Gå til innhold

Dagen som forandret livet mitt


Gjest gingerkid

Anbefalte innlegg

Gjest gingerkid

For to måneder siden hadde jeg min toppvekt på 128,9 kg. Det var også rundt den perioden jeg begynte på ny skole helt alene.

En usikker 18 år gammel jente med vekten og det dårlige selvbildet å bære på. Vekten hindret meg i å få nye venner og selvtillit til å være meg selv, men det verste og beste som skjedde med meg var den første gymtimen jeg hadde. Jeg skulle bare gi gymlæreren legemelding om mitt dårlige kne da han begynte å snakke om at jeg var farlig overvektig og kom til å stryke i alle testene. Det var et slag i magen å innse at jeg var SÅ stor, men det ga meg også det pushet jeg trengte.

Målet mitt er å nå 70 kg. Jeg har en ganske kraftig beinbygning, så jeg kommer aldri til å bli tynn, men det kommer til å være en stor forbedring! Dette er jo selvfølgelig en lang prosess, men jeg er positivt innstilt til å gjøre det beste jeg kan!

 

Startvekt: 128,9 kg

 

Nåtidens vekt: 118,8 kg

 

Har slanket vekk: 10,1 kg

 

Mistet i cm: 73,5 cm

 

Kg igjen før jeg når målet: 43,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pent å være så veldig tynn heller. en sunn og fin kropp er flott. selvom du har kraftig bygning betyr ikke det at du ikke kan bli slank. du kan bli slank for den bygningen du har, og det vil bli fint på deg. .! om du skulle slanket deg til å bli like tynn som en med spe bygning ville du litt for tynn. - hvis du skjønner.

 

Så kjempebra at du er i gang! så må du huske å bli og være fornøyd med det resultatet du får! kjempe lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!!! Håper du fortsetter å fortelle om fremgangen din - slike historier er den beste motivasjon!

Kjente jeg fikk ny giv av deg, og det trengte jeg nå :-)

Har selv gått ned 31,5 kg siden mai i år, men har vært litt lite motivert den siste måneden... MEN, når jeg leser hvor sterk og flink du har vært, så skal jeg jammen stå på videre jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, har vært i samme situasjon selv. På den ene siden ønsker man ikke noe mer enn at gymlæreren skal bli truffet av en ambolt og for guds skyld holde kjeft, og på den andre siden blir man så fryktelig flau fordi man vet de har rett. Om de bare kunne hatt rett i en litt mindre offentlig setting!

 

Synes du er flink. Da jeg gikk på videregående var min taktikk å unngå alle speil og late som ingenting, inkludert den gangen en gutt gikk bak meg og laget lastebil som rygger-lyder. Tøft å se det i øynene og jobbe videre, stå på! Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...