det var den jo ikke! Men må begynne å gå med den nå, før den ikke sitter skikkelig lenger. Den er kanskje litt trang når jeg nettopp har spist, men det er bare bra.

 

Og klinikktøyet mitt som jeg kjøpte for bare noen mnd siden er begynt å bli så stort at jeg må hipse på det! Fornøyyyyd med det :) selv om det var dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Movistar

Endelig ser det ut til at jeg kan håpe på en periode med litt nedgang igjen. I dag så jeg nytt tall på vekten - 72 tallet! Det var skikkelig motiverende! Krysser fingrene for at det holder til mandag. Skal være flink i helgen :)

 

Har planer om å lese litt skole, ikke drikke vin (kanskje et glass om lørdagen blir hos mamma) og ellers bare slappe av. Sender sambo på hytten, godt å være litt alene også. Han har hatt friperiode og da syns jeg vi går litt på hverandre i lengden. Han er hjemme hele dagen og jeg er sliten når jeg kommer hjem fra skolen. Vi er ikke helt i samme modus da.

 

I dag er også dagen da jeg offisielt slutter på p-piller. Har ingen planer om familieforøkelse før bryllupet eller under studiene, men hormonprevansjon har ødelagt så mye av meg nå at jeg vil kvitte meg med drittet. Sambo har virkelig vært støttende og god når jeg til slutt bestemte meg. Er litt spent på å bli kjent med meg selv igjen etter 5år på hormonmøkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Jippi!! 71-tallet!

 

71,8 i dag. Blir vel stillstand en stund nå. Like greit - kroppen trenger å stabilisere seg hvis jeg skal håpe på en evig slank tilværelse. BMI 24,0!

 

Midje/hofte: 75/99 = 0,76 :) Under 0,8 og et tegn på sunn fettfordeling.

 

Har satt meg et endelig "trivselsvekt" mål på 68,5 kg. Det er nå litt over 3 kg unna. Og DET skal jeg klare før sommeren!

 

Skal deretter foruksere på trening, hovedsaklig styrketrening som er svært viktig for min kommende yrkeskarriere. Da blir jeg forhåpentligvis enda slankere, men etter 68,5 kg er ikke nedgang lenger et mål. Ser for meg at jeg ender opp på 66-65 kg tilslutt, men som sagt - ikke noe konkret mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...