Gå til innhold

Krymperne uke 6!


Gjest chele

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Tenkte å holde det jeg lovet forrige uke, nemlig å være først i dag....Når det gjelder vekta, har den holdt seg stabil denne uka, 65,5 og ingen forandring. Fikk åtte trimpoeng på skitur i helga, men har ikke vært så flink ellers.

 

Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å motivere meg for å bli kvitt de siste 2 og 1/2 kiloene jeg har bestemt meg for å få vekk til sommeren. Jeg merker at det at jeg er så nær målet gjør at jeg blir litt sløv av en eller annen grunn....Har dere det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 400g siste uken, men har 27,6trimpoeng, ny rekord for meg på en uke. Midjemålet har gått inn med 1 cm og jeg ser tydelig at buksene blir større. Håper vekten snart går riktig vei også. Føler jeg har spist bra så snart må vel resultatene komme.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å veie meg i morgen men tenket jeg skulle være litt støttende her.

Til chele det er nok vanlig å bli litt sløv når målet er så nærme og samtidig vil vell kroppen jobbe tyyngre med å miste vekt når det ikke er så mye å ta av. Men hold ut så skal du se at du plutselig er i mål.

Til stbs husker du på å øke matinntaket med så mye trim? Jeg har problemer med at når jeg trener for hard får jeg vann i kroppen og det tar litt tid før det forsvinner men da blir det et hopp på vekten. Kanskje det er slik til deg også..

Men cm kommer og da er det jo noe som skjer så det går no rett vei med deg også.

Lykke til begge to med denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm , det butter litt imot for tia . Vekta viste ett pluss på 0,3 til 59,6 . Det forstår jeg ikke grunnen til men kroppen er et rart maskineri . Jeg har 10,3 trimpoeng denne uka; det er jeg fornøyd med . Jeg har også kjøpt en omron stegteller gjennom GR-butikken . Kjempemotivator når jeg er ute og går !! Med maten har det gått fint , MEN pga morsdag og vin på fredag ble det nok litt for mange kosekcalorier . Likevel oversteg jeg ikke 1800 kcal hverken fredag eller søndag. Igår regnet jeg ut gjennomsnittlig kcal-inntak pr. dag i forrige uke. Jeg la plusset sammen alle dagene i forrige uke og delte på 7 . Så trakk jeg ifra forbrukte trimpoengkcal. Gjennomsnitt pr. dag ble da 1250 kcal . Det må da være fint når jeg med 10 trimpoeng i uka bruker 2000 kcal pr dag ?! Har noen synspunkter på dette , så vil jeg gjerne høre !! Iallefall : jeg er fortsatt motivert til å nå målet mitt !Hilsen petit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare 0.2 ned denne uken men jeg har da gått inn 0.5 cm på alle målepunktene denne uken så ... jaja får håpe neste uke blir bedre. Hadde 11 trimpoeng og lå på 1600kcal pr dag så jeg hadde jo håpet på litt mere men den gang ei. Men ned er jo rett vei så da så. Man får vell bare rette ryggen og gå på for neste uke.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jespersmamma
Jeg har gått opp 400g siste uken' date=' men har 27,6trimpoeng, ny rekord for meg på en uke. Midjemålet har gått inn med 1 cm og jeg ser tydelig at buksene blir større. Håper vekten snart går riktig vei også. Føler jeg har spist bra så snart må vel resultatene komme.;)[/quote']

 

Hvordan i all verden greier du å få så mange trimpoeng på en uke? Skriver du opp absolutt alt du gjør av bevegelser eller er du helt rå på å trene? Det meste jeg har hatt er 10,1 og da var jeg på 2 step timer og 2 spinning timer på en uke, og da var jeg dritstolt av meg selv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden greier du å få så mange trimpoeng på en uke? Skriver du opp absolutt alt du gjør av bevegelser eller er du helt rå på å trene? Det meste jeg har hatt er 10' date='1 og da var jeg på 2 step timer og 2 spinning timer på en uke, og da var jeg dritstolt av meg selv!!!![/quote']

 

Må vel si at jeg er "litt" rå på å trene. Har pulsklokke som måler kaloriforbruk og på en enkelt steptime(60min) har jeg faktisk forbrent 1000kcal. Men da målte jeg også en snittpuls på 155.

Forrige uke trente jeg 9,5 timer inkl. 2 timers tur med eldstemann på fjellet og en halvtimes spasertur/løpetur til barnehagen. Bruker pulsklokken til å beregne antall treningspoeng for det vil jeg anta blir mer riktig enn de tabellene som finnes i vektklubben. Denne uken har jeg syklet til jobb tre dager og da har jeg sanket 15 treningspoeng på de dagene. Kommer sikkert til å trene tre dager til denne uken, så å nå 25 treningspoeng denne uken også ser jeg ikke som usannsynlig. Er helt hekta på trening for tiden, og må forsøke å begrense litt for ikke å få trøbbel med beina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at jeg er "litt" rå på å trene. Har pulsklokke som måler kaloriforbruk og på en enkelt steptime(60min) har jeg faktisk forbrent 1000kcal. Men da målte jeg også en snittpuls på 155.

Forrige uke trente jeg 9' date='5 timer inkl. 2 timers tur med eldstemann på fjellet og en halvtimes spasertur/løpetur til barnehagen. Bruker pulsklokken til å beregne antall treningspoeng for det vil jeg anta blir mer riktig enn de tabellene som finnes i vektklubben. Denne uken har jeg syklet til jobb tre dager og da har jeg sanket 15 treningspoeng på de dagene. Kommer sikkert til å trene tre dager til denne uken, så å nå 25 treningspoeng denne uken også ser jeg ikke som usannsynlig. Er helt hekta på trening for tiden, og må forsøke å begrense litt for ikke å få trøbbel med beina[/quote']

 

Husk å få i deg nok mat, stbs. Trenger masse proteiner for å bygge opp alle de musklene du bruker om dagen. Kjempeflott innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å få i deg nok mat' date=' stbs. Trenger masse proteiner for å bygge opp alle de musklene du bruker om dagen. Kjempeflott innsats![/quote']

 

Takk fru luna, inspirerende som vanlig. Blir alltid i godt humør når jeg får svar fra deg. ;)

Må innrømme at jeg har sluppet meg litt løs når det gjelder kalorier denne uken. Har spist ostehorn med skinke og ost til lunsj tre dager. Tror kanskje jeg tåler det med så mye trening. Det merkelige er jo at jeg faktisk gikk litt ned i vekt i julen!? når jeg spiste mer enn vanlig. Du har nok kanskje rett i at jeg spiser for lite, men når man slanker seg så skal det jo liksom føles at man spiser litt mindre. Vi får se om ikke det løsner snart med vekttapet. Har forsøkt å spise litt mer til frokost og lunsj slik jeg ikke ender opp med å ha spist altfor lite når kvelden kommer, for da bør jeg jo slettes ikke spise så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...