Gå til innhold

orker ikke mer, har holdt på i 7 uker nå!


Gjest anjah

Anbefalte innlegg

Har så lyst og gi opp nå.....

Nå har jeg ikke veid meg på en stund og en måned siden jeg målte med, har trent 5 ganger i uken hele tiden, sluttet og røyke på lørdag så de siste dagene har jeg gjerne trent 2-3 ganger for dagen for og ikke tenke på røyken... Vekten viser ingen forskjell, første skuff! Men tenkte så mye jeg har trent må jeg jo ha mistet en del cm, så sjekket alle steder jeg har målt før og det var ingen forskjell!! NADA! alle sier du går ikke ned i vekt pga muskler veier mer, men når jeg ikke går inn i cm heller da????? hva skjer med meg????

Har lyst og spise en stor pose chips og røyke en 10 pk nå! Var jo ikke noe forskjell fra før når jeg levde sånn til nå likevell ;)

 

Er helt jævlig, lyst og stoppe og spise eller stikke fingrene i halsen igjen, ingenting annet har noen gang funket enn og være syk av spiseforstyrrelser eller reductil men de har de jo ikke lengre :D

(skal ikke gjøre det siste her asså, det bare frister og gå tilbake til det når ikke noe skjer, var ihvertfall tynn når jeg gjorde det)

 

(Les det andre innlegget mitt så får du mer helhet i hva jeg har gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en typisk dag for meg er to groveknekkebrød med pålegg til frokost

 

yoplait 0.1% blåbær yoghurt eller som over til lunch

 

Vanlig middag, ris, pasta, potet, kylling, kjøtt, fisk, sauser (spiser kanskje litt for mye middag...)

 

knekkebrød, frø og yoghur til kvelds.

 

pluss en frukt eller to og en gullerot utenom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kan det se ut til at du spiser for lite i forhold til trening. En yoghurt til lunsj er for lite. Det skal ligge en formel her inne et sted hvor du kan regne ut hvor mye du skal spise. Skal se om jeg finner den og gi deg et tips.

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skjønner godt at du blir frustrert - men jeg tror også at du spiser altfor lite og at kroppen tviholder på det den måtte komme over.

 

Sjekk denne kalkulatoren: https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

Legg inn din info, så får du utregnet ditt daglige behov for / forbruk av kalorier.

 

For å ha en fornuftig vektnedgang, skal ditt daglige inntak av kalorier ligge 500-800 lavere enn forbruket du regnet ut i energikalkulatoren.

 

Tror du må være veldig nøye med å føre inn alt av mat og trim i vektklubben. Jeg har slanket meg en "billion" ganger, har ENDELIG klart dette kunststykket, og jeg er overbevist om at dette med nøyaktighet, nesten nerdete innsats på føring og veiing, er nøkkelen - i allefall for meg ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! du har allerede fått mange gode tips her, men jeg må nett kommentere det dei andre skriver! - det at du spiser for lite tror jeg er riktig, tror du spiser altfor lite, jeg gjorde og den feilen, og vekten sto helt stille i maaange uker, begynte deretter å spise mer, og vekten gikk flott nedover!

 

en yoplait 0.1% til lunsj er altfor, ALTFOR lite, yoplait blir ikke regnet som et mellommåltid en gang, yoplait blir regnet som en melkeenhet. Du skal ha 2 eller 3 melkeenheter hver dag,og det i tillegg til andre måltider. dvs en yoplait eller et glass med melk!

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

I forhold til at du skriver du bør ligge på 1900 kalorier, er vel dette knapt 1000. Regner med kroppen din er godt inn i sparemodus.

 

Merker du også at du får UTROLIG lyst på sjokolade, chips - energitett mat? Det vil også være av samme grunn.

 

Øk kaloriinntaket og stol på at det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider
hmmm vanskelig da.. vet ikke hva mer jeg skal spise er jo konstant mett... beg på kurs i slutten av mnd får satse på det hjelper.....

 

Det er lurt! Da får du veldig god hjelp tilrettelagt deg!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper du snart ser resultater. Ingenting er så demotiverende som å ikke få resultater, når du gjør alt riktig. Håper du får litt god veiledning på kurset.

 

Enn så lenge - selv om vekta i perioder står stille, sier jeg til meg sjøl at det er bedre å være stor og sunn enn stor og usunn. Jeg forsøker å finne andre måter å motivere meg på enn bare vekt. Klarer jeg gå fortere opp bakken i dag? Klarer jeg ligge på 85% av makspuls litt lenger i dag? Klarer jeg svømme lenger på en time i dag enn sist? osv... Slike ting synes jeg også er motiverende, i perioder hvor vekta står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha for råd og motivasjon dere :) har tatt av p-plasteret nå så håper det og kan hjelpe litt på...... gleder meg til og beg på kurs nå, i går gikk jeg opp stoltzen for dere som vet hva det er, blod slit, men kjipt jeg ikke får inn riktig på trimpoengene, er jo ikke noe alternativ for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...