Gjest flettemette Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 epletreet mitt, som fikk flere og flere epler?? og opplysningene fra mine gamle GR kurs?? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 epletreet mitt, som fikk flere og flere epler?? og opplysningene fra mine gamle GR kurs?? Noen som vet? Det lurer jeg på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sivalur Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Virker som det ble borte da de la om til nye sider. Mulig det dukker opp igjen hvis du kjøper Gullmedlemskap? Jeg har ingen epletrær lenger, men gidder ikke kjøpe gullmedlemskap for det. Har gått på kurs, og trodde jeg skulle få beholde de funksjonene jeg hadde da fremover, så synes dette var kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lefki Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Epletrær? Hvor fant man dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sanndrom Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Jeg har kjøpt gullmedlemskap, men de "gamle" kursene mine fra 2010 er borte, det samme er epletreet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar