Gå til innhold

Bryllup 2013


Gjest Movistar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Movistar

:unsure:

 

Just another bump in the road. Planlegge bryllup så lenge i forkant er INGEN god ide. Søren. Skulle valgt juni 2012 når vi fortsatt hadde sjansen :(

 

Datoer som ikke går i 2013:

 

ALLE (!) lørdager i juni (t.o.m 22.06 pga skole/masterseremonier, 29 pga den eneste aktuelle kirken ikke har vielser den datoen), juli pga fellesferie, august pga ny i jobb, september pga ny i jobb osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Movistar

Prøvetime booket til 25. juni!

 

Det er 52 dager til!

 

Jeg skal vel klare skarve 2,5 kg til den tid? Drømmen er å komme under 70 kg =)

 

EDIT: dato er forresten bestemt. Kirken venter vi heller med, lokalet er i boks.

Endret av Movistar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Lyst på selskap?

Eller er dette mer som en trenningsdagbok?

 

Jeg og Samboern min ble nemlig i kveld enige om å satse på å gifte oss etter at jeg er ferdig med bacheloren min i 2013.

 

Jeg er en jente/ dame på 28 år kjenner jente glir lettest for meg, men må vel snart innse at jeg begynner å bli voksen.

Er for tiden i svangerskapsperm. Har en gutt på 8 månder. Et år igjen av en bachelor grad.

Er samboer med en tam nerd.

Ønske vekta mi er 65 kg så 10 kg på et år. Burde være overkommelig.

Måler og veier i morgen så får vi se da.

Vekt betyr egentlig ingenting for meg da jeg tydligere har vært godt trent, men tung.

Så kjolestørelse 38 er målet mitt. Da syns jeg at jeg er pen.

 

Plannen for vektnedgang er.

Oppføring av hva jeg spiser.

1 Time trille tur hver dag + 3 kvarter styrketrenning egenvekt 4 dager i uken.

Knekkebrød i stedet for brødskive.

Mindre middagsporsjoner.

Mer frukt og grønt.

Måndesmenyer.

Handling 1 gang i uken.

Godter 1 gang i uken, men mindre mengder. Kan ikke kutte ut da sprekker jeg bare.

 

Edit vekt=78.6kg 13.6 kg til målet

Endret av Bryllupsfin13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

hei hei bryllupsfin. Du er velkommen, men jeg har ikke mye aktivitet her inne for tiden. Jeg nærmer meg mål - men de siste kg sitter godt!

 

Jeg tenker også str. 38, men da jeg skal ha en spansk kjole og er redd de er veldig små i str, så tenker jeg str. 38 i vanlige klær. Har aldri vært slank, så for meg blir målet til mens jeg holder på. Litt skummelt, for jeg ser jo ikke så godt nedgangen som de rundt meg.

 

Har hørt fra enkelte (smålubne "sabotører!") at jeg ikke bør slanke meg mer, men jeg skal ned til under 70 (se signatur)

 

Er fulltidsstudent og vel så det, trening driver jeg ikke med for øyeblikket. Det blir trening når målet er nådd - jeg har gjort dette så mange ganger at jeg må prøve noe nytt - ta det i to omganger. Først ned i vekt, så trene opp.

 

Skal prøve min første kjole 25. juni. Er spent på om den passer. Tror de bare har str. 38-40 inne.... (se avatar)

 

Edit: er 27 år selv, ingen barn.

Endret av Movistar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Det går treigt. Jeg er stabil rundt 73 kg, og det har jeg vært siden påske ser jeg. Sånn blir det vel. Er kanskje lurt å stabilisere seg litt, men jeg er utålmodig!

 

Jeg vet hva jeg gjør galt - jeg er rett og slett ikke streng nok med meg selv. Jeg unnskylder meg med at jeg drukner i skolearbeid, og da blir det jo sånn. Så får jeg heller satse på at de siste kiloene renner av når stressfaktoren går ned!

 

jeg skal fortsatt ned de siste 5 kg. Gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure:

 

Just another bump in the road. Planlegge bryllup så lenge i forkant er INGEN god ide. Søren. Skulle valgt juni 2012 når vi fortsatt hadde sjansen :(

 

Datoer som ikke går i 2013:

 

ALLE (!) lørdager i juni (t.o.m 22.06 pga skole/masterseremonier, 29 pga den eneste aktuelle kirken ikke har vielser den datoen), juli pga fellesferie, august pga ny i jobb, september pga ny i jobb osv osv osv

Hei :) jeg skjønner at fellesferie kan virke som litt kjedelig å ha bryluppet, men det kan faktisk bli litt motsatt, hvis dere sender ut "save the date" nå, så vil de fleste være klar over at dere skal gifte dere da, og de vil da kunne komme i bryluppet deres fordi de har ferie, og dere kan også dra på bryllupsreise fordi dere har feire. så kan hende det kan være noe å tenke over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. kom over denne tråden nå, og vil gjerne bli med. jeg skal gifte meg i 2013. er ferdig med min BA nå i år, og kjenner at det har blitt mye feil mat og mye godteri i eksamensperiodene, og dette er ikke helt heldig for vekten. har tidligere trent mye, så det har hatt lite å si hva jeg puttet i meg, men det siste året har jeg hatt store ryggproblemer, og ikke hatt nok overskudd til å trene i tilegg til skole arbeidet. men nå skal jeg endelig begynne å jobbe, og da blir det 8 timers dager i stedet for 12 timers dager, så da bør det være mulig å kunne begynne å trene litt mer igjen. har det siste året godt opp ca 6 kilo, er svært lite fornøyd med det, er vel streng tatt ikke kilone som plager meg mest, men at jeg har begynt å bli mer fett enn muskler. jeg vil ned til mellom 55 og 50 kilo innen jul, så det vil si ca 6 - 10 kilo, er ikke fult så opptatt av vekt som hvordan kroppen føles og ser ut, nå føler jeg meg bare slapp og dvask.

har vært å prøvd et par brudekjoler, ble i str 38, men har alltid vært str 34/36 tidligere så vil helst ned igjen dit, før jeg kjøper brudekjole. det er jo tross alt bare en dag man har den kjolen, og man bør føle seg komfertabel og føle at man ser bra ut i kjolen.

trenger noen som kan oppmuntre og pushe litt i de perisodene det går litt treigere enn vanlig. har lagt merke til de siste dagene at når jeg kutter ut godteriet så ligger jeg på rundt 1000 - 1200 kalorier om dagen, og da spiser jeg nok grønnsaker og frukt hver dag, og er mett ca hele dagen, blir aldri sulten. noen gode tips på hvordan man skal kunne komme opp i 1600 kalorier om dagen, uten å spise masse usunne ting ? som kanskje ikke er så mektig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bryllupsfin13

Makrell og laks er jo sunt godt å utrolig fett. Hvis du spiser litt rikelige porsjoner av det får du dobelt så mange kalorier som en god biff + et hjerte i margen for hjerte sunt fett. Spiser knekkebrød med makrell i tomat hver kveld selv. Da skal jeg si de siste 300 kcal kommer helt av seg selv :D .

 

Jeg har begynt med 30 day shred må si jeg liker den slemmeste biggest looser trenern.

Hun som trener å han snille som meny plannleger så tror jeg hvm som helst kunne kommet i mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Hei :) jeg skjønner at fellesferie kan virke som litt kjedelig å ha bryluppet, men det kan faktisk bli litt motsatt, hvis dere sender ut "save the date" nå, så vil de fleste være klar over at dere skal gifte dere da, og de vil da kunne komme i bryluppet deres fordi de har ferie, og dere kan også dra på bryllupsreise fordi dere har feire. så kan hende det kan være noe å tenke over :)

 

Det er flere grunner til at vi ikke vil ha i fellesferien, men du har helt rett i dette med at brudeparet selv kan dra fordi de selv har ferie - men for oss så er ikke det tilfelle :-p

 

Min forlovede jobber skift (9 dager "på" 7 dager "av" 9 dager "på" og 16 dager "av") og jeg er student, så fellesferien gjels ikke for oss.

 

Egentlig - og nå mener jeg ikke å støte noen, noen har jo ikke annet valg - så syns jeg det er utrolig dårlig gjort å velge fellesferien til bryllupet. Folk har som oftest bare de ukene til å reise vekk og være med familien sin, og da vil et bryllup oppi dette være litt kjedelig. De vil nok dra i bryllupet - men det hadde vært bedre å ha det i en helg utenom fellesferien.

 

Men vi har funnet dato =) det blir 29. juni 2013!

 

Så hyggelig med litt liv i tråden! Velkommen skal dere være =)

 

Målet mitt er kjole i str. 38, men når du har vært str 34/36 forstår jeg godt at du vil ned i den størrelsen, xey. Jeg har aldri vært under str. 40/42 og er ganske utålmodig til å gå ut og kjøpe ny garderobe i str. 38. Men med så mye som foregår på skolefronten må jeg ta det når det kommer.

 

 

Jeg har overfylt kalorikvoten min med både snacks og fet mat i det siste, og i helgen ble det nok enda litt ekstra pga vin. Men i dag skal jeg være flink.

 

Skal prøve å holde meg innenfor kaloribudsjettet de siste skoleukene. Kanskje jeg klarer å komme med ned på 71-tallet (BMI 23-tallet) innen kjoleprøvingen. Trening kan jeg desverre ikke bruke tid på - jeg har rett og slett ikke tid for øyeblikket. Det høres ut som en dårlig unnskyldning, men sant er det.

 

Nå skal jeg ut og nyte de siste solstrålene på vår solfylte veranda. Vi har sol helt til kl. 21 nå. Så utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Movistar

Da var kjolen prøvd og den satt - nesten - som et skudd! Noen få kilo til, så er vi i mål! Målet må bli rett under 70 kg.

 

Det blir nok den jeg falt for på mandagen, i en eller annen vri. Må prøve litt her i Bergen også, men jeg syns det ble ordentlig pent! Og så ble jeg så overrasket over hvor slank og pen jeg ble! Selv om håret var en stor bust og hudfargen litt grønn (hadde omgangssyken hele søndagen) så må jeg si at det ble riktig så bra!

 

Mannen er ikke helt enig med at jeg ikke skal ha "tube topp" kjole. Men det får han heller være uenig med. Jeg viste ham et bilde, og han sa at han "var nå ikke helt sikker" - men det får han bare bite i seg. Jeg skal ikke være "naken" brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...