Gå til innhold

Påskemål tirsdag 14-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Gratulerer hangglidern med nedgang på 1,1 kilo,kjempebra.Pia også gratulerer med 0,9 i nedgang,dere er så flinke..

 

Gratulerer til alle dere andre også som hadde nedgang på vekta,og til oss som vekta står stille,vi må ikke gi opp:-) Vi må holde sammen alle sammen.

 

En kald men fin dag idag også,skal ut og prøve skiene senere idag,men nå tror jeg det trengs en rydding her hjemme.

 

Lykke til alle som har veiedag idag,imorgen er det min tur...;)

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært helt i form den siste tiden, og vekta har stått uhyggelig stille. De siste dagene har jeg skjeiet litt ut i det små.. Unnet meg litt mer ris, litt mer brød, litt mer pålegg osv, og i dag morges viste vekta tegn ti lå rikke seg i riktig retning! -Veldig overraskende, men jeg pusher jo alle andre til å passe på at de får i seg nok, for å unngå kroppens fett-forsvar, men er det mulig at jeg har gått i fella selv?? Jeg vet jeg ligger på grensen til 1600 kalorier (skulle kanskje ha økt til 1700 iallefall), og når dagene blir hektiske og jeg ikke får spist alle mellommåltidene, så blir jeg sikkert liggende litt vel lavt. (Det har bare vært 3-4 dager med mye stress og forkjølelse) Lurer litt på om jeg skal øke inntaket litt, og kanskje bli flinkere til åmåle/veie og skrive igjen! -Vet jeg har sagt det før, men det er sannelig ikke lett! -Da må jeg innom nettet hver dag etter obb, og det tar mye tid fra familie, hus, trening, lesing og alle andre ting som jeg også burde gjort! (Jeg er ikke så bra på å ta raske turer på nettet!)

 

Skal iallefall på spinning i dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver CamCam. Jeg har heller ikke vært helt i form i det siste. Jeg er ikke syk, men bare veldig slapp - også har jeg ikke klart å spise så sunt i det siste - og da blir jeg i litt dårlig humør.

Jeg vet at jeg ikke har gått ned i morgen. Hadde planer om en skikkelig knekkebrød dag i dag - men så kom jeg på at det er Valentines day og i den forbindelse har jeg lyst til å overraske kjæresten med nybakte boller da jeg vet at det er det han ville satt mest pris på (det beste han vet) Men gjør jeg det så kommer jeg til å spise ett par boller selv og det gir utslag på vekten i morgen:( Noen som har andre forslag til Valentines overraskelse som ikke innebærer fult så mange kalorier?

 

Håper dere andre føler dere litt piggere. Jeg skal tvinge meg selv på trening i dag, det pleier å hjelpe på både formen og humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi var så mange her inne for en stund siden, men nå er vi bare 5 stk igjen omtrent ;)

 

Vi får holde sammen vi som er her ihvertfall. Er så alright å ha noen å "snakke" med syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mange som er blitt borte,men det er nok mange som ikke kan være her inne hver dag også.. Som du sier pia så får vi holde sammen vi som er her,det er deilig og ha noen og snakke med:-) Nå har jeg vært på en times skitur med min sønn,og det var deilig. Og nå er det middagstid..

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen og god bedring til dere som ikke føler dere helt bra;)

 

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært litt opptatt i det siste, og litt slapp med å følge planen...

 

Det var veldig dumt av meg å vende tilbake til godteriet etter en måned med opphold. Som jeg skrev for et par uker siden smakte ikke den første sjokoladen noe godt, men etter noen dager tok jeg en bit til, og plutselig var det gjort...

 

Så jeg har ligget relativt høyt på kaloritabellen det siste...Likevel har jeg gått ned 0,3 kg denne uken.

Det føler jeg er et signal fra kroppen min om at jeg ikke må gi meg nå. Den ga meg et lite motivasjonsspark for at jeg skal klare å komme meg på rett kjøl igjen.

 

Heretter skal jeg rapportere litt oftere til dere, med en gang jeg slutter med det er det lett å miste motet. Så takk for at dere holder forumet varmt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja veiedag i dag, og vekta viste opp 0,2 denne uken. Som forventet... Og mitt nye og bedre liv gikk ikke så bra i dag. Er i klinisk praksis og blir kjent med nye folk, og i dag skulle alle samles for kake på valentines dagen. Ikke lett å takke nei da, og samtidig ble biten større enn jeg hadde tenkt til... Det verste var at jeg ikke syntes kaken var så god, og torde ikke la være å spise opp resten. Mye oppmerksomhet rundt min person i dag, og de var veldig interessert i å bli bedre kjent med meg. Koselig det da, men det med kaken irriterer meg litt nå i etterkant- skal i bursdag i dag og det blir hardt... For der vet jeg det er kake jeg liker....

 

Start: 65

Forrige uke 64,7

Denne uke 64,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... samtidig ble biten større enn jeg hadde tenkt til... Det verste var at jeg ikke syntes kaken var så god' date=' og torde ikke la være å spise opp resten. [/quote']

 

Vi fikk servert Napoleons kake på møte her forrige uke. -Ikke en favoritt, og denne var ikke Bakeri-fersk heller, og kremen var litt for seig. -Jeg var forberedt på å spise kaken, men da den ikke engang var god klarte jeg (for aller første gang i mitt liv, tror jeg!) å legge igjen mer enn 80% på tallerkenen. -Det ble selvfølgelig kommentert, og jeg svarte som sant var at jeg ikke er så glad i Napoleons kake. -Det gikk over all forventing. -Det hadde vært værre om kaken var god (sjokolade kake;)) og jeg måtte lyve!

 

Morsomt å treffe nye mennesker Jewel! -Håper du kommer til å trives i praksisen!

 

Det ble forresten ingen spinning i dag. Er ikke helt bra, så jeg venter heller til fredag. -Tok 15 minutter i masasje stolen på jobben i stedenfor! -Det var deilig, det!

 

Mange som er borte, og enda er det mange uker igjen til påske! -Jeg begynner å ligge ganske langt etter skjema, men har fremdeles tro på at noe skal løsne i ukene fremover! Veiedag i morgen, etter 2 uker uten veiing, så får vi se hvor ille det virkelig er.. ;)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

har nesten gitt opp.Siste veiedag viste + 1,5 kg og + 1 cm uten at jeg vet hvorfor.Rører meg mye.Skal veie meg morgen så får vi se.Godtatt det hvis jeg hadde gått ned før,men det går så trekt.Vet det er mange motbakker en møter,men er ikke helt i humør for tiden.Har hatt det litt for travelt,men skal sortere bort ting nå som ikke er av de viktigste.(har vært veldig lite hjemme i det siste-slik er det bare noen ganger for alle sikkert)

 

Er innom å leser for jeg syns dere er flinke motivatorer,men føler ikke jeg gir noe tilbake for tiden.

 

men skal prøve å henge med,skal ned iallefall 1 størrelse til.

 

¨Vi tastes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her enda ;) Har jobbet en del overtid i det siste, og vært litt sliten, så jeg har ikke vært så fryktelig aktiv her på forumet. Men jeg er innom og leser stort sett hver dag...

 

Stå på alle sammen :D Motivasjonen og orket går litt opp og ned over tid, men målet kommer bare nærmere og nærmere hvis man holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E her fremdeles eg og, men har vore litt sløv i d siste. fekk mensen fredag og stappa i meg noko heile dagane både torsdag, fredag og laurdag ;) Prøver å koma i gong igjen no, men d e ikkje så lett når eg først e begynt å eta snop :D Lea meg i alle fall meir no enn eg har gjort tidlegare, så eg får rekna med at d går rette vegen igjen. Opp 300 g denne veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det er en del som har skeiet ut litt i det siste og mistet motivasjonen...

 

Jeg vil tilbake i gode vaner!!

Noen gode forslag til hvordan vi kan hente oss inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...