Gå til innhold

Noen som vil være med på veien til et lettere liv?:)


Gjest CamillaIselin

Anbefalte innlegg

Gjest CamillaIselin

Hei! Jeg er 168cm, og veier 93kg. Nå er jeg lei! Har tenkt å ha veiedag en dag i uken mens jeg måler midjen samtidig. Hadde vært morsomt om noen vil slenge seg på!:) skal ned til 70, men foreløbig har jeg et mål på 85kg for at det skal være mer oppnålig og realistisk!:) veiedagene mine er på torsdag, men dere trenger selvfølgelig ikke å ha samme dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Hei hei! Har egentlig vært veldig flink til å trene, men blitt litt lite siste måneden.. Ellers har jeg løpt 2-3 ganger i uken og bittelitt styrke på kvelden hjemme:) med mat er jeg ikke så flink, bli sjeldent og mye istedet for lite og ofte, men nå skal jo alt bli bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

I morgen er det bare å komme seg på vekta ja, og se om det har skjedd noe! :) I dag hadde jeg en ganske dårlig matdag, men har vært flink resten av uka, så satser på å ha kommet litt ned hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Da har jeg vært på vekta, og den viste hele 88,9kg :) sinnsykt deilig å være på 80-tallet igjen! selv om jeg egentlig ikke var så langt unna hjelper det masse å bare se 8 istedet for 9 først:) Hvordan gikk det med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Er storfornøyd med det ja:) litt redd for at det bare er vann eller noe sånt, så kan jo hende det står litt stille neste uke, men håper ikke det da:) jaja, bra du ikke hadde gått opp da i hvertfall! Trene hjelper masse ja:) bare å få på seg joggeskoa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Helgen er svært ugunstig for slankingen min, noe jeg sliter med. Kjæresten min er ukespendler (for øyeblikket) og da går hele helgen med til han, hjelper ikke akkurat at jeg som regel jobber både fredag kveld og lørdag. Det blir altså null tid til trening, desverre:( vi er jo ikke et par som sitter å glaner på tv'n og spiser godis, men er ikke i full aktivitet heller;) dessuten hjelper det ikke at begge er litt glad i å dra ut (men det har vi ikke gjort nå da!) har forresten også begynt å bytte ut noen av måltidene med nutrilett barer (ikke særlig godt) men vet ikke helt hvor sunt det er egentlig.. Måtte snike meg på vekta i dag tidlig også (vet det er dumt men) hadde gudsjelov ikke gått opp etter en rolig helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. ja helgene pleier ikke alltid å være så lette her heller. det har gått greit ihvertfall med kosten i helgen. har jobbet mye i det siste.har derfor ikke orket noe særlig med aktivitet etter jobben. bra at du ikke har gått opp etter en rolig helg. jeg skal prøve å være mer aktiv denne uka. så får vi se hva vekta viser denne torsdagen. gruer meg litt. lykke til du også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Så bra du har klart å holde kosten bra i helgen da!:D apropo trening har jeg satt opp litt styrke hver kveld uavhengig av hva jeg gjør resten av dagen. Er ikke så mye men kjørte f.eks. Mage/rygg på mandag med planken 3 x 45sek, sitte på rompa med beina opp og vri til annenhver side med en medisinball i henda 3x 15, og rygghev 3x15.. Og i dag rompe/lår med knebøy, utfall, rompeløft og høye kneløft. Setter ikke opp så mye, så det skal være gjennomførbart uavhengig av humør og hvor sliten jeg er på kvelden, men syntes det hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Hadde litt dårlig tid torsdag morgen,så ble ingen veiing. Har ikke akkurat vært flink med måltidene om dagen heller, har stortsett blitt 3 om dagen :D .. Men nok om det negative, nå har jeg begynt på håndball igjen (begynte igjen i går) var kjempe morsomt, og har savnet både håndballen og lagvenninnene. De trener 2-3 ganger i uken a 2 timer + kamper i helgene, så hjelper hvertfall masse på treningen :) så nå er det bare å huske veiingen på torsdag og se hvordan det går! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

I går stoppet vekten på 88,8... Noe som tilsier -0,1kg på to uker.. Ikke akkurat noe å hoppe i taket av! Men men, har da hvertfall ikke gått opp "look at the bright side"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere :) jeg blir med om det er greit. Jeg er 170 (ca) høy og jeg tror jeg veier rundt 80. Har ikke veid meg på flere år og eier ikke en vekt... Haha. Så i morgen skal jeg ut å kjøpe meg en. Er ganske så bekymret for å si det slik! 80 kan være 90 eller 70, men noe sier meg at det er heller mer enn mindre :D Jeg meldte meg på et kurs i ste i Oslo... 11 Jan. Har dere gått på kurs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Selvfølgelig er det greit!! :) jeg har ikke gått på noe kurs nei, men har gått idrett på videregående og studert idrett i Bali, og føler egentlig jeg har kunnskapen til å gå ned, er bare det å gjennomføre det :D også er det dårlig med kurs der jeg bor og litt dårlig tid, så da blir det dårlig.. men kjempe bra at du har meldt deg på kurs:) er ikke sikkert vekta er som du frykter da, men blir jo spennende å se da! hvordan går det med deg og trening da? :D jo flere vi er sammen, jo tynnere vi blir! (et lite desperart forsøk på å være morsom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) så sant så sant.. Jeg har alltid vært en ensom ulvinne når det kommer til slanking. Blir litt flau av å prate om det til andre. Mange av vennene min er enten trente og slanke eller så er de ganske så formfulle.. Så de tynne skjønner det ikke og de formfulle ønsker jeg ikke å trøkke på tærene. Jeg er ikke no treningsmarkoman kan en si.. Men jeg liker å holde meg i bevegelse. Jeg går mye og prøver å velge beina fremfor bilen. Jeg har slanket meg hele livet, så jeg vet hva som må til. Jeg meldte meg egentlig på kurs for å få støtte og slutte med mine ulve turer :D De fører bare til ekstrem slanking og deretter en vektoppgang som er raskere enn lynet :D jeg tror fellesskapet her kan gjøre det lettere å holde vekta i sjakk. Jeg er forresten 25, bare sån by the way..tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Ser den:) Har ei venninne som slanker seg også jeg da, men går litt smått med henne og bor litt langt unna, men prøver å støtte hverandre litt da:) så har jeg litt lyst til å melde meg på internettkurs i januar, men får se hvordan slankingen går frem til det først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Hello again:) Litt treig til å legge inn jeg, men på torsdag stoppet vekten på 87,9 Lite fremgang, men er så deilig at det faktisk går nedover:) har jo ikke vært verdens flinkeste akkurat nå da, og i morgen er det julebord på meg så har ingen sterke forventninger til torsdagen;) hvordan går det med dere da?:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det opp på vekta en dag tidligere denne uka, farter mye rundt så vil nok ikke ha tilgang på vekt at all i morgen;) i dag stoppet vekten på 86,9 kunne ærligtalt ikke vært gladere:)) er såå glad for at jeg klarer å holde meg på nedturen:) gikk opp fra 86 til 96 når jeg kom hjem fra studier i det store utland i fjor(hadde forsåvidt gått opp et par kilo mens jeg var der også) men nå er det deilig å begynne å se det nærmer seg noe her:)) lykkerus for å være tilbake på 86 selvom det er et stykke igjen å gå;) 72 er det endelige målet, så ca 15 kg igjen av 24, like the way this is going:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med :) Er 165sm høy og 84,8 akkurat nå. Var på 90,6. Har siden mars i år mistet 16cm av midjen så det har virkelig gitt resultater, håper rompa og lårene har tenkt å bli med på dansen snart...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med flere:)) kjenner igjen den med rompa og lårene! Magen er ikke sååå vanskelig å minke litt, men rompa og lårene har kommet for å bli;) og nå som det er jul i tillegg må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er den flinkeste heller, må jo kose seg litt i julen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg vil gjerne henge meg på. Jeg har akkurat samme høyde og utgangspunkt som deg cisd... Jeg har tidligere gått ned mye via disse sidene, og jeg vet at jeg klarer det igjen... Problemet mitt i dag, kontra tidligere, er mer stillesittende jobb som krever MYE tid. Men jeg skal prøve å trene litt hver dag. Målet er 30 minutter om dagen, og håper at det skal holde. Jeg har også anledning til å trene styrke, men tviler på om jeg klarer å få presset det inn i tidsskjemaet akkurat nå.

 

Vel, godt å ha noen å skravle med på veien nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! kjekt med mange! Nå har jeg gått på vekta og med mine 162 cm stoppet den på 80 kg... 15 kg mer enn for tre år siden..! så her må noe gjøres! Begynner på Grete Roede kurs andre uke i januar. håper det hjelper! prøver på Aktiv kurset denne gangen :)

 

Gleder meg til å følge dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...