Gå til innhold

Betinga optimist


Gjest siverten

Anbefalte innlegg

Gjest siverten

Fy søren! Eit lite hjertesukk... Eg skal ha meny 3. Med det nye data-opplegget får vi jo karakterar for kostholdet vårt. Eg skal ha minst 1900 kcal dagleg, men eg slit skikkeleg med å kome opp i så masse nesten uansett kor mykje eg et... med mindre eg et noko skikkeleg usunt då ;) Gode tips vert mottatt med takk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så flink du har vært å gå ned. Har lest hele tråden din nå. Jeg må si jeg misunner deg meny3. Selv skal jeg ikke ned så mye og må følge meny 1. Det er jo nesten ikke mat i det hele tatt føler jeg og er konstant sulten. Derfor følger jeg meny 2 sånn ca, men føler at det også er lite mat. Vær glad for at du har meny 3. Da kan du kose deg litt og ikke føle at du er på slanken hele tiden. Når du går nedover går du jo gradvis over til meny 2 og tilslutt meny1. Så kos deg med meny 3 så lenge du kan. Spis noen nøtter eller noe du koser deg med i helgene. Det gjør hele slankingen lettere. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Halloen - lurer på om det er andre enn meg som synes det er vanskeleg å klare nok kcal? Eg har meny 3, skal altså ha ca 1900kcal dagleg, synes det er kjempevanskeleg å nå opp, blir sjeldan meir enn 1500-1700. Nokon som har gode tips?

 

Majones (ekte), nøtter/mandler, smør på skiva, litt fetere melk, litt mer saus osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siverten

Takk for fleire gode råd! Eg er klar over at det for så vidt er eit luksusproblem å skulle spise så mykje. Utfordringa ligg først og fremst i å finne rimeleg sunne alternativ som gir litt kval- lan vere lett å ta noko av det usunne, sidan eg har så mykje å gå på... No prøver eg i alle fall med nøtter, oliven og avokado - godt er det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er.. 10 i score er jo det beste av det beste!!!

 

Jeg har alltid fått veldig lavt, men i dag har jeg kommet opp i mellom 8-9.. problemet er bare at jeg er sulten nå. Men får ta noen gulrøtter om jeg ikke klarer å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest siverten

No er det ei stund sidan eg har vore inne på forumet. Har hatt nokre veldig travle veker, så eg har hatt meir enn nok med å få trimme litt samt fylle ut dagboka mi. Har begynt på mitt tredje kurs for ei veke sidan. Hadde veldig rask vektnedgang på kurs 1, seinare har det gått mykje langsomare. Men det går no nedover, sakte men sikkert. Tilsaman er eg no 14,6kg lettare enn då eg begynte i slutten av oktober - ikkje verst det :) Målet mitt er fem kilo til på dette kurset, om eg er skikkeleg flink og nøye, så kan eg klare det.

Korleis går det med resten av gjengen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...