Gå til innhold

Nybegynner:Er det håp?


Gjest hjertelig66

Anbefalte innlegg

Gjest hjertelig66

Jeg starter her inne.... Skal begynne på kurs i januar.

26 kilo ønskes av....Er det mulig for meg som er så glad i mat og det søte? Og ikke altfor glad i å slite fysisk. Kan ikke gi opp troen på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, det er mulig!!! :D

 

Jeg hadde samme "innstilling" som deg, trodde aldri at jeg kom til å klare å gå ned i vekt. Jeg startet i februar nå i år, og har gått ned totalt 13kg. Jeg spiser som regel det jeg vil, er bare ops på å ikke spise for mye. Også trener jeg.

 

Det er ikke mye som skal til for å gå ned, start med å kun spise en porsjon til middag f.eks, bytt ut en skive med en frukt, drikk mye vann og gå litt småturer.

 

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke det, ønske det, ville det men gjøre det? Du må gjøre det som må til for å å gå ned i vekt. Du lærer hva på kurset men det er du selv som må gjøre jobben :D Men det greier du!

Jeg har 3 barn og gått opp 21-26kg i hvert svangerskap, og ned 15-20kg etter de to første. Nå er jeg på vei ned etter sistemann og vet at det kommer til å gå men kan ta litt tid. Har gått ned ca.14kg nå og har ca.19 igjen til målet er nådd. Målet er vekten før første svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertelig66

Oi.....delmål høres lurt ut. Har også tre barn...

Jeg har akkurat pådratt meg kjærlighetssorg også,så kanskje det hjelper på. Aldri så galt at det ikke er godt for noe heter det jo..........

Det blir ei tøff tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...