Gå til innhold

Påskemål mandag 13-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen,håper dere alle har hatt en fin helg.

Søndagen gikk også veldig bra ang.matinntak..var ute og spiste på restaurant igår,og det gikk kjempefint,klarte meg fint uten dessert,tok bare kaffe. Så denne helgen har gått uten store utskeielser.Jeg er fornøyd.:-)

 

Så det blir spennende å vekta til onsdagen..

 

Lykke til alle som har veiedag idag. og ha en fin mandag alle sammen.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en god morgen!!!

Har veid meg og jeg er veldig fornøyd :D

 

Vekt forrige uke 67,3

Vekt i dag 66,4

Dvs 0,9 kg ned

 

Var litt nervøs da jeg skulle veie meg i dag. Var nemlig hos bestemor i går hvor vi spiste snitter og det var kaker og is. Jeg spiste 3 snitter, tok en liten bit sjokoladekake og litt is. Må også nevne at jeg trente som en gud da jeg kom hjem igjen. Har aldri trådd så mye på sykkelen som i går kveld ;)

Hun vet ikke at vi slanker oss ( er ikke vits å si det til henne) så hun har sendt med oss en stor melkesjokolade, en godtepose og en flaske Pepsi hjem. Det skal gis bort så fort som f*** :)

Ha en flott dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen totale sprekker, men heller ingen trim eller perfekt matinntak. Har fremdeles igjen over 5 kg til påskemålet, og for tiden står jeg ganske stille. (Helsigvis) Er blitt syk over helgen, men har kommet meg på jobb! -Må forsøke å få i meg mat på vanlig måte, og håper jeg skal bli bedre til spinning i morgen!

 

Kjempe bra resultater for Pia! Gratulerer med 0,9!

 

Kjemper meg videre, og skal veies på onsdag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 0,9 er utrolig bra Pia. Gratulerer!

 

Jeg veide meg fredag morgen og hadde da gått ned en del etter veiingen ondag (noe som sikkert skyldtes en meget tøff skitur torsdag ettermiddag). Jeg ble litt ovenpå og har dessverre skeiet ut både fredag kveld (vin og drink) lørdag (vin, kake og smågodt) og søndag (is til dessert, kvikklunsj og kakao i skiløypa, vaffel til kvelds). Trente i går og skal trene i morgen, men er veldig nervøs for veiingen på onsdag nå.

 

Ønsker dere alle en riktig god og sunn uke.

 

Stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utskeielser ja... Huff hele uken har vært en stor utskeielse, men nå mener jeg det- nå er det virkelig STOPP! Skal jeg rekke å gå ned noe til påske kan jeg ikke fortsette slik, da blir det heller 5 kg opp til påske. ;)

 

Men jeg har vært flink med trim denne uka, fått 7 trimpoeng og er fornøyd med det-siden det er målet mitt. I går spilte jeg i 1 time og 15 min på dansematte til Playstation, og forbrant utrolige 608 kcal! Effektiv trening dette- perfekt når en ikke orker dra ut for å trene. Er blitt veldig glad i pulsklokken min også som jeg fikk til jul, og den viser at formen er på vei opp. :D

 

Kjøpte meg ny vekt på lørdag- lei av å gå på vekten flere ganger fordi den viser forskjellig hele tiden... Men gleder meg ikke av den grunn til veiedag i morgen... Jeg har hatt 3 dårlige uker på rad nå, så nå føler jeg at jeg begynner på nytt. Og nå skal jeg virkelig klare det. Får ta en gulerot når suget er der... Men vi skal i bursdag i morgen, og det blir en utfordring. Får ta en liten bit bare, og mindre kosemerker til helgen. Eller ingen! Tror snart jeg må bare holde meg unna godis og chips...

 

Lykke til med ny uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Lykkelig veiedag i dag -1,1 kg og -2cm i midja

 

Har kost meg med skitur både fredag ettermiddag, lørdag og søndag.

Trim er herlig dere.

 

Synes nå at det går kjempefint med maten, prøver å veie smitt og smule.

Skriver det inn på sidene her, og er da sikker på at jeg får i meg riktig antall kalorier.

 

Ha ei fin uke, og lykke til med veiedagen alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heile veka, men spesiellt torsdag, fredag og laurdag ;) Fekk mensen på fredag så d e vel derfor. Vekta viste +0,3 kg, men d va ikkje anna å venta når eg gomla heile dagane og ikkje alltid på d mest sunne :D Va redd for at eg hadde gått opp meir, så alt i alt e eg vel fornøgd med resultatet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...