Gå til innhold

endelig i mål, og vel så det.....


Gjest janne1

Anbefalte innlegg

ja, da er jeg så heldig som kan flytte inn her 28 kg lettere, jeg har prøvt å holdt vekten i noen uker nå, men det går ikke akkurat bra...

 

Jeg fortsetter nedover uke etter uke, begynner egentlig å bli litt redd... vet ikke helt hva jeg skal gjøre ? jeg spiser jo godt, og prøver å spise 100-200 ckal ekstra som et mellommåltid av et slag, men det ser ikke ut som det virker... har dere noen gode råd ? hvordan gjør man det ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fenomenalt resultat, og velkommen hit i HV:)

 

Du får plusse på enda litt ekstra. Hvis du beregner på nytt hva som er ditt energibehov med dagens vekt & aktivitetsnivå så vil du få en pekepinn. Jeg hadde det aldri slik, jeg måtte trappe opp med museskritt. Plussa på 100kcal og vente noen uker før jeg plussa på 100 til. Så vi er nok forskjellige :)

 

Vennlig hilsen JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jess! takk for svar:)

 

ja, vi er nok forskjellige... tingen er at jeg har aldri tellt kalorier eller reknet energibehov osv. jeg har tatt det sånn ca.. kanskje ikke så lurt egentlig, for nå er det jo veldig vanskelig å finne en ballanse...

 

jeg har foreksempel tatt en skyr med musli (175 ckal) ekstra i hverdagen nå, men det har ikke hjulpet i det hele tatt.. kanskje jeg skal ta en håndfull med nøtter også ? eller slutte å sykle hver dag.. hehe, neimen ikke lett...

ser ikke ut som om jeg kommer til å legge på meg iallefall, skeiet skikkelig ut en helg på hotell med mye mat, dessert,kaker og vin... og la ikke på meg et gram! hehe... ingenting i veien med forbrenningen lenger iallefall!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja, da var det vel på tide å fokusere litt her også!

Veldig travle tider nå før jul, men hodet henger iallefall fortsatt med meg, det er en delig følelse å virkelig ha endret livsstil til gode vaner.. :rolleyes:

 

Jeg er forberedt på 1-2 kg ekstra i julen, men IKKE mer enn det! Jeg må fokusere! :)

 

Ellers så har jeg faktisk holdt vekten min stabil nå, uten noen særlig med endringer, har egentlig ikke endret noe som helst, vi får satse på at kroppen min liker seg her, og verken vil opp eller ned... den vil vel helst opp... men jeg får gjøre det jeg har i min makt å holde den her..

 

God jul alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...