Gå til innhold

Er helt ny her inne..


Gjest Golden

Anbefalte innlegg

Hei er helt ny her inne og prøver og finne ut av dette forumet.. jeg skal begynne og slanke meg nå.. og hoved målet mitt blir ned 50 hele kg.. noe som er veldig langsiktig. så deler det opp i mål med "5kg" ned omgangen.. tror jeg finner mye mer motivasjon i det..

 

problemet mitt er vel egentlig at jeg ikke er motivert til dette.. vet bare at nå MÅ jeg ta tak i dette problemet... så viss noen har noe motivasjon og sende over er det supert:D

 

ellers så lurer jeg litt på hvilken metode jeg skal kjøre.. noen som har noe og anbefale? tenker da helst i mat veien;)

 

håper noen har noen gode råd til en ny en på dette feltet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du vil finne mange tips for menyvalg osv under tråden "Ny i vektklubben" og i tillegg tror jeg det er lurt å søke fellesskap med de andre som også har planlagt å gå ned like mye som deg under tråden "Ned over 40 kilo".

 

Når det gjelder din egen motivasjon vil jeg anbefale at du søker litt i det som ligger bak at du føler du MÅ... Hvorfor MÅ du akkurat nå, hva vil du oppnå? Det å være litt spesifikk i forhold til hva en vil oppnå kan gi ekstra motivasjon - Er det feks. å bli i bedre form? finne klær som passer? være i stand til å leke med barna? få barn? unngå sykemeldinger? bedre helse? Kort sagt hva er det som trigger deg nå...

 

Jeg tror du vil få ganske raske resultater i starten dersom du kombinerer rett kosthold med nødvendig trening. Husk bare at du ikke må spise for lite ! Og ikke starte for hardt med trening i forhold til det aktivitetsnivået du har nå.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...